וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "בנאדו בסוף דרכו, הוא לא בא להוביל את חיפה"

27.10.2010 / 18:39

בעלי מכבי חיפה התייחס בביטול לסוגית הבלם הוותיק: "זה משהו שהתקשורת יצרה וניפחה מעבר לכל פרופורציה"

במכבי חיפה ממשיכים לעסוק בפרשת אריק בנאדו. הבוקר (רביעי) סיפרו שחקנים בקבוצה הירוקה כי הבלם בחר אמש להתבדח בחדר ההלבשה בעקבות ההחלטה של המאמן אלישע לוי, שלא להעניק לו את חולצת ההרכב. על פי הערכת מספר שחקנים המקורבים אליו, בנאדו עשוי להודיע על פרישה מכדורגל עוד לפני סיום העונה.

כזכור, כפי שפורסם לפני המשחק, באסיפת שחקנים שנערכה כשעה וחצי לפני המשחק הודיע אלישע לוי לבנאדו כי הוא מעדיף לעלות בהרכב הפותח עם הבלם הצעיר סארי פלאח וכי הוא (בנאדו) ישתלב כמחליף. בנאדו קיבל באכזבה גדולה את ההודעה של לוי ואמר לשחקני הקבוצה בחדר ההלבשה: "אלישע כנראה שומר אותי לסוף. חבל, הוא צריך שחקן כמוני שישנה לו את המשחק".

ההערה הצינית הזאת הובאה לידיעת חלק מעובדי המועדון, אך שם בחרו שלא להגיב לדברים. אוהדי מכבי חיפה העריכו אתמול כי בנאדו הוא זה ששלח את בני משפחתו לעבר אוהדים שקיללו אותו בתחילת המשחק, אך בסביבתו של השחקן הכחישו זאת. בנאדו שנזקק לליווי משטרתי בדרך החוצה, קיבל ליווי צמוד גם ממנהל הקבוצה אדורם קייסי.

בתוך כך, הגיעה היום (רביעי) מכבי חיפה לשדה בוקר כדי לחנוך מגרש ספורט בכפר הנוער "שאנטי במדבר". המגרש נתרם על ידי יעקב שחר, שהגיע מלווה במאמן הקבוצה אלישע לוי ובשחקני הקבוצה. טקס חנוכת המגרש נערך הבוקר וכלל בין השאר משחקי ידידות בקט רגל בין שחקני מכבי חיפה לבין נבחרת בית השנטי. הקפטן יניב קטן: "כשחקני כדורגל קיבלנו מתנה לשמח ילדים ונערים ואין מאושר ממני על כך".

שחר ניצל את ההזדמנות על מנת להתייחס למצבו של אריק בנאדו: "אין לנו שום סוגיית אריק בנאדו. זה משהו שהתקשורת יצרה ורק היא עסוקה בו מעבר לכל פרופורציה. אריק הוא לא שחקן צעיר שבא למכבי חיפה בשביל להוביל את הקבוצה, אלא שחקן בסוף דרכו. אנחנו שמחים שהוא בא כי יש לו תפקידים גם מחוץ למגרש".

ורד ימתין 10 ימים לפענוח בדיקת ה-CT

הבוקר (שלישי) קיבל הצוות הרפואי של מכבי חיפה לידיו את תוצאות בדיקת ה-CT שעבר עידן ורד. מהתוצאות לא ניתן היה להבחין כי מדובר בממצאים חריגים, אך יחד עם זאת, את הניתוח המעמיק של הבדיקה יערוך ד"ר גבריאל מוזס, הרופא שניתח את השחקן בעבר. הבעיה היא שהרופא יחזור רק בעוד 10 ימים לארץ, כך שבינתיים השחקן לא יתאמן וייאלץ לחכות לשובו של הרופא המנתח.

בקבוצה ימשיכו לבחון את הקשר הגנאי סיידו יאיא, שנכנס כמחליף במחצית השניה והציג יכולת טובה. יאיא בן ה-21 ששיחק בעבר באא"ק אתונה, מועמד להחליף את אדריאן סילבה, במקרה שזה יעזוב. ההחלטה לגבי השחקן תתקבל במהלך השבוע.

עדכון ראשון: 11:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully