וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "שמח שאנחנו מתחזקים ומשחקים טוב"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-0:3 על נתניה: "חשוב שיש לנו שחקנים שרוצים להתקדם". עטר: "כשלא כובשים מולם, משלמים"

קובי אליהו

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

בלי לשכנע יותר מדי, מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) ניצחון רביעי רצוף - 0:3 על מכבי נתניה - והבטיחה את אליפות החורף והסיבוב הראשון. החבורה של אלישע לוי נהנתה משערים של תומר חמד, אייל משומר וולדימיר דבאלישווילי רק לשייט לשלישיה הקלה, שהיתה ניצחון הבית השלישי בלבד של הירוקים העונה בקרית אליעזר. ונתניה? נאיביות רבה מנעה ממנה להישאר במשחק, ונדמה שהתקופה הרעה של ראובן עטר וקבוצתו נמשכת.

לוי לא פוסל אופציות חיזוק נוספות

"זכינו באליפות החורף, אבל הליגה ארוכה וזה מירוץ מרתון", אמר אלישע לוי בסיום. "חשוב מאוד לבוא מוכנים לפלייאוף, בינתיים טוב לראות שאנחנו מתחזקים ומשחקים טוב. היום שיחקנו טוב ומסודר. יש לנו הרבה לאן להתקדם, אבל חשוב שיש לנו שחקנים שרוצים להתקדם ועושים את זה". מאמן סגנית האלופה נשאל על הקהל, ששוב לא השתכנע במיוחד מקבוצתו, וענה: "אני חושב שלמכבי חיפה יש קהל מצוין, אם יש כאלה או אחרים שלא מרוצים אז לא הייתי אומר שזה כל הקהל. אני שמח שניצחנו היום חד וחלק ואנחנו צריכים את הקהל עד הסוף".

לאחר מכן התייחס לוי לחיזוק הצפוי עם פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר, ואמר: "אנחנו רואים שיש לנו סגל טוב וחזק ושום דבר לא השתנה בתכניות שלנו. אם נמצא בלם ועוד שחקן התקפה מהיר, אנחנו נתחזק. פילאבסקי וסיידו יאיא הם שחקנים טובים, אך עדיין לא החלטנו אם לקחת אותם עכשיו או בסוף העונה. אם שרנאס יבוא נשמח מאוד, אם לא נחפש מועמדים אחרים".

תומר חמד, ששוב קיבל את הקרדיט מאלישע לוי והחזיר עם השער הראשון במשחק, הוסיף: "רק עכשיו התחלתי לשחק, ואני מנסה לעשות את המקסימום. תמיד אפשר להשתפר, אנחנו לא מושלמים, אבל אנחנו במקום הראשון בסוף הסיבוב, ונקווה להשתפר בסיבוב הבא. לא נתתי לדיווחים על מעבר לקבוצות אחרות להשפיע עלי. מכבי חיפה זה הבית שלי, ורציתי להוכיח שאני מספיק טוב בשביל לשחק. אם אהיה טוב, אשאר בהרכב. עכשיו כשאני בהרכב, לא אתן לזה לחמוק מהידיים שלי".

גוסטבו בוקולי קיבל גם כן מקום בהרכב ונשמע מרוצה על כך: "אני תמיד עושה את העבודה שלי הכי טוב שאני יכול, ותמיד כשאני מקבל הזדמנות אני לוקח אותה בשתי ידיים, לא משנה בן כמה אני. אני שמח שהיום קיבלתי את ההזדמנות והחזרתי לאלישע לוי. אני לא פוחד מהחיזוק, כי אני לא חושב על המקום שלי אלא על הקבוצה, וחיזוק זה חשוב לקבוצה וטוב לקבוצה. פה זה הבית שלי, והתוכניות זה לסיים פה את הקריירה שלי".

חלק משחקני מכבי חיפה התבשרו במהלך המשחק כי הכבאי דני חייט, שרק השבוע הגיעו חלק משחקני הקבוצה בהם גוסטבו בוקולי וניר דוידוביץ' לבקרו - נפטר. חלק מבני משפחתו הגיעו למשחק ועזבו אותו במהלכו. בחיפה קיבלו בעצב רב את הידיעה ומסרו כי הם משתתפים בצער המשפחה.

השער שהבקיע חמד עשוי להשאיר אותו בסופו של דבר בקבוצה, זאת לאחר שנראה כי ימשיך בהרכב גם לאחר הפגרה, שכמה ימים לאחר סיומה ייפתח חלון ההעברות. ג'ון קולמה הציג יכולת טובה אבל שחקנים בקבוצה תיארו כי הוא נראה מאוכזב מהעובדה שסופסל בשני המשחקים האחרונים. לוי לא דיבר עם השחקנים בסיום ונראה כי יעשה זאת באימון הקרוב. "חשוב מאוד שסיימנו כאלופת הסיבוב, אבל כמו שראינו בעונה שעברה זה לא מבטיח לנו דבר", מיהרו להדגיש בחיפה בסיום. הקשר אדריאן סילבה אמר לחבריו כי ייתכן ולא ישוב מחופשת המולדת שלו בפורטוגל מאחר והוא מחפש קבוצה אחרת.

עטר: "מחפשים חיזוק בחלק ההתקפי"

מנגד נחלה מכבי נתניה הפסד חוץ נוסף העונה, והחבורה הצעירה של ראובן עטר מתקשה ליצור מומנטום. "היו לנו דקות טובות במחצית הראשונה והגענו לשני מצבים טובים אך לא כבשנו וספגנו ממצב נייח. כשלא כובשים מול מכבי חיפה משלמים על זה", אמר עטר בסיום. "אנחנו מחפשים חיזוק בחלק ההתקפי ואם נמצא נתחזק, שיחררנו את גאגה צ'חטיאני ואני מקווה שנמצא תחליף ראוי. המחשבות שלי כרגע לא נוגעות לאם אאמן את מכבי חיפה בעתיד או לא, אלא רק על איך להרים את השחקנים לקראת המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully