וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל פ"ת: כמה נעים יהיה?

יובל נעים יפגוש את האקסית, ועדיין מתלבט לגבי החלק ההתקפי. טופוזאקוב חוזר להרכב האורדונים (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בכל מה שקשור למשחקי הבית שלה מול הפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה שולטת ללא עוררין. מה קורה לה במשחקי החוץ? את זה יהיה קשה להסביר. להוציא את ה-0:0 המשמים מהעונה שעברה, פתח תקוה לא ניצחה את היריבה הזאת בחוץ בכל חמשת המשחקים האחרונים. היא הפסידה לרמת גן 13 פעמים ב-29 מפגשי חוץ, חמישה מהם הסתיימו בתיקו והכובש האחרון לזכותה ברמת גן היה שוקי נגר. הפעם האחרונה שבה ניצחה שם הייתה בעונת 1978/9, 1:0 קטן משער של יחיאל סאלם. ולפני שאתם רוכשים כרטיס, כדאי שתדעו: בכל 13 המפגשים האחרונים, אף משחק לא הסתיים עם יותר משלושה שערים ברשת.

• כאשר הפועל פתח תקוה היתה בשיאה בשנות השישים הקסומות, היתה זו הפועל רמת גן שקטעה לה רצף של חמש אליפויות בשנת 1964.

• מנכ"ל הפועל פתח תקווה אפי צפריר ומאמן השוערים שמעון מועלם הם שחקני עבר ששיחקו שנים רבות בהפועל רמת גן.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

לפני שריקת הפתיחה תעניק הנהלת הקבוצה גביע הוקרה ליובל נעים על חמש שנות האימון שלו בקבוצה. המאמן הנוכחי, צביקה צמח, יחזיר את הבלם אלין טופוזאקוב להרכב לצידו של יקיר שינה במרכז ההגנה, כאשר על פי התרגול הטקטי מסתמן שחוץ מחזרתו של טופוזאקוב על חשבון אלי לוי, יקבל ההרכב שחילץ תיקו באשדוד בשבוע שעבר את הקרדיט גם מחר. לירון דיאמנט צפוי לפתוח בחוד, כאשר קרום ביבישקוב הבולגרי יתחיל את המשחק על הספסל.

הפועל פתח תקוה:

לא ברור למה, אבל אחרי שיובל נעים כבר החליט לשחרר את אוהד קדוסי, הוא תרגל אותו בהרכב. אולי זאת תהיה ההזדמנות האחרונה של החלוץ לכבוש צמד ולהישאר בקבוצה? לא בטוח. יובל נעים הגיע לאימון היום והודיע לשחקנים: "היום אין הרכב, כולכם תישארו במתח עד מחר", מה שגורם במיוחד לדודו ביטון להישאר במתח. בחדר ההלבשה של הקבוצה דיברו בעיקר על האפשרות שביטון לא יפתח בהרכב ופחות על ההדחה של יגאל אנטבי ממנו. ללא ישראל זגורי, שנאסר עליו לשחק עד הודעה חדשה בהוראת הצוות הרפואי, המאמן החליט להדיח את אייל שן מה-11 שלו ושוקל אפילו לפתוח עם שני חלוצים, כשנראה שלפחות שניים מבין קדוסי, ביטון ואלון תורג'מן יפתחו.

אגב, סוכנו של ביטון דודו דהאן, אישר היום את הידיעה מאמש לפיה השחקן עשוי לעזוב בינואר, אך טען כי אין עדיין סיכום ממשי לגביו. כזכור, נציגי שרלרואה עוקבים אחר השחקן במטרה לצרפו בחלון ההעברות. דהאן אמר: "אני מאמין שביטון ייצא בינואר לאירופה. 80 אחוז שזה יקרה".

היכולת שמציג העונה ניסן אלקלעי הביאה את המאמן לעשות שינוי טקטי והוא יחזור לעמדת המגן השמאלי. "על פניו זאת טעות להוציא את דודו מההרכב, אבל יש מאמן", הבהירו שחקנים בקבוצה. ועכשיו משהו בפן האישי: אחרי שעזב את הפועל רמת גן בטריקת דלת, שחקנים בקבוצה סיפרו שאפשר היה להרגיש את הלהיטות של נעים באסיפה המסכמת. "ננצח בשבילו, ההפסד לסכנין הספיק לו", הם הבטיחו עוד לפני האימון המסכם. אה, וזה מה שאמר המאמן באסיפה: "אנחנו קבוצה יותר טובה, אבל אם הם ירצו יותר מאיתנו נהיה בבעיה".

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: דימיטאר טלקיסקי

טלקיסיקי הוא העוגן של רמת גן בקישור הקידמי ודרכו אמור לעבור כל המשחק ההתקפי של הקבוצה. רמת גן נמצאת במצב כמעט אנוש בתחתית ובצוות המקצועי מצפים שהבולגרי הוותיק יהיה זה שיסחף אחריו את חבורת הצעירים שנמצאת לצידו בהרכב.

הפועל פתח תקוה: דודו ביטון

היכולת של חלוץ גדול היא לדעת להתמודד עם מצבים קשים, כשאחרי סדרה של הבקעות אתה נכנס לתקופה של בצורת, ועוד יותר כשהמאמן לא סופר אותך ומבקש שתשלם מחיר, גם אם כבשת 90 אחוז משערי הקבוצה. ביטון מנסה להתמודד עם האפשרות שיפתח על הספסל בשתיקה. אחרי שהושעה בגלל סעיף בחוזה, חזר להרכב והבקיע צמד מול בית"ר ירושלים ונשאב לתוך הבינוניות של הקבוצה שלו, אולי הזעזוע יעשה לו רק טוב. עכשיו לכו תסבירו את זה למגלי הכישרונות מבלגיה, שהתעניינו בימים האחרונים לגביו.

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, עידן סרור, קרלוס צ'קאנה, תמיר פור, אורי ביבי, דמיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט

הפועל פ"ת: שניר דורי; איאד חוטבא, גל כהן, דניאל אדו, ניסן אלקלעי; ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, גיא דיין, ג'וניור ויסה, אלון תורג'מן (אוהד קדוסי); אוהד קדוסי (דודו ביטון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully