וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 1:3 את מכבי תל אביב

הצהובים הושפלו בעכו: ערפאת כבש שני שערים נהדרים (26 ו-73), דיין הוסיף אחד (50) ועכו ממשיכה ללהוט בצמרת הגבוהה

עד הערב (שבת) מכבי תל אביב ידעה לנצח את כל קבוצות התחתית ורשמה את הפסדיה מול היריבות הישירות לתואר, מכבי חיפה והפועל תל אביב. ואז הגיעה הפועל עכו. הקבוצה הלוהטת של הליגה, שהלמה במחזורים הקודמים עם שלישיות בעירוני קרית שמונה ומכבי נתניה, רשמה ניצחון רביעי ברציפות עם 1:3 מרשים על הצהובים עתירי הממון, מצמד של ג'קו ערפאת (26 ו-73) ואחד מרגש של רועי דיין מול קבוצת נעוריו (50). אז אולי גם הפועל עכו הכל כך מהנה היא קבוצת צמרת ראויה? ימים יגידו. בינתיים, מכבי תל אביב גילתה שלא רק ההתקפה שלה חסרת רעיונות, אלא גם ההגנה שזכתה לשבחים מקיר לקיר היא עדיין לא הדבר האמיתי.

דודו גורש שוער הפועל עכו מול ניבאלדו שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מנהיג חוליית הגנה שקטה. גורש מעל ניבאלדו/אדריאן הרבשטיין

עקב השזרוע באצטדיון גרין, נאלצה הפועל עכו לנדוד לעילוט, שם לא ניצחה כמארחת או אורחת מאז גברה על הפועל רעננה בליגה הלאומית לפני שנתיים. שמונה משחקים כללה הספירה, אבל הקבוצה הזו של עכו ממשיכה לשבור שיאים ולהפתיע אפילו את עצמה. כבר מדקות הפתיחה ניתן היה לראות כי אלי כהן העמיד את שחקניו בצורה נכונה וביטל את משחק ההתקפה של מכבי תל אביב. בצד ההתקפי יש לו את צמד החלוצים הפורה בליגה, שכבשו יחד כבר 16 שערים (!) וזה יותר ממכבי תל אביב ומכבי חיפה.

ג'קו ערפאת התכבד בצמד נהדר, כשבראשון (26) הוא התגבר בקלות על סאבו פאביצ'ביץ' (חלש) ולירן שטראובר, ואילו בשני (73) הקפיץ באומנות מעל השוער הוותיק של הצהובים. בתווך היה זה רועי דיין שרצה וגם הצליח להוכיח לקהל הצהוב שהוא חלוץ ליגה ראוי, עם שער בדקה ה-50 שהשווה את מאזנו לזה של ערפאת עם שמונה שערים. מי האמין לפני כמה שנים שהוא יקבל סטנדינג אוביישן במשחק מול מכבי תל אביב?

בעוד עכו הראתה שלצד מתפרצות קטלניות יש לה גם משחק הגנה מסודר ושני מגנים יעילים בדמותם של רן קוז'וך ושמעון הרוש, שעולים הרבה פחות מפאביצ'ביץ' ויואב זיו (וקלמי סבן ורוני גפני שאפילו לא נכללו בסגל האורחים) ותורמים הרבה יותר. אבי סטרול, שחזר להרכב בליגה לראשונה מאז ההפסד בדרבי, ראה איך קבוצתו סופגת לראשונה מאז אותו משחק.

בצד ההתקפי, ההתנהלות האדישה של האריס מדוניאנין לוותה הפעם ביכולת חלשה של מאור בוזגלו ואלירן עטר (על אף השער המצמק הנאה דקה לסיום), שלא הפעילו את דימיטאר רנגלוב והתקשו מול החלק האחורי המצופף של עכו במחצית השנייה. הפסד שלישי של הצהובים העונה, ובצורה הרבה יותר מביכה משני הקודמים. פתאום עכו הצנועה רק נקודה מאחוריהם והפועל תל אביב, בלי לשחק, עלתה על חשבונם למקום הראשון. שבוע מעניין יהיה בקרית שלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מהלך המשחק

דקה 4: הרוש בעט בשמאל כדור חופשי מ-20 מטרים, אך הכדור שלו היה רחוק מהמסגרת ולא הטריד את שטראובר.

דקה 18: מהלך מצוין של בוזגלו בצד ימין נבלם אצל הגנת עכו, אבל מדוניאנין הגיע לריבאונד ובעט מ-18 מטרים כדור מתוחכם שגורש הצליח להדוף לקרן.

דקה 24: ערבוביה ברחבת עכו הסתיימה בבעיטה בסיבוב של סטרול מחמישה מטרים. גורש ירד וקלט.

דקה 26: גול! אלמליח עצר התקפה מתפרצת של מכבי תל אביב, הכדור הגיע לערפאת, שניער את פאביצ'ביץ', עבר את שטראובר והרשית מול השער החשוף. שער שביעי העונה לערפאת, 0:1 מפתיע להפועל עכו.

דקה 50: גול! עבדול ראזאק נשלח למתפרצת בצד ימין והוציא כדור רוחב אותו ניתב דיין מ-12 מטרים לרשת של שטראובר חסר האונים. שער שמיני לדיין ועוד מול קבוצת נעוריו, 0:2 לעכו.

דקה 54: הרוש רקד בצד שמאל מול פאביצביץ', עבר יפה ומקצה הרחבה בעט טיל שזעזע את המשקוף. עכו נראית מצוין.

דקה 65: זיו פרץ בצד שמאל, נכנס לרחבה ומסר מצוין לבוזגלו, שמ-10 מטרים בעט ברשלונות החוצה.

דקה 68: רנגלוב סובב כדור חופשי בימין מ-20 מטרים, אך לצערו הכדור נבלם בעמוד השמאלי.

דקה 73: גול! ראדי שלח בכדור נהדר את ערפאת, שמ-20 מטרים הקפיץ באלגנטיות מעל שטראובר. שער נהדר של ערפאת, שכמו דיין הגיע לשמונה שערים. 0:3 מדהים לעכו.

דקה 89: גול! בוזגלו הגביה לרחבה, קולאוטי הוריד בראש לעטר שבחצי מספרת הרעיד את הרשת של גורש. מכבי תל אביב מצמקת ל-1:3, אבל זה מאוחר מדי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, ליעד אלמליח, איברהים עבדול ראזאק (אושרי גיטא, 83), רועי דיין (מוחמד כליבאת, 80), ג'קו ערפאת (ניקולאס פלצ'וק, 87).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, אבי סטרול (דור מלול, 58), יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ' (גל אלברמן, 72), האריס מדוניאנין (רוברטו קולאוטי, 46), מאור בוזגלו, אלירן עטר, דימיטאר רנגלוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully