וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן עלתה למקום הראשון

ארבעה ימים לפני הדרבי המילאנזי, הרוסונרי ניצחו 1:3 את פאלרמו ונהנו מהפסד של לאציו לצ'זנה ומ-1:1 של אינטר בלצ'ה

שלושה ימים אחרי הדרבי הרומאי וארבעה לפני הדרבי המילאנזי, הליגה האיטלקית קיבלה הערב (רביעי) מוליכה חדשה במחזור ה-11. לאציו חוותה הפסד שני ברציפות, 1:0 אצל צ'זנה, ומי שניצלה זאת היא מילאן, שכבשה את הפסגה בעזרת 1:3 בסן סירו על פאלרמו. אינטר, שתפגוש את מילאן ביום ראשון, סיימה ב-1:1 מאכזב במגרשה של לצ'ה וגם יובנטוס חזרה עם אותה תוצאה מברשיה. נאפולי רשמה ניצחון דרמטי 0:1 על קליארי ודילגה מעל שתיהן למקום השלישי. מי שממשיכה במגמת השיפור היא רומא, שגברה 2:3 על פיורנטינה.

מילאן - פאלרמו 1:3

הרוסונרי רצו להגיע לדרבי במחזור הבא כשהם מקדימים את אינטר בטבלה, ובעזרת הניצחון על הסיציליאנים בסן סירו זה אכן מה שיקרה. אפילו טוב יותר מהתכנון הראשוני. בעונה שעברה פאלרמו ניצחה את מילאן בשני המפגשים, אך הפעם החבורה של מסימיליאנו אלגרי הצליחה לאסוף את שלוש הנקודות. בדקה ה-19 קרן של קלרנס סיידורף מצאה את הראש של פאטו שנגח פנימה משישה מטרים והעלה את מילאן ליתרון. פאלרמו לא נבהלה מהפיגור, יצרה מצבים ובדקה ה-63 השיגה את השוויון עם בעיטה מ-25 מטרים של ארמין בצ'ינוביץ'. אלא שמילאן של העונה מגלה הרבה אופי, ובדקה ה-77 מאסימו אמברוסיני סחט פנדל וזלאטן איברהימוביץ' כבש. מי שסגר סופית את ההתמודדות היה המחליף רוביניו, שהבקיע הודות לבישול של זלאטן בדקה ה-83. מילאן במקום הראשון.

צ'זנה - לאציו 0:1

מוליכת הטבלה רצתה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד הצורב בדרבי לרומא, אך לעולה החדשה צ'זנה היו תוכניות אחרות והיא עצרה את ההידרדרות הדרמטית שלה בעזרת ניצחון ראשון מאז המחזור השלישי. פסקואלה פוג'ה בעט לקורה בדקה ה-37 ומאורו זראטה הרבה להחמיץ במחצית השנייה, ולאציו שילמה על כך מחיר יקר לקראת הסיום. בדקה ה-85 היה זה מרקו פארולו המקומי שהכניע את פרננדו מוסלרה, הנחיל ללאציו הפסד שני ברציפות וקירב את צ'זנה לחוף מבטחים עם ניצחון ביתי חשוב.

לצ'ה - אינטר 1:1

אלופת אירופה החבולה ועמוסת הפציעות גילתה פעם נוספת כי יש לה בעיה חמורה בהתקפה. סמואל אטו אמנם כיסה על הצרות במחזורי הפתיחה, אך עכשיו כשהוא נעצר מעט אינטר מגמגמת לפני הדרבי הגדול של מילאנו, למרות חזרתו של דייגו מיליטו להרשית. ז'וליו סזאר, מייקון, ווסלי סניידר וטיאגו מוטה נעדרו, אבל גם בלעדיהם אינטר הייתה צריכה להתגבר על לצ'ה מהתחתית. אטו וגוראן פאנדב היו אחראים להזדמנויות הקורצות של אינטר, אבל אנטוניו רוסאטי החזיק מעמד עם שער נקי עד הדקה ה-76, אז אטו בישל למיליטו המחליף את שער היתרון מארבעה מטרים. באינטר כבר חגגו ניצחון מתקרב, אבל שלוש דקות מאוחר יותר רובן אוליברה האורוגוואי נגח לרשת מקרוב וקבע חלוקת נקודות. הקבוצה של רפא בניטז רחוקה מלהרשים.

ברשיה - יובנטוס 1:1

עוד קבוצה שסובלת מסגל חסר ומוכה פציעות היא יובנטוס, שנעצרה במגרשה של ברשיה, שכבר סחטה תיקו בתחילת השבוע מאינטר וידועה כמי שעושה צרות לגדולות. לואיג'י דל נרי דיבר לפני המשחק על האפשרויות המוגבלות שלו כשהציע לעלות בעצמו לשחק, ואולי הוא היה עושה יותר מאלסנדרו דל פיירו והחברים. ברשיה תיסכלה את יובה ואף הייתה קרובה יותר להבקיע בעצמה, אבל כדור של אדר ננעץ בקורה בדקה ה-40. בדקה ה-71 יובה השיגה שער יתרון כשפאביו גרוסו הנשכח בישל לפאביו קוואליארלה, אבל אלסנדרו דיאמנטי המצוין השווה שתי דקות לאחר מכן עם שמאלית שנעצרה רק ברשת של מרקו סטורארי.

רומא - פיורנטינה 2:3

שלושה ימים אחרי הניצחון היוקרתי בדרבי על לאציו, רומא המשיכה במומנטום עם ניצחון ביתי חשוב על פיורנטינה. פרנצ'סקו טוטי חזר להרכב הג'אלורוסי, אבל מי שגנב את ההצגה היה מרקו בוריילו. החלוץ בישל בדקה ה-45 לפאביו סימפליסיו, שחתם מחצית טובה מאוד של רומא. שש דקות לאחר ההפסקה בוריילו כבר הכניע בעצמו את ארתור בורוץ בשער פיורנטינה. אלברטו ג'ילארדינו צימק בדקה ה-69, אבל סימונה פרוטה עשה 1:3 שמונה דקות לאחר מכן. גטאנו ד'אגוסטינו צימק בבעיטה חופשית נאה בדקה ה-89, אבל לא מנע ניצחון שלישי ברציפות לרומא.

משחקים נוספים:

קליארי - נאפולי 1:0
לנאפולי: אזקיאל לאבצי (90)

קטאניה - אודינזה 0:1
לקטאניה: מקסי לופז (62)

גנואה - בולוניה 0:1
לגנואה: עומאר מילאנטו (81)

קייבו - בארי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully