וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס: "צ'לסי מזכירה לי את ברזיל"

האם צ'לסי שינתה את עורה? אלכס בטוח שכן: "הקבוצה מוכנה לזכות בצ'מפיונס". קלאסניץ' מבולטון נעצר בחשד לאונס בת 17

אין ספק שצ'לסי נראית העונה כמועמדת הבכירה לזכות באליפות באנגליה, אבל בלם הקבוצה אלכס כבר מרחיק לכת, ואף משווה בין הכחולים לנבחרת ברזיל. זה קצת מפתיע שההשוואה הזאת נעשית דווקא לצ'לסי, קבוצה שסבלה מתדמית אפרורית ומשעממת תחת הפיקוד של מוריניו, גרנט, סקולארי והידינק, אך נדמה שדווקא קרלו אנצ'לוטי האיטלקי הצליח לשנות לה את התדמית. העונה היא כבר הבקיעה 25 שערים בתשעה משחקים, והיא ממשיכה לדהור.

"איך שאנחנו משחקים העונה מזכיר לי את נבחרת ברזיל", אמר אלכס, "לכדורגל הברזילאי יש מנטליות ייחודית, כשהקבוצות שם רק רוצות לתקוף. הסגנון ההתקפי שיש לנו כאן ממש מזכיר לי את ברזיל. למרות זאת, יש הבדל אחד: כאן אנחנו גם מייחסים חשיבות למחשבה ההגנתית. בברזיל לא ממש אכפת להם מההגנה, שם זה רק התקפה. בצ'לסי גם ההגנה חשובה". אלכס יודע לאן הקבוצה מכוונת: "יש לנו את הקבוצה הנכונה על מנת לזכות בליגת האלופות".

טורס וריינה מאוכזבים

המצב הקשה על ליברפול עלול לגרום לה לנזקים לקראת מועד ההעברות בינואר. היום (חמישי) מפרסם "מירור" שפרננדו טורס ופפה ריינה צפויים לעזוב את הקבוצה, כשעל פי הדיווחים - מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם עשרות מיליוני יורו עבור טורס בעוד ארסנל מעוניינת בשוער המצוין.

על פי "מירור", טורס וריינה מאוכזבים לא רק ממצב הקבוצה, שעדיין תקועה מתחת לקו האדום, אלא גם מודאגים מיכולתו של רוי הודג'סון לשנות את המצב, ובמיוחד מהדברים של הבעלים החדש ג'ון הנרי, על כך שלא מתוכנן מסע רכש גדול במהלך מועד ההעברות בחורף. כזכור, טורס התנדנד כבר במהלך הקיץ, אך בסופו של דבר שוכנע להישאר.

איבן קלאסניץ' נעצר בחשד לאונס בת 17

שחקנה של בולטון ונבחרת קרואטיה, איבן קלאסניץ', מסתבך. החלוץ בן ה-30 נעצר בחשד לאונס, כך מתברר היום (חמישי). קלאסניץ' תושאל על ידי משטרת מנצ'סטר מוקדם יותר השבוע לפני ששוחרר בערבות לקראת החקירה שמתנהלת בעניין.

שוטרים התייצבו בפתח דירתו של קלאסניץ' ביום שני כשהם מחזיקים בחשדות חמורים לאונס של בת 17. אלא שהשחקן לא היה בביתו, כשלאחר כמה שעות לאחר מכן הוא נעצר, נחקר וכאמור שוחרר. בבולטון עדיין לא הגיבו לאותן חשדות. קלאסניץ' עבר הקיץ לבולטון, אליה הושאל מנאנט בעונה שעברה. מאז שהצטרף, הוא שיחק בשני משחקים בלבד וכבש שער אחד. בחודש שעבר החלוץ לא הצטרף למסע של קרואטיה לישראל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully