וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרלרואה גיששה אצל ביטון. החלוץ יסופסל?

9.12.2010 / 13:10

הבלגים צפו בחלוץ ללא ידיעתו וקיבלו קלטת. החלוץ שלא כבש שני מחזורים ברציפות עשוי לרדת עם יגאל אנטבי לספסל

מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, שוקל להדיח את דודו ביטון מהרכב הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל רמת גן. הידיעה מקבלת חיזוק מתוך אימון הבוקר (חמישי) של הקבוצה, בו בחר המאמן לתרגל את החלוץ בפעם השנייה השבוע בהרכב השני. בלי קשר, נציגי שרלרואה הבלגית יצרו קשר עם נציגו של השחקן, דודו דהאן, וביררו פרטים לגביו. לאחרונה הם הגיעו לצפות בחלוץ ללא ידיעתו וייתכן שיגיעו שוב לצפות בו בעתיד הקרוב. בלי קשר, נציגי המועדון הבלגי קיבלו קלטות של השחקן.

ביטון כבש העונה תשעה שערים ורק בשני המחזורים האחרונים בהם פתח בהרכב, נעצר. "לא מגיע דווקא לדודו לשלם את המחיר, אבל יש מאמן ורק הוא קובע", אמרו שחקנים בקבוצה. גם יגאל אנטבי עשוי לרדת לספסל בעקבות יכולתו מול הפועל תל אביב. המאמן מתכנן שינוי בעמדת המגן השמאלי, כשניסן אלקלעי עשוי לחזור לתפקיד המקורי שלו.

החלוץ הצעיר אלון תורג'מן עשוי להחליף את אלקלעי בקישור, במה שמסתמן כהרכב התקפי יותר. תורג'מן (שער אחד) וביטון (תשעה) הם הכובשים היחידים בקבוצה העונה. שני השערים האחרים שהובקעו היו עצמיים (קרופניק מכמבי נתניה ופרנסמן מהפועל תל אביב).

כפי שפורסם אמש, הצוות הרפואי של הפועל פתח תקוה אסר על ישראל זגורי לחזור למגרשים עד להודעה חדשה. "עדיף שלא אסתכן. בפעם האחרונה שחזרתי מפציעה, זה היה מוקדם מדי ושילמתי מחיר", אמר השחקן לחבריו באימון.

עדכון ראשון: 13:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully