וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ממש לא מרוצה"

6.12.2010 / 22:41

מאמן מכבי ת"א לא אהב את התצוגה החלשה מול אשדוד, אבל הוסיף: "יש ימים כאלה". שחורציאניטיס: "כיף לשחק עבור מכבי"

סביר להניח שאם היה נשאל דייויד בלאט לפני המשחק אם הוא יסתפק בניצחון ב-22 הפרש מול מכבי אשדוד, הוא היה מסכים לכך בשמחה. אז הצהובים הביסו את העולה החדשה 62:84, ועל הנייר יכולים להגיע בראש שקט למשחק הקריטי על ראשות בית א' ביורוליג מול פרטיזן בלגרד, אלא שגם הוא יודע היטב שבדיוק כמו בשבוע שעבר מול בני השרון, גם הפעם שחקניו לא הבריקו. מכבי לא נראתה חדה, לקחה זריקות לא חכמות, ונשענה על ערב חלש עוד יותר של יריבתה מאשדוד כדי להשיג את הניצחון.

"עברנו שבוע לא קל עם נסיעה קשה לקובנה של 13 שעות לכל צד", אמר לאחר המשחק, מאמן מכבי, דייויד בלאט. "אני ממש לא מרוצה ממה שראיתי היום, אבל יש גם ימים כאלה וצריך לשכוח אותם כמה שיותר מהר. רוב הדברים שעשינו, למעט ההגנה במחצית הראשונה, לא היה טוב. מכבי תל אביב צריכה לשחק הרבה יותר טוב ממה שראינו היום. קרדיט לאשדוד. היא עושה עונה מאוד יפה, משחקת ומנצחת ומתמודדת כמו שרוצים לראות קבוצה מהליגה השנייה, יש פה קהל נהדר, והלוואי שהכדורסל פה יצליח". על המשחק הקרוב מול פרטיזן אמר בלאט: "אנחנו כבר בטופ 16, אבל חשוב לנו מאוד לסיים במקום הראשון ועל זה נילחם ביום חמישי".

השחקן המצטיין של בלאט הערב היה סופוקוליס שחורציאניטיס, שסגר עוד ערב סולידי עם 19 נקודות. "אני שמח שיכולתי לקלוע היום ולעזור לקבוצה שלי לנצח", אמר הסנטר היווני בסיום. "אני מרגיש מצוין. היה לנו חצי ראשון מעולה מבחינה הגנתית, אבל אחר כך היינו פחות טובים והתקשינו לצבור נקודות. נרגענו אחרי ההפסקה, אבל זה קורה. ננסה להיות טובים יותר בפעם הבאה". על התקופה שלו עד כה בצהוב אמר שחורציאניטיס: "אני נהנה במכבי, יש לנו חבר'ה טובים בקבוצה וצוות מקצועי שמתקן את הטעויות שלנו. גור שלף שומר עלינו והכל מצוין. כיף לשחק כדורסל עבור מכבי תל אביב. אחת המטרות שלנו הייתה להגיע לטופ 16, ועכשיו אנחנו רוצים לסיים ראשונים. אנחנו לא מתכוונים לעצור".

ליאור אליהו, שהיה אחת מנקודות האור של הצהובים בערב, אמר לאחר הניצחון: "כשהתחלנו את השבוע היה לנו ברור שזה לא שבוע של הכרעות אבל שבוע חשוב מבחינתנו. גם רצינו לתפוס מרחק מהליגה, וגם לנצח את פרטיזן ולסיים במקום הראשון בבית ביורוליג. התחלנו אותו טוב ואני מקווה שנסיים אותו גם טוב". אליהו הוסיף: "אנחנו חסרים את ריצ'ארד הנדריקס ואני מקווה שהוא יחלים כמה שיותר מהר. שיחקנו טוב בעיקר במחצית הראשונה. וזה ניצח את המשחק".

"זה לא צריך לשבור אותנו"

מנגד, באשדוד ניסו שלא לקחת קשה מדי את ההפסד מול הצהובים. מאמן הקבוצה, עופר ברקוביץ' אמר לאחר התבוסה: "היה פסטיבל גדול סביב המשחק שאולי השפיע. יש חבלי למידה בליגה הזו, במיוחד של הזרים שחוו כאן התרגשות. לא באנו להתפרק, ידענו שזה מסוג המשחקים שצריך לעבור אותם ולהמשיך הלאה. מחכה לנו עכשיו משחק קשה בגליל ביום ראשון. אנחנו לא מתרגשים מההפסד הזה, ידענו שהרצף ייעצר. נשים את מאחורינו ונתקדם".

אור איתן, שדקות טובות שלו החזירו מעט את אשדוד למשחק במחצית השניה, אמר לאחר ההפסד: "כולם באים להוכיח נגד מכבי, והטירוף הזה יכול להרוס. לא התחלנו טוב, מכבי ברחו לנו, וזה קורה לנו הרבה העונה. מול קבוצות אחרות אנחנו יכולים לחזור, מול מכבי זה יותר קשה, אפילו שהם לא היו מדהימים. זה לא צריך לשבור אותנו, היינו בתקופה טובה לפני המשחק הזה. אנחנו משתפרים כל הזמן, למרות שהיום עשינו צעד אחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully