וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' על טפירו: "גילינו היום שחקן חדש"

מאמן אשדוד החמיא לרכז שכיכב עם טריפל דאבל: "אפשר להישען עליו". שמיר: "היינו צריכים לנצח, יש עוד הרבה עבודה"

דרמה גדולה קיבלנו הערב (שני) בהרצליה, שם ניצחה בסופו של דבר מכבי אשדוד 85:90 את בני השרון לאחר הארכה. הסיפור הגדול של המשחק היה מאיר טפירו, שנתן הצגה מול קבוצתו לשעבר עם טריפל דאבל של 10 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, שעזר לעולה החדשה למחוק פיגור 13 נקודות ולרשום ניצחון שני ברציפות העונה. הטריפל דאבל המיוחל (השישי בקריירה של הרכז הנפלא) הגיע בתוך הארכה, מקו העונשין. "בסוף אמרו לי שחסר לי שתי נקודות. אני שמח שעשו עליי את העבירה, לא היה אכפת לי מהטריפל דאבל אלא מהניצחון", אמר טפירו בסיום.

"אמרתי לעופר (ברקוביץ', א.ש.) שאם נדע להתחיל יותר טוב את המשחקים אז נדע לנצח בהפרשים גדולים", הוסיף גיבור הערב. "אין חוקים, לפעמים נכנסים למשחקים מהבורות האלה, אבל נקווה שלא נעשה את זה יותר. המטרה שלנו זה להישאר בליגה. צריכים לבוא מרוכזים כל שבוע, וצריך לב חזק כי יהיו קבוצות שיהיו למעלה וכאלה שלמטה. אני מקווה שאנחנו נהיה למעלה".

גם מאמן האשדודים, עופר ברקוביץ', ידע להחמיא במליצות לרכז שלו בסיום. "גילינו היום שחקן חדש, מאיר טפירו. יש למאיר המון איכויות מעבר לכדורסל, גם המנהיגות והשקט שהוא מקרין על הסביבה. אנחנו יכולים להישען עליו שיעשה את ההחלטות הטובות במאני טיים".

על הקבוצה שלו הוסיף מאמן העולה החדשה: "לא נכנסו טוב לרבע הראשון, אבל היה ברור לי שאם נשתחרר המשחק שלנו יהיה הרבה יותר טוב. הקבוצה התאבדה על המגרש, ואם לא היינו לוקחים 2-3 החלטות לא טובות גם לא היה לחץ בסוף. הליגה צפופה, למעט מכבי תל אביב שמועכת כל אחת. אפשר לנצח כל קבוצה ולהפסיד לכל קבוצה. אנחנו לא מסתכלים כרגע עד סוף העונה, מערבבים את הקלפים בכל שבוע בליגה הזאת".

שמיר: "טפירו עשה מהלכים גדולים"

מנגד, דן שמיר היה מאוכזב אך הקפיד לפרגן בסיום למנצחת. "שאפו וברכות לאשדוד, הם עשו את מה שהם היו צריכים לעשות. נתקענו בהתקפה כבר ברבע השני, פספסנו כל מיני מצבים נוחים, אחרי זה קצת איבדנו את זה בהתקפה, הם רצו ואנחנו רדפנו, ובאמת לא שיחקנו כדורסל כמו שרצינו לשחק. בסוף הם קלעו זריקות ואנחנו פחות, וזהו. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. אנחנו קבוצה שצריכה לדעת לטפל בדברים תוך כדי. כשטועים, כולם טועים, גם אני, נעבוד על זה. יש עלינו הרבה עבודה".

גם שמיר התייחס למאיר טפירו, כשאמר: "אימנתי את מאיר, ואני אוהב אותו בפן האישי. לצערי הוא רשם את הטריפל דאבל נגדנו. הוא עשה 11 אסיסטים ומהלכים גדולים, ברכות לאשדוד וברכות לו". באשר לשחרורו של סם הוסקין והחיפוש אחר גבוה חדש לסגל הוסיף המאמן: "אני לא יודע מתי נצרף גבוה. כמובן שנחליף את סם הוסקין בשחקן אחר. כשיהיה מה לספר, נספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully