וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "השיפוט היום היה פשוט פארסה"

מנג'ר ווסטהאם זעם על ההחלטה לא להעניק פנדל לקבוצתו ב-2:2 בחוץ מול בירמינגהאם. פרגוסון: "אנחנו לעולם לא מתים"

ווסטהאם איבדה הערב (שבת) הזדמנות גדולה לניצחון חוץ ראשון העונה שהיה עוזר לה מאוד במאבקי התחתית. הפטישים שמטו יתרון 0:2 בחוץ מול בירמינגהאם וסיימו בתיקו 2:2 לאחר שספגו פעמיים תוך תשע דקות בלבד. פרדריק פיקיון ו-ואלון בהרמי העניקו לאברהם גרנט את היתרון, בעוד ליאם ריג'וול וקמרון ג'רום איזנו.

בסיום, בחר גרנט לתקוף דווקא את השופט, שלא העניק ללונדונים פנדל לאחר עבירה של ז'אן באוסז'ור על לארס יאקובסן. "אני לא אוהב לדבר על שופטים", אמר גרנט, "אבל זה כבר קרה לנו נגד וולבס, אסטון וילה, בולטון וגם היום ועלה לנו בשתי נקודות. זו פשוט פארסה". גרנט התייחס גם למשחק עצמו ובחר להחמיא לקרלטון קול: "קולי היה נפלא. הוא היה חסר מזל ונעצר על ידי הצלה גדולה של בן פוסטר במחצית הראשונה. הוא בכושר טוב עכשיו, עובד קשה באימונים ואתם רואים שהוא חלוץ שגורם הרבה בעיות ליריבות".

פרגוסון: "הפציעה של הארגריבס היא אסון"

הרבה לחץ השתחרר הערב באולד טראפורד, כשבדקה ה-93 כבש ג'י סונג פארק וסידר למנצ'סטר יונייטד 1:2 סופר דרמטי על וולבס למרות יכולת לא מרשימה בכלל של השדים האדומים. בעיה נוספת אליה נקלע אלכס פרגוסון במשחק היא פציעתו של אואן הארגריבס, שחזר להרכב לראשונה מאז ספטמבר 2008 ונפגע במיתרי הברך כבר בדקה החמישית, מה שהגדיר המנג'ר הסקוטי כ"אסון".

"חייבים להעריך את ההתמדה של השחקנים", אמר בסיום פרגוסון, "זו הייתה אמירה לפיה אנחנו לעולם לא מתים. חלק מהשחקנים עלו למגרש עם שפעת או שלשול. רק הבוקר עשינו בדיקות רפואיות לפטריס אברה, פול סקולס ונמניה וידיץ', שלא חשו בטוב. לקחנו הימור עם הארגריבס, ששיחק טוב מאוד באימונים אבל הוא נפצע לאחר כמה דקות. זה היה פשוט אסון. פשוט לא להאמין שהוא נפצע במיתרי הברך".

פרגוסון התחיל להתכונן כבר לדרבי, שייערך ביום רביעי: "אני מקווה שנקבל חלק מהם בחזרה עד יום רביעי. אני לא מאמין שנאני יהיה כשיר, אני מקווה שדימיטאר ברבאטוב יתאמן ביום שני ויהיה מוכן". בנוסף, התייחס פרגוסון גם לצמד של הדרום קוריאני: "פארק כבש שני שערים בעיתוי פשוט מדהים, קצת לפני הירידה למחצית ובתוספת הזמן בסיום. הוא בכושר נפלא והיינו זקוקים לו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully