וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "הזרים לא נותנים את התפוקה"

נשיא מכבי חיפה התייחס בגלי צה"ל ליכולת הקבוצה ונתן גיבוי מלא לאלישע לוי בפרשת בנאדו. עוסמאן הפצוע ימשיך להיעדר

מכבי חיפה עוד רחוקה מהיכולת שמצפים ממנה, ומי שנזעק לתת הסברים היום (חמישי) הוא נשיא המועדון, יעקב שחר, שהתראיין בגלי צה"ל במטרה להחזיר את השקט למערכת. שחר נשאל בין השאר על נושא אריק בנאדו, שלא זכה השבוע לפתוח אפילו במשחק גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה.

תחילה תקף שחר את התקשורת על התנהלותה סביב פרשת בנאדו, ואמר: "אני לא יודע מה מניע את כל אלה שעוסקים ברכילויות. אותי מעניין שהמועדון שלנו יתנהל כמו שצריך, ואני יכול לומר שהוא מתנהל בצורה יוצאת מן הכלל. לא תמיד התוצאות במגרש הן כאלה, אבל ככה אנחנו מתנהלים. התקשורת מתעסקת בדברים שהם לא ספורט, אלא בצהוב ואחר כך כותבים למה אין ספורט. אם אין לכם מה לכתוב, תורידו שני עמודים בעיתונים".

על הבלם אמר הנשיא: "עכשיו נמצא על הפרק בנאדו, אבל בסדר כי גם זה יחלוף. בראש ובראשונה זה פוגע בבנאדו כי זה מאוד לא נעים לו, הוא יפרוש כשהוא יחליט לפרוש. הוא מתאמן כמו שצריך ושומר על כושר. לא צריך להתעסק בזה. זה לא נכון שאלישע לוי לא רצה את בנאדו, הוא לקח אותו כבלם שלישי". בנאדו עצמו יקבל בימים הקרובים החלטה בנוגע לעתידו בקבוצה, זאת בעקבות אי הכללתו בהרכב במשחק מול קריית שמונה והמתיחות עם המאמן אלישע לוי. בנאדו עשוי להודיע על פרישה מכדורגל עוד לפני שהעונה מסתיימת או לחילופין עשוי לעזוב לקבוצה אחרת, אך החלטה סופית בעניין תתקבל בשיתוף משפחתו וחבריו.

"המחליפים צעירים ועדיין לא מנוסים"

שחר, שרואה את קבוצתו נמצאת במקום השני, אך לא משחקת טוב במחזורים האחרונים, הסביר למה זה קורה: "יש נסיבות לאיך שהקבוצה נראית כי עזבו אותנו ארבעה שחקני הרכב ויש לנו שחקנים פצועים. כמובן שזה לא תירוץ ואני שמח שעדיין הקבוצה נמצאת במקום לא רע בטבלה. המאמן נמצא באימונים ורואה מי נמצא בכושר. הוא אחראי לטוב ולרע והוא יצטרך בפרקי זמן בינואר ובמאי לתת את הדין וחשבון על תוצאות הקבוצה. לא עושים אחרי כל משחק וכל אימון ישיבות דירקטוריון".

שחר נשאל מה לדעתו לא עובד עד עכשיו, והוסיף: "מכבי חיפה לא משחקת את הכדורגל שרוצים לראות ממנה. המחליפים הם צעירים ועוד לא מנוסים. גם הזרים לא נותנים את התפוקה שקיווינו לראות, אבל הקבוצה תלך ותשתפר. תודה לאל שקטן חזר ומרגיש טוב, הוא ייכנס לכושר, דוידוביץ' התחיל להתאמן. נצפה לראות מכבי חיפה יותר טובה. המצב בטבלה עדיין לא כזה גרוע. עברנו רק שבעה משחקים בליגה ואי אפשר לדבר עוד על כישלון. יש לנו בלם ששיחק משחקים בארגנטינה, הוא לא נקלט עדיין, אבל צריך לתת לו קצת זמן. איפה שנצטרך לתקן, נתקן. אם יהיה צורך, יהיו שינויים בינואר".

הסקאוט אלון חרזי נכח אמש במשחק הדרבי הפתח תקוואי ועקב אחר הקבוצה היריבה ביום ראשון. סוכנו של פיטר מסיללה, מייק מקאב, צוטט בתקשורת האפריקאית כי באחד המשחקים הקרובים בתחילת נובמבר יגיעו נציגים של בירמינגהאם לעקוב אחר פיטר מסיללה. מדובר כנראה במשחק מול הפועל תל אביב.

המגן הפצוע עלי עוסמאן, שלא התאמן במשך כל השבוע, נעדר גם מאימון הערב (חמישי) ונראה כי הוא יחמיץ את משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל פתח תקוה. אייל משומר צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully