וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את ברק נתניה 72:77

שחקניו של אלעד חסין השיגו ניצחון חוץ באולם הקשה בנתניה. ראשל"צ השיגה ניצחון חשוב משלה, 76:79 על מכבי אשדוד בחוץ

בזמן שמכבי תל אביב והפועל ירושלים נאבקו ביניהן בקרב המעניין ביותר של המחזור השלישי, השיגו שתי קבוצות אחרות ניצחונות חוץ מרשימים. מכבי חיפה של אלעד חסין לא נראתה טוב לאורך מרבית המשחק, אבל הציגה משחק פיזי מוצלח, והשיגה ניצחון חוץ חשוב, 72:77 על ברק נתניה המסוכנת, דווקא באולם שבו הנתנייתים לא הפסידו כמעט בעונה שעברה. מכבי ראשון לציון ואפי בירנבוים הגיעו למשחק באשדוד אחרי ההופעה העלובה שלהם במחזור הקודם, כמעט ואיבדו יתרון דו ספרתי ברבע האחרון, אבל ניצחו לבסוף 76:79.

ברק נתניה – מכבי חיפה 77:72

על הנייר, המפגש בין מכבי חיפה לברק נתניה הבטיח הרבה- אחרי הכל, שתי הקבוצות מסומנות כמועמדות לסיים את העונה באחד מארבעת המקומות הראשונים, ומאמינות ביכולותן לגנוב ממכבי תל אביב את האליפות, אם יגיעו למעמד. אלא שהערב שתיהן הראו בעיקר שהן עדיין רחוקות מאוד מלהיות מחוברות. אלעד חסין קיבל תרומה התקפית טובה מרובינסון וקילינגסוורת', אבל קבוצתו לא הציגה כדורסל מסודר בשום שלב של המשחק. בנתניה לעומת זאת נרשמו אחוזים נוראיים מהשדה (30 אחוז ל-2), ועם יכולת כה חלשה בהתקפה, אי אפשר לנצח, אפילו לא בבית.

נתניה פתחה בקצב טוב כשרומאו טרוויס קולע 5 נקודות מהירות ובנקס קובע 0:7 כשחיפה לא מצליחה לעלות על הלוח בשלוש הדקות הראשונות. קילינגסוורת' ואובאנון תיקנו את המצב, והפיגור ל-3 בלבד. טרוויס המשיך להיות דומיננטי מתחת לסלים, ונתניה סגרה רבע ראשון חלש מאוד של כדורסל ביתרון 11:19. פרנק רובינסון עלה טוב לרבע השני, הריץ את קבוצתו ל-2:12 בארבע דקות והעלה את קבוצתו ליתרון. שתי הקבוצות היו פשוט חושך בהתקפה, לא מצאו סל שדה כמעט 5 דקות, ומהתרדמת הזו יצאה לבסוף נתניה, שבעזרתו של בנקס ירדה ביתרון בסיום המחצית, 31:32.

המשחק המשיך להיות איטי וכבד מאוד במחצית השניה, כשבראטיץ' עם נקודות טובות בצבע שמר את החיפאים מלפנים, בעוד בנקס וחבריהם מצליחים פה ושם למצוא נקודות כדי להישאר צמודים ליריבתם. רגע לפני סיום הרבע השלישי מצא רות'בארט נקודות, ושלשה של דרק לאו הורידה את חיפה ביתרון 50:55 לקראת הרבע האחרון. רובינסון פתח טוב את הרבע הרביעי עם שלשה, אבל קרב החפירות נמשך, וברנר החזיר באחת משלו שצימקה ל-2 בלבד, 5 דקות לסיום. חיפה הקשיחה את ההגנה שלה, לנדסברג וקילינגסוורת' כבר העלו ל-61:68, אבל טראוויס, מי אם לא, שמר את המארחים בתמונה. שלשה גדולה של בנקס קבעה שיוויון 68:68, אבל קילינגסוורת' עם 3 נקודות העלה ל-5, חצי דקה לסיום, ואובאנון השלים את המשימה מהקו עם ארבע קליעות מוצלחות.

קלעו למכבי חיפה: פרנק רובינסון 17 (6 מ-8 ל-2), מרקו קילינגסוורת' (7 מ-12 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 10 ו-7 איבודים, לארי אובאנון 8, אבי בן שימול 7 ו-7 אסיסטים, סאשה בראטיץ' (5 ריבאונדים) ורוברט רות'בארט 6 כל אחד, דרק לאו 5, יוני ניר 2.

קלעו לנתניה: אדריאן בנקס 21 (5 מ-23 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, רומאו טראוויס 19 ו-6 ריבאונדים, רון הווארד 10, שמוליק ברנר 7 ו-5 אסיסטים, כריס ווטסון 6, אלטון בראון 4 ו-9 ריבאונדים, ערן אסנטי 3, אלירן גואטה 2.

מכבי אשדוד – מכבי ראשון לציון 79:76

בסיומו של ערב כדורסל ארוך, עושה רושם ששתי הקבוצות יורדות מאוכזבות במידה מסויימת. מצד אחד, ראשון לציון יכולה להיות מרוצה מכך שחזרה לעצמה אחרי המשחק הקודם, והציגה כדורסל מצויין במשך שלושה רבעים. מצד שני, שחקניו של בירנבוים קפאו לחלוטין ברבע האחרון, איפשרו לראמל בראדלי להחזיר את אשדוד לפיגור 2 בלבד, וכמעט ולנצח את המשחק. בסיום, בעיקר תודות ליד הרועדת של בראדלי מהקו, המשחק הלך לאורחים, שיהיו חייבים לשפר את היכולת שלהם ברגעי ההכרעה. באשדוד צריכים להיות מאוכזבים מאוד מכך שהקבוצה נראתה רע מאוד לאורך מרבית המשחק, אבל יכולים להתנחם בקאמבק הנהדר ומשחק הלחימה בסיום, כשברור שכשג'וש דאנקן ישוב, הדברים ייראו אחרת.

שלא כמו המשחק הקודם שלה, הפעם ראשון פתחה ממוקדת יותר, כשריימר מורגן מוליך אותה ליתרון 2:9 אחרי 4 דקות, כשאשדוד לא מוצאת את עצמה בהתקפה. המארחים סוף סוף קיבלו נקודות אחרי דקות ארוכות ללא סל שדה, כשברקוביץ' צולף שלשה, ובראדלי וקרטר הורידו ל-21:15 בסיום הרבע הראשון. אשדוד קיוותה להמשיך במומנטום, אבל ראשון חשבה אחרת, כשטאקר וקלמנטה מענישים את המארחים ומעלים את קבוצתם ליתרון 12, אבל דווקא אז הורחק ריימר מורגן משורות ראשון כשנתן מכה לשון דניאל. המשחק המשיך להתחמם, אור איתן עשה עבירה בלתי ספורטיבית אבל מיד החזיר בשלשה, ויחד עם דניאל התחיל ריצה נהדרת של המארחים, שכבר הביאה אותם לפיגור 4 בלבד, אבל שחקניו של בירנבוים בריצת 2:10 ירדו אל המחצית ביתרון 38:50.

המארחים קיבלו על הראש במחצית ועלו מצויין לרבע השלישי עם ריצת 0:6 בזכות דקות טובות של קרטר אבל ראשון לציון שוב הגיבה עם ריצה משלה, כשקלמנטה ומגי קובעים יתרון 9. אשדוד שוב חזרה עם נקודות של בראדלי, אבל האורחים שמרו על פער סביר, כשמיטשל מוריד את קבוצתו ביתרון 57:65 לקראת הרבע האחרון. בראדלי עלה בטירוף לרבע האחרון, ראשון לציון לא הצליחה לעצור אותו, ובמו ידיו הוא הצליח להחזיר את המארחים לפיגור 76:74 בלבד, דקה וחצי לסיום. בפיגור 2, 12 שניות לסיום נשלח בראלדי אל הקו אבל החטיא אחת, אורלנד קלע מנגד פעמיים ובראדלי שוב הגיע אל הקו והחטיא. את השנייה הוא קבר, ואורלנד החזיר עם החטאה משלו שהותירה למארחים תקווה. ראשון לא עשתה עבירה ואיפשרה לבראדלי זריקה, אבל ניסיון השלשה שלו הלך החוצה והאורחים חגגו ניצחון חשוב.

קלעו למכבי ראשון לציון: דארל טאקר 19 (7 מ-7 ל-2), יהוא אורלנד (6 ריבאונדים) ודניס קלמנטה (5 ריבאונדים) 13 נקודות כל אחד, ריימר מורגן וניצן חנוכי (4 אסיסטים) 9 כל אחד, ארון מגי ודווין מיטשל (5 אסיסטים) 8 נקודות כל אחד.

קלעו למכבי אשדוד: ראמל בראדלי 27 (8 מ-14 ל-2, 0 מ-5 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, ג'וש קרטר 16 ו-13 ריבאונדים, ווין וולאס 10 ו-8 ריבאונדים, אור איתן ושון דניאל 7 כל אחד, מאיר טפירו 6, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ניב ברקוביץ' 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully