וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה את נתניה 0:3

בהילוך שני, הירוקים נעזרו בשערים של חמד (30), משומר (56) ודבאלישווילי (62) כדי לסגור את הסיבוב הראשון בפסגת הטבלה

תגידו מה שתגידו על מכבי חיפה מודל 2010/2011, היא את שלה עושה. בצל שלל הביקורות על סגנון המשחק ההגנתי, ממועט המצבים והברק, רשמה הערב (שבת) סגנית האלופה ניצחון רביעי ברציפות בדמות 0:3 קליל על מכבי נתניה ולא פחות חשוב: סגרה את הסיבוב הראשון מהמקום הראשון בטבלה. אלישע לוי אולי ימשיך לשמוע את הטענות מצד חובבי ליגת העל בכלל וחלק מאוהדי חיפה בפרט על סגנון המשחק, אך אין ספק כי קל יותר לעכל ביקורת מהמקום הראשון בטבלה. אם חיפה תשמור עליו גם אחרי הפגרה, סביר שלאנשים יהיה קל יותר להעריך את עבודתו של המאמן בכרמל.

שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קבלו את אלופת החורף שלנו/אדריאן הרבשטיין

אחרי פתיחה טובה אך נטולת מחץ, תומר חמד (30) כבש ראשון אחרי הגבהה של יניב קטן. בדקה ה-56 יניב קטן החטיא מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה (בספק) על רפאלוב, אבל אייל משומר השתלט ראשון על הריבאונד ודחק פנימה כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-62 ולדימיר דבאלישווילי קבע 0:3 אחרי עוד בישול של קטן, וסוף סוף נרשמו חיוכים על הספסל הירוק.

למרות השלישיה הנינוחה (השישית של הירוקים העונה), זהו לא היה אחד ממשחקיה הטובים ביותר של מכבי חיפה העונה. סגנית האלופה פתחה בגמגום קל, אלא שהיא פגשה הערב יריבה נאיבית במיוחד. בשניים מתוך שלושת ביקוריה האחרונים של מכבי נתניה בקרית אליעזר (עד הערב) ניצחה הקבוצה מעיר היהלומים, אלא שהערב היא פשוט לא השכילה לנצל את ההילוך השני של מכבי חיפה, שסוף סוף דאגה לשמח את הקהל שלה בקרית אליעזר (זהו ניצחון הבית השלישי בלבד של הירוקים העונה).

מנגד, אף שניצחו את הפועל באר שבע בשבוע שעבר, משהו לא טוב עובר על מכבי נתניה. הקבוצה של ראובן עטר סופרת ניצחון אחד בלבד בשבעת משחקיה האחרונים, כשלזכותה אף ניצחון בודד העונה מחוץ לקופסא. חוסר יציבות ומאזן חוץ לא טוב בדרך כלל מאפיין קבוצות צעירות, אך מהמשחק הערב מכבי נתניה היתה צריכה להוציא הרבה יותר מתבוסה. בפועל, היא אפשרה ליניב קטן וחבריו להשתלט על מרכז השדה, ולשייט כל הדרך לאחת השלישיות הכי שקטות שראינו העונה.

מחצית 1

דקה 13 - התקפה מתפרצת מצוינת של חיפה: קטן הכניס כדור עומק טוב לדבאלישווילי שהגביה, חמד נגח מקרוב למרכז השער וסחט הדיפה יפה מאריאס.

דקה 25 - הזדמנות גדולה לנתניה כאשר חן עזרא הגביה כדור טוב מהאגף הימני, אלא שהנגיחה של עמרי בן הרוש חלפה סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 28 - ראובן עטר נאלץ לבצע חילוף מוקדם, כשדלה ימפולסקי נפצע והוחלף על ידי מאור אסור.

דקה 29 - חמד בעט מקצה הרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה, שינה כיוון והטעה את אריאס, שהגיב היטב והדף לקרן.

דקה 30 - גול! יניב קטן הגביה כדור מאגף ימין, תומר חמד, שהיה חופשי לחלוטין ברחבה, נגח היטב אל הקרקע ופנימה. 0:1 למכבי חיפה, שמבטא את שליטתה במגרש.

דקה 45 - דבאלישווילי קיבל כדור ברחבה, הסתובב על בן הרוש ובעט לפינה, אריאס סגר היטב והדף לקרן.

דקה 45 +1 - חן עזרא פרץ היטב ומסר לבן הרוש שבעט חזק, דוידוביץ' הדף. החמצה גדולה לנתנייתים.

מחצית 2

דקה 52 - דגני הכניס כדור עומק יפה, מאור אסור התמהמה מול דוידוביץ' ובזבז מצב מצוין.

דקה 56 - גול! רפאלוב פרץ מצוין, בן הרוש דחף את הקשר ברחבה וחיפה קיבלה פנדל. הבעיטה של קטן היתה חלשה ואפשרה לאריאס להדוף, אלא שנתניה לא הגיבה לריבאונד ומשומר דחק מקרוב פנימה. 0:2 לחיפה.

דקה 62 - גול! קטן הכניס כדור עומק לדבאלישווילי, שבעט שטוח לפינה השמאלית ומצא את הרשת אחרי טעות של אריאס. 0:3 לחיפה.

דקה 90 - ניר נחום בעט חזק מקצה הרחבה, דוידוביץ' הדף ומנע מהאורחים הצעירים שער ניחומים.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, שי מימון, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (עידן ורד, 71), אייל גולסה, ליאור רפאלוב (ג'ון קולמה, 60), יניב קטן, תומר חמד (מוחמד גאדיר, 65), ולדימיר דבאלישווילי.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, עדי נמני, עמרי בן הרוש, מריאנו קפוראלה, טל מעבי, קובי דג'אני, אוראל דגני, דלה ימפולסקי (מאור אסור, 28), חן עזרא, עומר פרץ (ניר נחום, 63), אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully