וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסין: "החזרנו לשחקנים את הביטחון"

מאמן חיפה היה מרוצה מהניצחון על נתניה. בירנבוים וראשל"צ כבר חושבים על המחזור הבא: "מכבי ת"א זה גדול עלינו"

לא לרמת כדורסל שכזו פיללו האוהדים שמילאו את האולם בנתניה הערב (ראשון). מכבי חיפה הגיעה אל העיר והיתה אמורה לנהל קרב נהדר מול הקבוצה המקומית, שבעונה שעברה כמעט ולא החליקה בבית, אבל במקום זה ראתה שתי קבוצות עייפות, לא מחוברות ולא מאופסות בחלק ההתקפי, וגרוע מכך- את קבוצתם נוחלת הפסד בסיום הערב הזה, 77:72 לחיפאים שהיו עדיפים במחצית השניה.

"מהחצי השני המשחק היה בשליטה שלנו", אמר מאמן חיפה, אלעד חסין בסיום. "זה שהשארנו אותם ל-29 אחוזים מהשדה זה הישג מצוין להגנה שלנו. ביצענו את תוכנית המשחק בהתקפה והלכנו על הנקודות החלשות שלהם. הביטחון שלנו היה מעורער אחרי שבוע שעבר, וזה עוד צעד בתוכנית לימוד שלנו. החזרנו השבוע לשחקנים את הביטחון. אמרתי להם שלא יהססו, שיקבלו החלטה, אפילו אם היא לא טובה. שיהיו נחושים במה שעושים".

"מכבי זה גדול עלינו"

שבוע לא פשוט עבר על שחקני מכבי ראשון לציון, ששמעו את קולו של מאמנם, אפי בירנבוים לא מעט במהלך האימונים האחרונים. האמת? בצדק. ראשון הביכה את עצמה אל מול הקהל הביתי שלה במחזור הקודם כשהובסה 86:60 מול בני השרון. הפעם, השחקנים בכתום נאבקו מהרגע הראשון, הוליכו לאורך כל המשחק והיו צריכים לסיים עם יתרון דו ספרתי, אלא שהתפרקות מסוימת ברבע האחרון נתנה לאשדוד לצמק, וכמעט לגנוב את הניצחון.

"זה מסוג המשחקים שמה שלא תעשה, תמיד יהיה שקול בסוף", אמר בירנבוים בסיום. "הרגשתי שאפשר לנצח היום את המשחק פעמיים בצורה קלה. שיחקנו טוב גם בהתקפות האחרונות ולקחנו החלטות נכונות". החדשות הרעות של ראשון לציון מתחלקות עתה לשניים: קודם כל, היא פוגשת את מכבי תל אביב במחזור הבא, ואם זה לא מספיק, היא ככל הנראה תעשה זאת ללא ריימר מורגן שהורחק. "מכבי זה גדול עלינו", אמר המאמן בסיום, "יש לנו גם בעיה הרחיקו לנו היום שחקן ונקווה שהוא יוכל לשחק".

מנגד, באשדוד היו מאוכזבים מאוד מכך שהקבוצה לא הצליחה להשיג את הניצחון, למרות הפתיחה הרעה. "אין לי תשובה למה לא הגענו במחצית הראשונה", אמר מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ'. "נקווה שנקבל בשבוע הזה את הזר שלנו בחזרה. דאנקן היה שחקן מרכזי אצלנו לכל אורך ההכנה. אני לא משתמש בזה כתירוץ, הוא חסר לנו. אני מקווה שכבר השבוע נוכל לקבל אותו, אין לנו הבטחה, הפציעה טורדנית. ניסינו לראות אולי באימון של סוף השבוע, אם הוא היה יכול הוא היה משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully