וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקולין: "אל תבקרו את השחקנים"

המאמן הזמני של צסק"א מוסקבה לקח אחריות להפסד הכואב לפנאתינייקוס. איבנוביץ': "הייתה לנו יותר מדי אנוכיות במשחק"

רצף הכשלונות של צסק"א מוסקבה כבר מתחיל שלא להפתיע אף אחד. הקבוצה הרוסית, שהגיעה בשמונה השנים האחרונות לפיינל פור, קרובה מאוד להדחה כבר בסיבוב הראשון ואתמול (רביעי) היא שוב ירדה מנוצחת, הפעם 72:68 לפנאתינייקוס. את מקומו של דושאן וויושביץ' שפוטר השבוע תפס דימיטרי שאקולין, עוזר המאמן השני, אך בקבוצה מחפשים עדיין מחליף קבוע.

פאו כבר הוליכה 51:60 בפתיחת הרבע האחרון, צסק"א חזרה, אבל אנטוניס פוציס לקח על עצמו את המשחק והחטאה קריטית של מתיאש סמודיס סגרה את הסיפור מבחינת הרוסים. "אם אתם רוצים לירות כמה חצי ביקורת, השתמשו בי כמטרה", אמר שאקולין שלקח אחריות. "אל תבקרו את השחקנים. רק לפני כמה דקות בחדר ההלבשה הבעתי את ההערכה שלי על העבודה הגדולה שהם עשו. אין ניסים. עשינו הרבה בארבעת הימים הללו".

שאקולין ניסה להסביר מה לא עבד אצל הקבוצה שלו אתמול: "לא היה לנו מספיק זמן לתקן את הבעיות הפיזיות וחסרנו את ההבנה המשותפת עם השחקנים החדשים. הסתכלו על המשחק הקבוצתי של פנאתינייקוס: אפילו עם אחוזי קליעה גבוהים, הם שיחקו כמו קבוצה, הם העבירו את הכדור והראו סבלנות".

איבנוביץ': "אני צריך את השחקנים שרוצים להיות כאן ואלה שרוצים להילחם"

הפתעה נוספת שנרשמה אתמול הייתה בהפסד של קאחה לבוראל לפרוקום גדיניה 81:75, כאשר עבור אלופת ספרד מדובר בהפסד חמישי ברציפות. רטקו וארדה הוביל את הפולנים עם 16 נקודות, בעוד שסטקו באראץ' שוב הפגין משחק גדול (25 נקודות), אבל זה כאמור לא הספיק.

"זה היה משחק רע מבחינת כל האספקטים, מבחינה התקפית, הגנתית, מנטלית וסבלנות", סיכם דושקו איבנוביץ', מאמן קאחה לבוראל. "הייתה לנו יותר מדי אנוכיות במשחק. ביצענו יותר מדי טעויות. זה לא מה שהקבוצה הזו רוצה להיות. זו תהיה טעות לדבר על זה יותר מדי הלילה. אנחנו צריכים להמתין קצת עד מחר כדי לנתח מה שקרה, אבל דבר אחד ברור: הדברים לא עובדים כרגע".

איבנוביץ' המשיך לנסות להסביר, ורמז לכך שהשחקנים לא ממש נלחמו: "אנחנו לא נמצאים בפורמה טובה, אבל בכל מקרה עדיין יש לנו אופציות. אנחנו ניאבק לעשות את זה, וזה לא חשוב אם אנחנו צריכים להשיג את זה עם חמישה או שבעה שחקנים בלבד. אני צריך את השחקנים שרוצים להיות כאן ואלה שרוצים להילחם".

המאמן המנצח, תומאס פסאס, היה שבע רצון: "אני רוצה לברך את קאחה לבוראל על לחימה בערב גדול, אבל היינו טובים יותר. נתנו את כל מה שהיה לנו כדי לחזור למאבקי הבית. ידענו שאם אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבא, אנחנו צריכים לנצח את קאחה לבוראל בחוץ. אני מרוצה מהדרך שבה שיחקנו. שיחקנו חכם, שלטנו מתחת לסלים והתנהלנו כמו קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully