וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א הביסה את מכבי אשדוד 62:84

גם כשהיא משחקת בהילוך ראשון, לא התקשתה מכבי ת"א להביס את מכבי אשדוד החלשה 62:84. 19 לשחורציאניטיס

רק בשבוע שעבר קיבלה מכבי תל אביב תזכורת לכך שהיכולת הטובה שהיא מציגה לא יכולה להחזיק מעמד לנצח, כשרשמה הפסד ליגה מפתיע לבני השרון ביד אליהו. הערב (שני) חזרו הצהובים לליגה והשיגו ניצחון קליל על העולה החדשה, מכבי אשדוד עם 62:84. למרות הניצחון וההפרש הגדול, דייויד בלאט לא יכול להיות מרוצה מההופעה החלשה של שחקניו. שחורציאניטיס אמנם שלט בצבע ללא הפרעה, אבל ההתקפה של הצהובים נראתה מבולבלת, האחוזים היו נמוכים ואלמלא היה מדובר ביריבה כה חלשה, בהחלט ייתכן שמכבי היתה רושמת את הפסדה השני העונה בליגה, או לפחות היתה נאלצת לעבוד קשה יותר. מה שבטוח הוא שמול פרטיזן ביום חמישי הקרוב, זה כבר יהיה הרבה יותר קשה.

באשדוד ידעו כי הסיכויים שלהם להפתיע את הענקית הצהובה נמוכים, ולא יוצאים מאוכזבים יותר מדי מהמשחק. אחרי הכל, את הנקודות שלהם ישיגו שחקניו של עופר ברקוביץ' במקומות אחרים לגמרי, ובאשדוד יכולים להתנחם בהיענות הגדולה של הקהל להגיע הערב לאולם, מה שיצר לא מעט עומס על השערים קודם למשחק. המארחים לא ממש היו במשחק בשום שלב, כשמכבי הגיעה בקלות ל-18 הפרש במחצית. המחצית השניה היתה שכפול של הראשונה: אשדוד נראתה אבודה לגמרי בכל הנוגע לחלק ההתקפי, ורצף ההחטאות גרר גם את הצהובים לזרוק לא מעט מחוץ לקשת, בעוד הקהל נאלץ לסבול דקות ארוכות ללא סל שדה. בלו ופניני חיברו כמה שלשות יחדיו כדי להביא את מכבי עד יתרון 25, ולאשדוד נותר רק לצמק עד הסיום, בעוד בלאט נתן לכל הספסל להינות.

מהלך המשחק

מכבי אשדוד פתחה בחמישייה עם מאיר טפירו, רמאל בראדלי, ווין וואלס, ג'וש קרטר ויאן מרטין. מכבי תל אביב העלתה בחמישייה את דורון פרקינס, גיא פניני, ג'רמי פארגו, ליאור אליהו וסופוקוליס שחורציאניטיס. פניני ואליהו שמו את האורחים על הלוח בפתיחה, ודאנק גדול של שחורציאניטיס העלה את הצהובים ליתרון 1:7. יאן מרטין ניסה לכפות את עצמו בהתקפה של אשדוד ולא מצא נקודות, בועד מכבי הגיבה מצויין עם ריצת 0:6 בדרך ליתרון 20:11 בסיום הרבע הראשון. טפירו המשיך להיות פעיל מאוד בפתיחת הרבע השני, וחילק כדורים טובים לחבריו לקבוצה, אבל אשדוד לא ניצלה זאת, ושלשה של בלו שמרה את הצהובים רחוקים עם יתרון 9. אשדוד נראתה אבודה לחלוטין באותן דקות, ופניני, אידסון ואליהו ניצלו זאת כדי לרוץ עד 21:39 בסיום המחצית הראשונה.

הערב החלש של אשדוד נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי, כשהקבוצה לא מצליחה למצוא נקודות, בעוד מכבי ניצלה נקודות של בלו ושלשה של פניני כדי לעלות ליתרון 22. וואלאס סוף סוף העביר את אשדוד את קו 30 הנקודות, עמוק בתוך הרבע השלישי, אבל בלו נותר פנוי מחוץ לקשת וצלך שלשה כדי לקבוע 31:55. שתי הקבוצות המשיכו להיראות כמו הצל של עצמן, אשדוד לא סיכנה את יריבתה, ומכבי סבלה מדפיקות לב רק כשראתה את שחורציאניטיס מחליק על הפרקט ונאנק מכאבים לרגעים ספורים. כניסה של אור איתן ברבע האחרון הכניסה מעט חיים למשחק ההתקפה של אשדוד שהורידה ל-19. מכבי לא התקשתה לשמור על ההפרש, והקהל זכה לרגע הנחת שלו כשראה את יוני דרעי הצעיר עולה אל הפרקט, ומיד מגיב בג'אמפ מוצלח. שארפ ובורשטיין קיבלו גם הם דקות ארוכות והחזירו עם פעולות משלהם, בעוד הצהובים סגרו ניצחון ב-22 הפרש.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סופוקוליס שחורציאניטיס 19 (7 מ-11 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, ליאור אליהו 14, דייויד בלו וגיא פניני (4 אסיסטים) 13 נקודות כל אחד, יניב גרין 8 ו-5 ריבאונדים, טל בורשטיין וג'רמי פארגו (5 אסיסטים) 5 נקודות כל אחד, צ'אק אידסון 4 ו-6 ריבאונדים, דורון פרקינס 3, דרק שארפ שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי אשדוד: ג'וש קרטר 16 (2 מ-8 לשלוש), ווין וואלאס 15 (7 מ-10 מהשדה) ו-13 ריבאונדים, אור איתן 11, ג'וש דאנקן 10 ו-8 ריבאונדים, מאיר טפירו 5 (2 מ-9 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ראמל בראדלי 3, יוני דרעי 2, ברק חדד, שון דניאל, ניב ברקוביץ', דניאל גור אריה ויאן מרטין שיחקו ולא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully