וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בירמינגהאם ו-ווסטהאם נפרדו ב-2:2

הפטישים הוליכו 0:2, אך צמד של המארחת בתשע דקות חילקו את הנקודות בין הקבוצות. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את וולבס

כשלא הולך, אז לא הולך. ווסטהאם של אברהם גרנט יצאה היום (שבת) למשחק חוץ בבירמינגהאם במסגרת המחזור ה-11 בפרמיירליג והובילה כבר 0:2, אך ספגה פעמיים תוך תשע דקות ושמטה שתי נקודות חשובות מאוד. לפטישים יש שבע נקודות בלבד והם עדיין תקועים עמוק במקום האחרון, שלוש נקודות מתחת לקו האדום. אם זה לא הספיק לווסטהאם, אז גם אחת היריבות מהתחתית, בלקבורן, ניצחה 1:2 את וויגאן. למזלם של הפטישים, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את וולבס בתוספת הזמן משער של פארק ג'י סונג.

מנצ'סטר יונייטד - וולבס 1:2

אוהדי יונייטד היו נרגשים מאוד רגע לפני תחילת המשחק, כשהתברר שאואן הארגריבס, ששיחק דקה בודדה בשנתיים האחרונות עקב פציעות, יפתח בהרכב. קבלת הפנים היתה מרגשת, אבל הארגריבס המסכן החזיק בסך הכל 5 דקות על המגרש, ואז ככל הנראה מתח את השריר ונאלץ שוב לרדת אל חדרי ההלבשה. איתו או בלעדיו, מנצ'סטר נראתה רע ולא מחוברת בפתיחה, ויריבתה לא היתה רחוקה מלנצל זאת ולעלות ליתרון, אבל הבעיטות שלה טסו אל מחוץ למסגרת. דווקא כשהיה נדמה שהשדים האדומים יירדו ללא שער אל המחצית, הגיעה הדקה ה-45, ואיתה פריצה של פלטשר, שהרים את הראש, ראה את ג'יסונג פארק פורץ לרחבה וסידר לו כדור נהדר, שהסתיים רק ברשת.

יונייטד המשיכה את המומנטום גם במחצית השניה, כשבדקה ה-62 חתך אברה, שלח כדור אל בבה וזה ירה כדור טוב שנעצר בקושי על ידי שוער וולבס. האורחים התעוררו מעט, הכניסו שני חלוצים וההשפעה היתה מיידית: בדקה ה-65 התקרבו האורחים לרחבה, ננאד מילייאס ניסה בעיטה חדה לשער, אבל במקום זאת מצא את חברו לקבוצה, סילביין אבנקס-בלייק שעצר את הכדור, הסתובב וגבר על וידיץ' ועל ואן דר סאר, כדי לכבוש את שער השיוויון.

פרגוסון ידע שמשהו חייב להשתנות וניסה חילופים התקפיים כדי להכריע את המשחק, הלחץ של השדים האדומים היה אדיר, ואז הגיעה הדקה ה-93: ג'י סונג פארק לקח את אחת ההזדמנויות האחרונות של קבוצתו, פרץ אל הרחבה, התגבר על כל הגנת וולבס ושלח כדור חד ושטוח שהכניע את השוער ואת האורחים. יונייטד נחלצת בעור שינייה עם ניצחון גדול ומצמקת את הפער מצ'לסי ל-2 נקודות בלבד.

בירמינגהאם - ווסטהאם 2:2

ווסטהאם, שעלתה במערך התקפי עם ויקטור אובינה, פרדריק פיקיון וקרלטון קול בהרכב, פתחה לא רע את המשחק. הפטישים הצליחו לייצר כמה הזדמנויות כבר בפתיחת המשחק, אך פיקיון, אובינה וקול לא היו מספיק חדים. בנוסף, בן פוסטר הציל כדור ענק אחרי בעיטה של קול בדקה ה-18 ו-ווסטהאם ירדה למחצית עם 0:0 מאכזב.

שלוש דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה הצליחו הפטישים למצוא את ה-0:1. בואה מורטה הכניס מסירת עומק לפיקיון, שבעט לפינה הרחוקה והשאיר את בן פוסטר חסר אונים. שער הליגה השלישי של החלוץ הצרפתי העונה. השני הגיע בדקה ה-58 כשמסירת רוחב של קול הגיעה לבהרמי, שמקרוב בעט פנימה. הקבוצה המקומית הצליחה לצמק בדקה ה-64 כשניקולה זיגיץ' הוריד עם נגיחה לקמרון ג'רום שבעט מקרוב פנימה. בדקה ה-73 הגיע השוויון כשליאם ריג'וול הגיע ראשון לכדור חוזר אחרי בעיטה חופשית ודחק מקרוב פנימה, 2:2. עד הסיום לא הצליחו השתיים לכבוש, ושריקת הסיום הכריעה שווסטהאם נשארה אחרונה גם אחרי המחזור ה-11.

הרכב בירמינגהאם: בן פוסטר, סקוט דאן, רוג'ר ג'ונסון, ליאם ריג'וול, סטיבן קאר, אלכסנדר חלב (ז'אן באוסז'ור, 59), בארי פרגוסון, קית' פאהיי (קרייג גארדנר, 59), סבסטיאן לארסון, קמרון ג'רום (לי בוייר, 89), ניקולה זיגיץ'.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, מאתיו אפסון, דניאל גאבידון, הריטה אילונגה, לארס יאקובסן, ואלון בהרמי, סקוט פארקר, ויקטור אובינה (רדוסלאב קובאץ', 90), לואיס בואה מורטה (קירון דייר, 83), פרדריק פיקיון, קרלטון קול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בולטון - טוטנהאם 2:4

לא משנה מה יקרה, כנראה שהתרנגולים פשוט לא מסוגלים לנצח ב"אצטדיון ריבוק", שם לא ניצחה מעולם ולמעשה לא ניצחה בחוץ את בולטון מאז מרץ 1996. הפעם, ולמרות שרק לפני ארבעה ימים הציגה כדורגל נפלא וניצחה את אינטר, הפסידה טוטנהאם 3:2 לבולטון. לקבוצה של הארי רדנאפ זהו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני ברציפות, אחרי תיקו 1:1 מול ארבטון לפני שני מחזורים והפסד 2:0 למנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר.

בולטון עלתה ליתרון בדקה ה-31, כשפאבריס מואמבה מסר לסטוארט הולדן שהכניס לקווין דייויס כדור עומק. החלוץ, שהיה בנבדל ברור של יותר ממטר, בעט פנימה והעלה את בולטון ל-0:1. הביתיים הצליחו למצוא את השני בדקה ה-56. יוהאן אלמנדר העביר מסירה גרטר ראפן סטיינסון הפיני בעט פנימה. הניצחון הפך להשפלה בדקה ה-76 כשצ'ונג יונג לי נדחף ברחבה על ידי בנואה אסו אקוטו. דייויס בעט את הפנדל יפה לפינה וקבע 0:3. אלן יוטון צימק ל-3:1 בזכות מהלך אישי מרשים בדקה ה-80. שבע דקות חלפו וזה כבר 2:3. הגבהה של גארת' בייל הגיע לרומן פאבליוצ'נקו שבעט טיל פנימה. טוטנהאם יצאה קדימה וספגה שער נוסף בתוספת הזמן כשדייויס מצא את מרטין פטרוב לבד מול גומש, הבולגרי לא התבלבל ובעט פנימה את ה-2:4.

בלקפול - אברטון 2:2

המארחים עלו ללא דקל קינן שישב על הספסל, וכבר בדקה ה-10 עלו ליתרון מפתיע כשבעיטה חופשית נהדרת של ניל ארדלי הכניעה את טים הווארד, והעלתה את בלקפול ל-0:1. אברטון לא חיכתה הרבה והצליחה להשוות כבר אחרי 3 דקות, כשיעקובו הרים כדור אל הרחבה ומצא את ראשו של טים קייהיל שכבש את השיוויון שנשמר עד להפסקה. פתיחת המחצית השניה נראתה לרגע כמו שחזור של הראשונה: בלקפול הכתה כבר אחרי 3 דקות, משער של דייויד ווהן, אבל שתי דקות מאוחר יותר שוב חטפה, כשהפעם שיימוס קולמן משווה עבור אברטון, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

משחקים נוספים:

בלקבורן - וויגאן 1:2

כבשו לבלקבורן: מורטן פדרסן 58, ג'ייסון רוברטס 68.

כבש לוויגאן: צ'רלס נזוגביה 75.

סנדרלנד - סטוק סיטי 0:2

כבש לסנדרלנד: גיאן אסמואה 9 ו-86

פולהאם - אסטון וילה 1:1

כבש לפולהאם: ברדה האנגלאנד 90

כבש לאסטון וילה: מארק אלברייטון 41

עדכון ראשון: 5.11, 12:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully