וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו הגדילה את יתרונה בפסגה

אנדרה דיאז (27) סידר לתכולים 0:1 בפאלרמו וארבע נקודות יתרון בפסגה, שבוע לפני הדרבי. נאפולי ניצחה 0:1 את ברשיה

הגדולות של איטליה, שיחקו כבר בסוף השבוע ומשחקי יום ראשון במחזור התשיעי בסרייה A עמדו בסימן המשך הריצה המטורפת של המוליכה, לאציו. הביאנקוצ'לסטי לא נעצרו גם בסיציליה, השיגו 0:1 על פאלרמו והגדילו את הפער בצמרת לארבע נקודות, שבוע לפני הדרבי הגדול של רומא. נאפולי עלתה למקום החמישי עם 0:1 בחוץ על ברשיה, ואילו אודינזה המשיכה בהתאוששות עם 0:2 בבארי. המחזור הסתיים עם 0:0 מאכזב בין קטאניה לפיורנטינה, שהציגה את אדריאן מוטו שחזר אחרי תשעה חודשי הרחקה.

פאלרמו - לאציו 1:0

חמישה ניצחונות רצופים, שמונה משחקים ללא הפסד וארבע נקודות יתרון בראש הטבלה. לאציו היא כבר הרבה יותר מגימיק חולף. התכולים יצאו למשחק חוץ קשה מול מאמנם לשעבר דליו רוסי ופאלרמו ויצאו עם שלוש נקודות יקרות בעזרת לא מעט מזל. לאציו התגוננה לאורך רוב הדקות ונהנתה מעוד יום מצוין של שוער נבחרת אורוגוואי פרננדו מוסלרה, ששמר על שער נקי.

פאלרמו פתחה במתקפה, אבל בהזדמנות הראשונה שלה במשחק, לאציו הייתה זו שכבשה. בדקה ה-27 הגביה כריסטיאן לדסמה כדור חופשי והבלם אנדרה דיאס המשיך לרשת של סלבטורה סיריגו. גם במחצית השנייה התנועה הייתה חד כיוונית לעבר שערו של מוסלרה. לאציו איבדה בדקה ה-77 את הבלם ג'וזפה ביאבה, אקס פאלרמו, שהורחק בצהוב שני, אבל גם בלעדיו ידעה לשמור על היתרון הזעיר וכעת, הכל ערוך ומוכן לדרבי.

ברשיה - נאפולי 1:0

הפרטנופי חזרו למסלול הניצחונות עם 0:1 דחוק, בעוד ברשיה סופרת כבר חמישה הפסדים רצופים וככל הנראה תיפרד בימים הקרובים מהמאמן ג'וזפה יאצ'יני. הקפטן פאולו קנבארו חזר להרכב נאפולי וייצב את ההגנה, אבל ההתקפה לא עשתה את שלה וגם כניסתו כמחליף של אדינסון קבאני האורוגוואי לא הביאה למפנה, כשמיקלה רקארי גילה יכולת טובה בשער המארחים. בדקה ה-77 קיבלה נאפולי סוף כל סוף את המגיע לה, כשאזקיאל לאבצי הכריע את המשחק והקפיץ אותה למקום החמישי עם 15 נקודות, בדיוק כמו יובנטוס הרביעית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בארי - אודינזה 2:0

הביאנקונרי המשיכו בהתאוששות המרשימה שלהם ורשמו ניצחון ליגה רביעי ברציפות ולפתע הם כבר במקום השמיני עם 13 נקודות. עבור בארי היה זה הפסד רביעי ברציפות והיא במקום האחרון עם שמונה נקודות בלבד. אלכסיס סאנצ'ז הצ'יליאני היה האיש שכבש את הראשון, עם פצצה לחיבורים ברגל ימין מ-20 מטרים בדקה ה-16. לבארי הייתה הזדמנות גדולה לאזן את התוצאה בדקה ה-50, אבל סמיר האנדנוביץ' עצר את הפנדל של פאולו בארטו. החגיגה הצ'יליאנית של אודינזה הוכפלה בדקה ה-60, כשסאנצ'ז בישל לבן ארצו מאוריסיו איסלה את השני במתפרצת.

קטאניה - פיורנטינה 0:0

אחרי תשעה חודשי הרחקה בגין שימוש חוזר בסמים, אדריאן מוטו חזר ישירות להרכבה של פיורנטינה, אך לא הצליח לעזור לה לאסוף שלוש נקודות בסיציליה ולהימלט מהתחתית הצפופה. החלוץ הרומני היה המסוכן מבין שחקני הוויולה, אבל לא השכיל להכניע את מריאנו אנדוחאר. קטאניה המשיכה את התקופה הרעה שלה והיא כבר עם חמישה משחקים ללא ניצחון.

משחקים נוספים:

קליארי - בולוניה 0:2
לקליארי: ננה (50), ראג'ה נאינגולן (78)

צ'זנה - סמפדוריה 1:0
לסמפדוריה: ג'אמפאולו פאציני (90)

פארמה - קייבו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully