וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אפשר לסגור את הפער ממרכז הטבלה"

מנג'ר ווסטהאם החל לקבל תיאבון אחרי הניצחון על וויגאן: "מקווה שזו רק ההתחלה". על עתידו: "אני אף פעם לא חשבתי על עצמי"

האם הניצחון הערב (שבת) של ווסטהאם 1:3 על וויגאן יוציא את הפטישים ואברהם גרנט לדרך חדשה? הניצחון השני של גרנט הושג לאחר שואלון בהראמי, ויקטור אובינה וסקוט פארקר כבשו, כשכעת ווסטהאם רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום.

"אנחנו במרחק של תשע נקודות ממרכז הטבלה, וזה פער שאפשר לסגור כשנותרו למעלה מ-20 משחקים", אמר המנג'ר הישראלי. "שיחקנו רק 15 משחקים, כך שכרגע זה לא משנה אם וולבס מנצחת או האחרות מנצחות. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

על המשחק עצמו אמר גרנט: "זה היה ניצחון טוב ומשכנע, אני שמח ומקווה שזו רק ההתחלה. שיחקנו כמו במשחקים האחרים, אבל היינו יותר יעילים נגד וויגאן. ההבדל הוא בניצחון עצמו וזה שם המשחק. פתחנו את המשחק כשהיינו מעט עצבניים, וזה נבע מן הסתם מהמצב שלנו בליגה ובמשחק האחרון שלנו בליברפול, אבל השחקנים תמיד מנסים לעשות את הדברים הנכונים. הם נלחמו והם הגיבו. אנחנו מנסים לבנות פה מנטליות טובה, זה דבר חשוב".

למרות הניצחון, גם השבוע גרנט נשאל על עתידו, ואמר: "אף פעם לא חשבתי על עצמי, אני בתפקיד שיש סביבו תמיד שמועות. אני רק צריך להתרכז בעבודה שלי, זה מה שעשיתי כל החיים שלי וזה מה שאני אעשה בעתיד". על האפשרות שפאולו די קוניו יצטרף לצוות האימון, הוסיף גרנט: "יש כמה שמות של מועמדים, אבל לא דיברתי איתו. אנחנו רוצים לבנות את ווסטהאם צעד אחר צעד ומחפשים עוד מאמנים שיעשו עבודה ספציפית. מבחינתי די קניו תמיד מתקבל בברכה במועדון. היה לי את הכבוד לראות אותו משחק כמה פעמים, הוא היה שחקן נהדר. אם הוא מסוגל ללמד את השחקנים שלנו כיצד לשחק כמוהו, אני אקח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully