וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "לא צריך לעשות דרמה מההפסד"

14.11.2010 / 11:25

במכבי ת”א מנסים לצנן הרוחות לאחר ההפסד המביך לעכו. גורם: ”זה קשקוש שאין מחויבות, כולם רצו לנצח”. אכזבה ממדוניאנין: ”הוא פיתח מניירות של כוכב ופתאום לא הולך לו”

יממה אחרי ההפסד המשפיל 3:1 להפועל עכו במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל, מעדיפים הבוקר (ראשון) במכבי תל אביב לנסות ולהרגיע את האווירה כדי לא לגרום לכדור שלג בתוך הקבוצה. האכזבה מההפסד המביך ניכרה אמש עם סיום המשחק על פניהם של השחקנים והצוות המקצועי. עם ירידת השחקנים לחדר ההלבשה נשמעו לא מעט חילופי האשמות בין שחקנים, אך כשהמנג'ר אבי נמני נכנס לחדר ההלבשה הוא ביקש מכולם לסתום את הפה ולהפסיק עם חילופי האשמות.

הצהובים ניסו להבין כיצד קבוצה עם תקציב מינימום כמו הפועל עכו מנצחת בקלות את סוללת הכוכבים של מכבי, בעוד היא מתקשה להגיע למצבי הבקעה או סיכון שער היריב. גם חוליית ההגנה, שעד המשחק הזה גילתה יציבות וספגה רק ארבעה שערים, קרסה לאחר שהחלק הקדמי של עכו, בראשותם של עבדול ראזק וצמד החלוצים רועי דיין וג'אקו עראפת, פשוט התעלל בשחקני ההגנה של מכבי, ופעם אחר פעם הצליח להגיע למצבי הבקעה קורצים מול לירן שטראובר.

שחקן בקבוצה ניסה להסביר את מה שקרה, ואולי למצוא פתרון לעתיד: "כסף אף פעם לא קובע על המגרש, רק הלב והנשמה שמביאים למגרש. שחקנים צריכים לבוא עם יותר לב ונחישות".

גורם במועדון: "לא נעשה אף שינוי בסגל"

"זה לא נראה טוב, אנחנו חייבים למצוא את הפתרונות אבל הפסדנו לקבוצה טובה ושאף אחד לא יזלזל בהפועל עכו, צריך להוריד בפניהם את הכובע", אמר גורם בקבוצה. "כל מי שאומר ששחקנים שיחקו בלי מחויבות זה קשקוש. אין כאן אחד שלא רצה לנצח, כולם עולים למגרש בשביל לנצח. צריך לשבת בצורה שקולה וקרה ולנתח את הבעיות על המגרש כדי לנסות ולמצוא פתרונות מתאימים. צריך לזכור שהפסדנו לקבוצה טובה שמגיע לה כל הכבוד ואין כרגע מה להסביר יותר מדי.

"לא צריך לעשות דרמה מההפסד הזה", הוסיף אותו גורם. "זה הפסד לא נעים ומה שצריך לחשוב עכשיו זה איך לתקן את המצב. אסור לנו להיגרר לכדור שלג של הצהרות והאשמות, יש מספיק זמן לתקן ונתקן את מה שצריך. לא נעשה שום שינוי בסגל, יש כאן סגל מצוין, לא נחליף אף אחד ולא נשנה שום דבר בסגל הקיים, זה אפילו לא על הפרק. החשיבה היא בדיוק הפוכה, היא איך להפיק את המקסימום מהסגל הקיים ואיך עושים את הדברים טוב יותר.

"הדבר היחיד שצריך לעניין אותנו זה המשחק הקרוב נגד עירוני קרית שמונה ולא שום דבר אחר. יש כאן 22 שחקנים טובים בקבוצה ורק מי שיהיה טוב יעלה בהרכב וישחק. מדברים על להוריד שחקנים לספסל, אבל כבר 60 אחוז מהשחקנים ירדו לספסל ואיבדו מקום בהרכב אז נצטרך להמשיך ולחפש את הנוסחה המתאימה ואת ההרכב האופטימלי", חתם את דבריו אותו גורם.

"האריס לא מצליח להתרומם מתחילת העונה"

אוהדי הקבוצה שהגיעו אמש עד האצטדיון בעילוט ועודדו את הקבוצה ברוב שלבי המשחק, לא נותרו אדישים בסיום אחרי ההפסד המביך וצעקו לעברם של השחקנים: "אין לכם כבוד, ביישתם את הסמל של המועדון". מאוחר יותר המתינו כמה עשרות מאוהדי הקבוצה לשחקנים בקרית שלום עם שובם מעכו וצעקו לעברם: "אין לכם כבוד", "תתביישו", ו-"תלמדו מעכו איך להילחם על המגרש". מי שזכה למירב הביקורות מהאוהדים היה האריס מדוניאנין, שספג קריאות: "אתה גומר את הקבוצה, מכרת אותנו, תפסיק לעמוד על המגרש".

מדוניאנין שוב גילה יכולת חלשה והוחלף כבר במחצית. נראה שמשהו לא טוב עובר על הקשר הבוסני, שבמחזורים האחרונים נראה רע. "האריס לא מצליח להתרומם מתחילת העונה, אבל אנחנו צריכים הרבה מאוד סבלנות איתו כי הוא שחקן טוב. הכל הלך לו קל בהתחלה והוא גם פיתח מניירות של כוכב ופתאום זה לא הולך לו על המגרש. השאלה היא איך הוא יוצא מזה, צריך לתת לו את הזמן והביטחון", אמרו במועדון.

שחקן נוסף שאכזב את הצוות המקצועי הוא הבלם אבי סטרול שאף הוחלף בדקה ה-58 על ידי דור מלול, נראה כי סטרול שוב יאבד את מקומו בהרכב בשבוע הבא. נכון לעכשיו נראה שסאבו פאביצ'ביץ', שפתח אמש כמגן ימני, ישוב לעמדת הבלם במקומו של סטרול ולצידו של ניבאלדו, בעוד מלול או קלמי סבן (שהושאר אמש מחוץ לסגל - ר"ב) ישוב לעמדת המגן הימני. גם מדוניאנין עשוי לרדת לספסל בעקבות משחקו החלש אמש.

הקבוצה ערכה עהיום אימון כשאר השחקנים ששיחקו אתמול 90 דקות הסתפקו באימון שחרור קל. מהאימון נעדרו סאבו פאביצ'ביץ' ודימיטאר רנגלוב, שיצאו לחו"ל לקראת משחקי הידידות של נבחרות מונטנגרו ובולגריה.

כתבנו, גלעד גרוסמן, מוסיף כי בסוף השבוע הגיש אוהד של הקבוצה תביעה ייצוגית נגד המועדון בגובה של כתשעה מיליון שקל, בגין מתן הנחות לנשים בקניית כרטיסים. רכש מנוי שנתי בסכום של 1,100 שקל. בתביעה, שהוגשה לבית המפשט המחוזי בתל אביב באמצעות עו"ד יוחי גבע, הוא טוען כי בזמן שגלש באתר האינטרנט של הקבוצה גילה כי נשים שרוכשות כרטיסים זוכות להנחה משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully