וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט מרחיק מעליו את פאולו די קאניו

מנג'ר ווסטהאם יודע שדרכו מחוץ למועדון תהיה קצרה אם שחקן העבר ימונה לעוזרו, ומנסה למנות כמה שיותר עוזרים תחתיו

מפלס הלחץ בווסטהאם נרגע קמעא לאחר ניצחון הליגה 1:3 על וויגאן באפטון פארק ביום שבת, זאת למרות שהפטישים עדיין נשארו במקום האחרון, אבל בקרב המועדון השמועות מי ימלא את תפקיד העוזר של המנג'ר אברהם גרנט ממשיכות לרחוש.

מי ששמו עולה לרוב הוא של שחקן העבר של המועדון פאולו די קאניו, שאף הגיע בשבת האחרונה לאצטדיון כדי לחזות בקבוצתו לשעבר. האוהדים מזמן רוצים אותו ולא רק בתור עוזר אלא בתור מנג'ר והם הביעו את דעתם בקולניות במשחק הליגה הקודם של הקבוצה, באנפילד, בהפסד 3:0 לליברפול.

גרנט איננו רוצה כמובן את די קאניו מתחתיו, כי אז הדרך שלו לפיטורים תהיה כנראה קצרה מתמיד. "הוא היה שחקן נהדר", התייחס לגביו גרנט. "אם הוא יוכל ללמד את השחקנים שלנו איך לשחק כמוהו הייתי שוכר את שירותיו. אבל אנחנו רוצים לבנות את ווסטהאם שלב אחר שלב ואנחנו מחפשים אחר מאמנים ספציפיים".

הכוונה של גרנט במאמנים ספציפיים זה מאמנים לכל אספקט במשחק. "בעתיד הקרוב יהיו לנו מאמנים לכל דבר: לצד הטכני, הטקטי, המנטאלי, הפיזי. כמו כן מישהו שיעבוד רק עם החלוצים, עם הקשרים וכן הלאה. זה דבר שמתפתח ומפותח בעיקר בספורט האמריקאי", הוסיף המנג'ר הישראלי שמתעסק יותר בניהול מאשר ממש באימון.

גבידון: "טוב שיש מישהו שצועק על הקווים"

גרנט כבר שכר את שירותיו של מאמן הגנה: וולי דאונס. לדאונס ניסיון רב בשנים בכדורגל האנגלי, וכנראה שהשפעתו על שחקני ההגנה והמשחק ההגנתי של הקבוצה כה גדולה כי אחרת קשה להסביר את השבחים שהוא קיבל מהשחקנים. "הוא היה ממש נרגש והוא רוצה שההגנה תהיה החלק המרכזי של הקבוצה", אמר עליו דני גבידון. "זה טוב לשמוע מישהו שצועק מהקווים".

גם גרנט החמיא לדאונס: "הוא עשה עבודה טובה, יש לו הרב תשוקה והוא הביא עמו משהו חדש. הוא שאל אותי לפני המשחק אם הוא יכול לצעוק על הקווים ולומר מה שהוא רוצה. הוא בחור מאוד אנרגטי".

ווסטהאם מתכוננת למפגש הלא קל שצפוי לה בגביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר. "אני אולי אבקש מאלכס פרגוסון לעשות לנו טובה", התבדח גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully