וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "לא באנו כמו אנדרדוג"

28.11.2010 / 22:48

מאמן מכבי אשדוד שיבח את האמונה אחרי הניצחון על חיפה. חסין: "יתחושה לא טובה, יש בעיות בקבוצה שצריך לפתור מיד"

נדמה שההפתעה השניה של הערב- ניצחונה של מכבי אשדוד על מכבי חיפה החזקה- היא כלל לא הפתעה. הקבוצה של עופר ברקוביץ' ממשיכה להראות שאם זה תלוי בה, היא תהיה בפלייאוף ולא במאבקי ההישרדות, כשרשמה ניצחון נוסף אחרי שעברה בשבוע שעבר את בני השרון, אותה בני השרון שהערב גברה על מכבי תל אביב. ברקוביץ' עצמו כבר מבין שמעתה והלאה, קבוצות כבר מתייחסות אחרת אל שחקניו.

"אני לא חושב שבאנו היום כמו אנדרדוג", אמר מאמן אשדוד. "יש פה לחץ לנצח. יש פה עבודה של קבוצה, חבר'ה שמתנהלים כמו קבוצה. יש חיבור בין בני אדם שמוביל את זה שנרוץ ביחד. במשחקים האחרונים זה הלך לכיוון שלנו, אבל אפשר כמו שאפשר לנצח כל קבוצה, אפשר להפסיד לכל קבוצה. אנחנו עובדים קשה מאוד, וזה היה המבחן הרציני שלנו, אחרי הניצחון בבני השרון לדעת לעשות את זה השבוע מול חיפה, קבוצה עם יכולות ושאיפות, וזה מבחינתי המבחן הגדול. שנדע להחזיק את זה".

מי שהיה הכוכב של אשדוד במחצית השניה היה ללא ספק יאן מרטין, ששתי השלשות שלו סייעו לקבוצה להשיג את הניצחון. "אנחנו עושים עבודה טובה ומשתפרים בכל שבוע", אמר מרטין בסיום. "אני חושב שאם נמשיך ככה נוכל לעשות תוצאות טובות". השחקן אף הסביר את הסיבות לניצחון ואמר: "אני חושב שהשתפרנו בהגנה הקבוצתית, אנחנו מחפים אחד על השני, עוברים על הטעויות שלנו ומתקנים אותן. רצינו יותר, ויש לנו שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם".

מנגד, בחיפה יודעים היטב שהמצב לא טוב, כשהקבוצה שוב רשמה הפסד לקבוצה שעל הנייר, חלשה ממנה בהרבה. "יש לנו בעיות בקבוצה שאנחנו חייבים לפתור מיד", אמר המאמן. "יש תחושה לא טובה, יש דברים שאני רוצה לתקן וזה לא בשליטתי, ויש דברים שאני מצליח לתקן ואז דברים אחרים צצים. אני לא מתנער מאחריות, אני המאמן של הקבוצה, אני לוקח אחריות מלאה על כל מה שקורה בקבוצה". על המשחק עצמו אמר חסין: "אני לא אומר שלא היינו נחושים ולא רצינו לנצח. יש לחץ על הקבוצה, ועשינו טעויות של לחץ".

"הקבוצה נמצאת במקום לא טוב"

במשחק המקביל המשיכה גלבוע/גליל את הריצה שלה, כשהשיגה ניצחון על ברק נתניה, שגם היא נראית במשבר לא פשוט. "באנו מאוד מרוכזים ומאוד מחויבים", אמר מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין. "היינו עקביים לכל אורך המשחק, שלטנו בקצב וביצענו מהלכים טובים". על היריבה הבאה שלו, מאירפול האוקראינית, אמר המאמן: "זאת קבוצה חזקה עם חמישה זרים, והיא באופן מסורתי נאבקת על אליפות. אני מצפה לאותה מוטיבציה, בטח אחרי המשחק בשבוע שעבר".

גם עידו קוז'יקרו חגג את הניצחון על נתניה עם משחק טוב אישי, ואמר: "שיחקנו מול קבוצה טובה, הרבה יותר טובה מהתוצאות שלה כרגע, אבל התרכזנו בעצמנו. אני שמח שהיום גרמנו לזה להיראות קל למרות שלא היה קל. אנחנו קבוצה שלומדת את עצמה תוך כדי תנועה ועוד יהיו לנו הרבה עליות וירידות, אבל אני חושב שהמאמנים עושים עבודה טובה מאוד בהפנמת השיטה". על המשחק הקרוב באירופה אמר הסנטר: "אף אחד לא משתמש בתירוץ של המעבר לשחק במלחה כסיבה להפסד או ניצחון. אנחנו קבוצת כדורסל טובה ונבוא כדי לנצח".

בצד של נתניה רושמים הפסד נוסף, ובעיקר, רושמים עוד משחק שהקבוצה פשוט לא נראית מספיק טוב. "חסרו לנו אגרסיביות ומוטיבציה ונראה שאנחנו באים בלי אנרגיות למשחקים. יש גם בעיות מקצועיות. אין ספק שחסר לנו שחקן ואני מקווה שנתחזק בהקדם. כשמפסידים תמיד מחפשים את התירוצים, אבל אנחנו פשוט לא נראים טוב. אין לנו שום איום מבחוץ ואנחנו קולעים באחוזים נוראיים. הקבוצה נמצאת במקום לא טוב. אני מקווה שנגיע למשחק מול אשקלון עם הרבה יותר מחויבות לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully