וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 0:2 את לאציו

הג'אלורוסי זכו בדרבי של הבירה הודות לשני פנדלים ויצרו צמרת צפופה. מילאן ניצחה 2:3 בבארי, יובנטוס גברה 1:3 על צ'זנה

הבשורה של הליגה האיטלקית במחזור העשירי - הרמה אולי לא בשמים, אבל הצמרת צמודה מתמיד. הדרבי של רומא אכן היה של רומא, שניצחה היום (ראשון) 0:2 את המוליכה לאציו עם שני פנדלים מוצלחים וצמצמה פערים. מילאן עלתה למקום השני ועקפה את אינטר (1:1 בשבת מול ברשיה) שבוע לפני הדרבי המילאנזי בזכות 2:3 בבארי. יובנטוס במקום הרביעי אחרי 1:3 על צ'זנה ונאפולי חמישית עם 0:2 על פארמה המאכזבת. שתיהן רק ארבע נקודות מהפסגה.

לאציו - רומא 2:0

פרנצ'סקו טוטי, הקפטן המורחק של רומא, אמר כי לא יגיע לאולימפיקו וניבא ניצחון 0:1 של לאציו בדרבי מפנדל של סרג'יו פלוקארי. גם הימורים, מסתבר, הם לא הצד החזק של 'איל קפיטאנו' שהוכיח בעבר כי הרגליים שלו חזקות מהראש. אולי זו בכלל הייתה פסיכולוגיה הפוכה, אבל מה זה משנה - רומא שלו ניצחה, ועוד בזכות שני פנדלים. הג'אלורוסי רשמו משחק רביעי ללא הפסד, התקדמו למקום השביעי ובעיקר עצרו את הדהירה של מוליכת הטבלה שניצחה את כל חמשת משחקיה הקודמים.

המשחק התחיל בצורה לוהטת עם מאבקים פיזיים בין שחקני שתי הקבוצות, כנהוג במשחקי הדרבי של הבירה. רומא הייתה מעט יותר טובה ובדקה ה-43 אף מצאה את הרשת, אלא שהשער של המחליף הצעיר לאנדרו גרקו נפסל בטענה לא מוצדקת לנבדל של המבשל מרקו בוריילו. אותו בוריילו התכבד בדקה ה-52 בשער המכריע של המשחק. בעיטה של פאביו סימפליסיו פגעה בידו של סטפן ליכשטיינר, השופט הצביע על הנקודה הלבנה ובוריילו בעט דרד'לה שפרננדו מוסלרה כבר חשב שעצר, אך התגלגלה איכשהו לרשת.

לאציו, שסבלה ממשחק חלש של הרנאנס, הגבירה את הלחץ שלה מיד לאחר הספיגה וכמעט ספגה את השני כשכדור של סימפליסיו פגע בקורה. בדקה ה-78 הביאנקוצ'לסטי היו זכאים לפנדל, אבל השופט התעלם מכך שג'ון ארנה ריסה תפס בבירור את סטפנו מאורי ברחבה. חמש דקות לאחר מכן המחליף פסקואלה פוג'ה הפציץ את המשקוף מקרוב ולאציו נותרה מתוסכלת, במיוחד כשמן העבר השני שרק אמידיו מורגנטי לפנדל נוסף בשל עבירה ברחבה על ז'וליו בפטיסטה. מירקו ווצ'יניץ' נעץ את השני מהנקודה בדקה ה-87 ורומא העלתה את מאזנה בליגה ל-44 ניצחונות בדרבי מול 33 של יריבתה העירונית, שחוותה הפסד ראשון מאז מחזור הפתיחה.

בארי - מילאן 3:2

הרוסונרי התאוששו מההפסד ליובנטוס בשבוע שעבר וחלפו על פני היריבה העירונית אינטר בטבלה, שבוע לפני הדרבי הגדול של מילאנו. פאטו ורונאלדיניו ירדו לספסל וישבו לצד גיבור התיקו מול ריאל פיליפו אינזאגי, בזמן שעל המגרש היו אלה דווקא הקשרים האחוריים שסיפקו את השערים. כבר בדקה הרביעית קלרנס סיידורף הגביה מצד שמאל ומאסימו אמברוסיני נגח תוך כדי נפילה לרשתה של בארי.

נועלת הטבלה ניסתה להגיב, אך בדקה ה-31 זלאטן איברהימוביץ' מצא את מתיו פלאמיני, שהצטרף מאחור וכבש באלגנטיות במשחק הליגה הראשון העונה בו פתח בהרכב. ויטאלי קוטוזוב צימק בדקה ה-65, אבל פאטו סגר עניין עם שער סולו בדקה ה-72, תשע דקות לאחר שעלה כמחליף. פאולו בארטו ניצל שאננות של כריסטיאן אביאטי והקטין ל-3:2 בדקת הסיום.

יובנטוס - צ'זנה 1:3

זה הלך קשה, אבל הגברת הזקנה השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות וצימקה פערים מיריבותיה לצמרת. יובנטוס שוב הופיעה בהרכב שחסר את כל הפצועים וכן את מילוש קראסיץ' המורחק, ובדקה ה-11 נקלעה לפיגור אחרי שלואיס חימנז הצ'יליאני דחק מקרוב. 20 דקות לאחר מכן גרם מקסימיליאנו פלגרינו לפנדל, ספג צהוב וראה את אלסנדרו דל פיירו מבקיע מהנקודה הלבנה את שערו ה-180. בדקה ה-41 פלגרינו הורחק בצהוב שני ויובה ניצלה זאת כדי להשלים מהפך בחלוף שתי דקות עם נגיחה של פאביו קוואליארלה. המחליף וינצ'נזו יאקווינטה נעץ את השלישי בדקה ה-87, יובה רק ארבע נקודות מהפסגה.

נאפולי - פארמה 0:2

גם הפרטנופי חזק בצמרת עם ניצחון בית שני העונה בסך הכל, אבל 18 נקודות בקופה. פארמה המאכזבת לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה ונותרה מתחת לקו האדום בעקבות שער ניצחון במתפרצת של האורוגוואי אדינסון קבאני. לאחר השער התפתח משחק חלש שלא מנע מנאפולי העייפה להגדיל את היתרון עם השני של קבאני בדקה ה-86.

משחקים נוספים:

פאלרמו - גנואה 0:1
לפאלרמו: מאוריסיו פינייה (42)

אודינזה - קליארי 1:1
לאודינזה: אנטוניו פלורו פלורס (44). לקליארי: דניאלה קונטי (12)

פיורנטינה - קייבו 0:1
לפיורנטינה: אלסיו צ'רצ'י (80)

סמפדוריה - קטאניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully