וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל ר"ג: פרננדז ואיילי שוב לא בסגל

השניים שוב לא נכללו (ש', 19:00, ספ' 1) עקב סיבות מקצועיות. בן יוסף במקום מישאלוב. האם צמח יעצור את הרצף השלילי?

טריוויה

בית"ר ירושלים:

הקבוצה הבית"רית הבקיעה עד עתה רק ב-50 אחוזים ממשחקיה וכבשה רק שער אחד בחמשת המחזורים האחרונים. הפועל רמת גן, לעומת זאת, הבקיעה אפילו פחות - רק ב-40 אחוזים ממשחקיה, כשגם היא עומדת על מאזן לא מחמיא של שער אחד בששת המשחקים האחרונים בהם הפסידה הקבוצה. עם זאת, במשחקי הבית של בית"ר באצטדיון טדי הובקעו יותר משני שערים בממוצע למשחק, דבר שמהווה סיבה לאופטימיות.

הפועל רמת גן:

שתי הקבוצות מחזיקות בהישג זהה שראוי לציון, כאשר הן שתי הקבוצות היחידות בארץ שלקחו תואר אליפות בעונה שאחרי העלייה לליגה העליונה. יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין עמד שנתיים בין הקורות של הפועל רמת גן בשנים 1991-93.
אורי מלמיליאן בישל ב-1982/3 את שער היתרון לבית"ר במשחק שהסתיים ב-1:1 במכתש, כאשר שייע פייגנבוים, אז חלוצה של הפועל רמת גן, איזן בדקה ה-77 מבישול של ג'ימי טורק.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

הקבוצה של אורי מלמיליאן מגיעה למשחק (שבת, 19:00, שידור ישיר בספורט 1) במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל עם אופטימיות זהירה לאחת ההופעה המכובדת בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב בבלומפילד (0:0). עם זאת, בקבוצה מודעים למצב הקשה בתחתית ועובדים כל השבוע על ההכנה המנטאלית למשחק מול נועלת הטבלה. המאמן אורי מלמיליאן תירגל מספר הרכבים השבוע, אלא שרק כאשר הקבוצה תעלה על כר הדשא ניתן יהיה לדעת מה ההרכב הסופי בו בחר.

מה שברור הוא שדן איינבנדר ומשה מישאלוב הפצועים יהיו מחוץ לסגל, יחד עם דריו פרננדז וסרג איילי, שעבור השניים מדובר בשבוע שני ברציפות. תומר בן יוסף צפוי להחליף את מישאלוב בתור בלם, ואילו על העמדה של איינבנדר מלמיליאן עדיין מתלבט בין שי חדד לסטיבן כהן. חן עזריאל, שהיה בכותרות השבוע עקב רצונו לעזוב בינואר, ימשיך לפתוח על הספסל.

בכל מקרה, בעקבות העונש שאוסר על הקבוצה לאכלס את היציע המזרחי, ייפתח היציע הצפוני ואליו יעברו תושבי היציע המושבת.

הפועל רמת גן:

צביקה צמח, מאמנה החדש של הפועל רמת גן שהוחתם השבוע במקומו של שלומי דורה שפוטר, ניסה בימים האחרונים להחדיר מוטיבציה ואמונה בשחקניו, על כך שאפשר לחזור מטדי עם נקודות. הרמת גנים מגיעים להתמודדות אחרי שישה הפסדי ליגה רצופים כשהם במקום האחרון.

צמח יערוך מספר שינויים בהרכב. הראשון שבהם הוא סיפסולו של הקשר האורוגוואי המאכזב קלאודיו ריברו, שצפוי להיות משוחרר בינואר. תמיר פור, שחוזר מפציעה, וקרלוס צ'קאנה ישתפו פעולה בקישור האחורי, כשאורי ביבי הצעיר יקבל את חולצת ההרכב, לצד דמיטאר טלקיסקי בקישור. החלוץ לירון דיאמנט, ששיחק באמצע השבוע במדי הנבחרת הצעירה בניצחון על בלארוס, יפתח יחד עם הבולגרי קרום ביבישקוב בהתקפה. המגן דודי פדלון, שהתאמן בימים האחרונים בקבוצה, חתם בה עד סיום העונה.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: תומר בן יוסף

כבר לא מעט זמן מדברים על כך שהגנת בית"ר ירושלים איטית וכבדה, ויש מקום לשלב את תומר בן יוסף בהרכב. הבלם עבר לא מעט בעיות בשנים האחרונות ואינו נמצא בכושר משחק אופטימלי, אך דבר אחד ברור - אם את ההזדמנות שתינתן לו הפעם הוא לא ייקח בשתי ידיים, הוא כבר לא צפוי לראות הרכב בבית"ר.

הפועל רמת גן: קרום ביבישקוב

נראה שעד חלון ההעברות בינואר, יעמדו לא מעט שחקנים למבחן תחת זכוכית מגדלת, במיוחד לאור מינויו של המאמן החדש צביקה צמח. ביבישקוב מאכזב מאוד והוא אחד המועמדים הבולטים להיחתך מהסגל. נותרו לו עדיין מספר משחקים כדי לתקן את הרושם והראשון בהם יהיה בטדי.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן, עידן טל, כריסטיאן אלברז, סטיבן כהן(שי חדד), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, סמואל יבואה.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, קרלוס צ'קאנה, תמיר פור, אורי ביבי, דמיטאר טלקיסיקי, לירון דיאמנט, קרום ביבישקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully