וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסין: "זה לא מתקבל על הדעת, אני קצת מתבייש"

20.11.2010 / 23:38

מאמן מכבי חיפה לא הסתיר את אכזבתו מהתבוסה 93:76 לירושלים. קטש: "לא ציפיתי שהמחצית השניה תהיה כל כך קלה"

המחזור השישי בליגת העל נפתח הערב (שבת) בנשר, שם הביסה הפועל ירושלים 76:93 את מכבי חיפה המאכזבת והמשיכה במומנטום המצוין של השבועות האחרונים, הרבה בזכות מחצית שניה מצוינת ומוחצת. “סיימנו שבוע קשה מאוד בהצלחה, ואני גאה בשחקנים", אמר עודד קטש בסיום. "לא היינו חדים בסוף המחצית, אבל הגבנו טוב וסולומון התעורר ברגע הנכון. אנחנו במגמת שיפור, ויש לנו משחק קשה מאוד ביום שלישי. לא ציפיתי שהמחצית השניה תהיה כל כך קלה, אבל בחצי הראשון היה לנו מאוד קשה”.

סם קלנסי, שהצטיין בשורות האדומים עם 15 נקודות, 9 ריבאונדים ושליטה מוחלטת מתחת לסלים, גם כן מתכוונן לקראת המשך השבוע, והמשחק ביורוקאפ באמצע השבוע: "זה לא היה קל. הוצאנו טוב לפועל את תכנית המשחק שלנו ואני מרגיש טוב באופן אישי. יש לנו משחק גדול ביום שלישי, יהיו לנו עכשיו תמיד שני משחקים בשבוע, ונצטרך לעבוד עוד על ההגנה שלנו. יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות".

ליאור חכמון, שנכנס היטב לנעליו של אורי קוקיה הפצוע, היה מאוד מרוצה בסיום: “שמרנו מצוין. ההתקפה שטפה, ויש לנו שחקנים מוכשרים. אני שמח שאני מקבל דקות ונותן כל מה שאני יכול. כולם שיחקו טוב היום, אנחנו מתכוננים שוב לשבוע צפוף".

וויל סולומון מונה רשמית לקפטן הקבוצה במקומו של קוקיה אחרי שבהנהלה העדיפו אותו על פניו של יוגב אוחיון בשל גילו של הרכז, ועל פניו של יובל נעימי, ששימש כקפטן בעונה שעברה אך הועבר מהתפקיד בעקבות המחלוקות בינו לבין ההנהלה

חסין: "אנחנו לא מוכנים לשני משחקים בשבוע"

מנגד, אכזבה גדולה נרשמה בקרב החיפאים, שעדיין לא ניצחו העונה בביתם. "'מתסכל' זו מילה שמתארת נכון את מה שאנחנו מרגישים", אמר אלעד חסין המדוכדך עם תום המשחק. "נעצרנו, הלכנו אחורה, שיחקנו בלי אנרגיות ובלי רוח לחימה וזה לא מתקבל על הדעת. ראינו כבר העונה ירידות ועליות אבל לא אהבתי את ההתפרקות ב-15 הדקות האחרונות. ירושלים הריחו דם, אבל אני מסתכל על הקבוצה שלי ואני קצת מתבייש בהופעה שלנו ברבע השעה האחרונה".

"האחריות היא שלי", הוסיף חסין. "היתה לנו הכנה טובה, בהתחלה הובלנו אבל כדורסל משחקים 40 דקות. אי אפשר לחזור בלי לקלוע עונשין וליי אפים, היה לנו סוג של קיפאון. כרגע אנחנו לא בנויים מנטלית לשני משחקים בשבוע, ויותר קל לנו במשחקים באירופה. אולי זה בגלל הלחץ האחר כשאתה בא פייבוריט. אני צריך לבדוק מי קפא ולמה".

אלישי כדיר, שסיים הופעת בכורה טובה עם 17 נקודות, היה נקודת האור הבודדת של חיפה הערב. “זה היה ערב לא קל", אמר הפורוורד שהשואל ממכבי תל אביב. "זה לא היה עניין של כדורסל אלא של מי רוצה יותר, ועלינו למחצית השניה נאיביים. יש פה כל כך הרבה כישרון אבל זה מה שמעצבן, כי הקבוצה צריכה להיות קודם לזה. זה רק לב, וברגע שנביא את זה נהיה טובים יותר. היה לי מאוד כיף לחזור לשחק, אין לזה תחליף. הוכחה למכבי? זה לא משנה, ירושלים ניצחה אז אני וחיפה נכשלנו. התחברתי מהר לאנשים ולמועדון והיה כיף להרגיש שוב את הזיעה של השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully