וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לפיפו לשחק

לאינזאגי נמאס לשבת על הספסל של מילאן ולעלות על תקן של מושיע: "רוצה לשחק". אדריאנו גליאני: "לא אתן לו לעזוב"

פיפו אינזאגי מוכיח כל העת עד כמה הוא חיוני למילאן גם בגילו המבוגר, 37. בשבוע שעבר, לדוגמא, נכנס החלוץ כמחליף בפיגור של 1:0 מול ריאל מדריד במשחק ליגת האלופות בסן סירו והפך את התוצאה, כשהמשחק עצמו הסתיים לבסוף ב-2:2 לאחר שער שוויון עמוק בתוספת הזמן של פדרו לאון.

אלא שמסתבר שלאינזאגי נמאס להיות על תקן המחליף המושיע ולמרות גילו הוא רוצה לשחק יותר דקות. אין ספק שהמחמאות שהוא גם קיבל לאחרונה מהחלוץ זלאטן איברהימוביץ', שחלק לו שבחים ואמר שהוא מעדיף לשחק איתו מאשר עם הברזילאים של הקבוצה, סיפקו לו עוד רוח גבית.

"אני רוצה להמשיך להיות חלק חשוב במילאן", אמר פיפו. "קיבלתי לא מכבר שתי הצעות ואני שמח שיש עדיין קבוצות שרוצות אותי. אני לא רוצה להיות מועסק רק ברגעים של ייאוש. אני אחכה כרגע ואקבל החלטות בעוד חודשיים. יש לי חיבה עצומה למילאן, אבל אני עדיין רוצה לשחק כדורגל ולהרגיש טוב ושאני תורם".

עם זאת, סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני לא רוצה מצב בו פיפו ישוחרר על ידי הרוסונרי. "אמרתי כבר לפיפו שאחרי שהחוזה שלו במועדון יוארך אני לא אתן לו לעזוב", אמר גליאני. "הוא יישאר איתנו. גם בקבוצות גדולות אחרות שחקנים ענקים נשארים על הספסל. מסימיליאנו אלגרי מאמן אותם כל השבוע ובוחר את הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully