וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק האחרון של דל פיירו בסן סירו?

חלוץ יובה, שכבש ב-1:2 על מילאן, חושב על העתיד, אך עדיין לא רוצה לפרוש. אלגרי שוב מתרץ, ברלוסקוני :"כדאי שאהיה בשקט"

ב-9 בנובמבר יחגוג אלסנדרו דל פיירו יום הולדת 36 ואמש (שבת) הוא עשה זאת עם ניצחון גדול כשהוליך את יובנטוס ל-1:2 על מילאן בסן סירו במסגרת המחזור התשיעי של הליגה. עם שערו במשחק, בדקה ה-65, עשה הסמל של הביאנקונרי היסטוריה, כשהפך למלך השערים של הגברת הזקנה בסרייה א' בכל הזמנים עם 179 כיבושים, אחד יותר מג'מפיירו בינפרטי האגדי.

דל פיירו, שחוזהו מסתיים ביוני ועדיין לא הוארך אחרי 18 שנים בה, התייחס למעמדו בקבוצה ולהמשך דרכו בה, כשאמר עוד לפני המשחק: "יכול להיות שזה יהיה המשחק האחרון שלי בסן סירו".

לגבי המשחק אמר: "כל דבר יכול לקרות במשחקים הללו, יש בהם אווירה מיוחדת. לא ניצחנו בסן סירו זה זמן רב". הנסיך התייחס לכך ש"חטף" את הכדור ממומו סיסוקו ושלח טיל לרשת: "זה לא שאני לא בוטח בו, אבל באופן אינסטינקטיבי רצתי לרחבה והמשכתי בבעיה את הכדור. אני בכושר טוב כעת, ונראה מה יהיה בחודשים הבאים".

המאמן ג'יג'י דל נרי: "כמו שאמרתי, יובנטוס לא נסמכת על אף שחקן אלא על עצמה בלבד. יובה הזו מוכיחה שיש לה תשע נשמות אבל חזרנו לשחק עם הרוח שאפיינה את יובה בעבר, וזה הכי חשוב לי".

מילאן כבר חושבת על המשחק החשוב הקרוב שלה בליגת האלופות מול ריאל מדריד באמצע השבוע, אבל הפסד במשחק נוצץ תמיד כואב. "שיחקנו טוב", אמר מאמן הקבוצה מסימיליאנו אלגרי. "התוצאה לא משקפת את מה שקרה במגרש. אני חושב שזו הפעם הראשונה שבאמת לא הגיע לנו להפסיד. אני מאוכזב, כי ספגנו שערים שלא היינו צריכים לספוג".

לעומת אלגרי, מי שהיה מאוד עצבני בסיום המשחק הוא הבעלים של המועדון האדום-שחור, סילביו ברלוסקוני. "כשאתה מנצח אתה מדבר, כשאתה מפסיד אז אתה נשאר בשקט, במיוחד בדרך בה הפסדנו ליובה", אמר ראש ממשלת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully