וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "לא אוהבים את סיטי כי אני איטלקי"

מנצ'סטר סיטי שוב הפסידה, הפעם בליגה האירופית, רוברטו מאנצ'יני מתלונן: "כשזה נוגע לכדורגל, האנגלים מאוד לאומנים"

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לאבד גובה, ואחרי הפסדים לא נעימים בליגה לארסנל ולוולבס, אמש (חמישי) הגיע ההפסד בליגה האירופית מול לך פוזנן (3:1), שהמשיך את התקופה הרעה של הקבוצה. "אני מאוכזב מפני שלא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה", אמר המאמן רוברטו מאנצ'יני, שלאחרונה זוכה לביקורות גדולות באנגליה, "כרגע כל הדברים הולכים נגדנו, ואנחנו סובלים מחוסר מזל. שיחקנו טוב, הגענו להרבה הזדמנויות, אבל נהיה חייבים להמשיך לעבוד קשה. נוכל לשנות את הדברים רק אם נישאר ביחד".

מאנצ'יני נאלץ להדוף בימים האחרונים שמועות על כך שאיבד את חדר ההלבשה ואת השליטה על שחקניו, והתלונן על כך בפני התקשורת האיטלקית. "הצהובונים פה לא אוהבים אותנו כי סיטי מונהגת על מאמן איטלקי", אמר מאנצ'יני, "אני מצטער לומר זאת, אבל האנגלים מאוד לאומנים כשזה נוגע לכדורגל. סיטי רביעית בטבלה, היינו כבר במקום השני, ואנחנו רוצים לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. למה אני צריך לדאוג אם יפטרו אותי? זו ממש לא אופציה. השחקנים נגדי? זה שטויות, שקרים. היו כמה שיחות קשות עם השחקנים, אבל הם נשמעים להוראותיי והתוצאות עוד יגיעו".

ליברפול מתחברת?

יכול להיות שליברפול מתאוששת? יכול להיות שהקבוצה המושמצת של רוי הודג'סון מתחילה להתחבר? אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים שהראו הרבה אופי (מול בלקבורן ובולטון), אמש (חמישי) ניצחו האדומים גם בליגה האירופית, הפעם 1:3 את נאפולי מצמרת הליגה האיטלקית, ונראה שהדברים מתחילים להתחבר באנפילד.

אתמול היה זה סטיבן ג'רארד שנכנס במחצית, כשקבוצתו בפיגור, והפך את התוצאה בתצוגה מרשימה שהוכיחה עד כמה ליברפול תלויה בו, וכמה כושרו הגרוע בתחילת העונה פגע בחבריו. "הוא היה פשוט מצוין", הודה הודג'סון בסיום, "הכניסה שלו הייתה קריטית, היא שינתה את כל המשחק והדליקה את הקהל. יש לנו חוב גדול לג'רארד, הוא נתן הצגה של מנהיג. הגול הראשון היה גול של קפטן אמיתי, של שחקן שרוצה להחזיר את הקבוצה שלו למשחק גם אם הוא מסתכן בפציעה. אי אפשר שלא להעריך את זה".

יובנטוס לא פוגעת באירופה

קבוצה נוספת שמקרטעת בליגה האירופית היא יובנטוס, שהשיגה אמש את תוצאת התיקו הרביעית שלה בארבעה משחקים במסגרת, הפעם 0:0 מול זלצבורג. יובה מדורגת שלישית בבית שלה, ובליגה מדורגת במקום הרביעי, אבל מה שמדאיג את מאמנה לואיג'י דל נרי זה מכת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה.

"יותר מדאיג אותי מצב הפצועים שלנו מאשר מצבנו באירופה", אמר המאמן, "שיחקנו עם הרבה מאוד שחקנים צעירים וחסרי ניסיון, שעשו עבודה טובה. נשארו לנו עוד שני משחקים במפעל, ואם ננצח אותם, נעלה שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully