וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן עשוי לפרוש בסוף השנה

החלוץ מקווה להזדמנויות במנצ'סטר יונייטד, אך לא פוסל פרישה. גווארדיולה מועמד להחליף את פרגוסון, קרלוס טבז בספק לדרבי

למרות שהוא כבר לא שחקן הרכב במנצ'סטר יונייטד, מייקל אואן לא מתייאש וגם מספר שאין לו שום כוונות לעזוב את סגנית האלופה, כשבראיון ל'גארדיאן' הוא מספר שהוא מעדיף לשבת על הספסל אצל יונייטד מאשר להיות שחקן הרכב בקבוצות אחרות בפרמייר ליג. אואן פתח ב-14 משחקים ב-15 החודשים האחרונים, כשרק שישה משחקים היו בפרמייר ליג. כעת הוא פצוע, מה שעוד יותר מקשה עליו כמובן.

"אני לא אלך לקבוצה פחות טובה בפרמייר ליג", מבהיר האנגלי, שנאלץ להתחרות עם דימיטאר ברבאטוב, חאבייר הרננדז, ווין רוני ופדריקו מאקדה על מקום בהרכב. "יכולתי להבקיע שערים, אבל בטח הייתי מקבל פחות הזדמנויות והייתי נהנה פחות", מוסיף אואן. "אני חושב שאני מעדיף לשחק פחות ולהתאמן עם השחקנים המובילים מאשר לשחק בכל דקה ובכל משחק, לקבל שלוש או ארבע נגיעות ולא ליהנות מזה".

למרות הדברים, אואן לא פוסל לחלוטין אפשרות שיפרוש בסוף השנה מכיוון שחוזהו מסתיים, אבל עדיין מחכה להזדמנויות שלו מהספסל עוד העונה: "זה עניין שצריך להפנות למנג'ר, אבל אם שואלים לדעתי, הייתי רוצה להישאר. אף פעם לא חשבתי שאני יכול לפתוח בכל משחק כשהצטרפתי למועדון ולא התלוננתי על שום דבר. בכנות, אני אוהב להיות פה. חתמתי לשנתיים ואני מקווה שנדבר על הארכת חוזה לפני שהעונה מסתיימת".

קרליטו יחמיץ את הדרבי?

* "מירור" טוען כי פפ גווארדיולה, מאמן ברצלונה, הוא אחד המועמדים המועדפים על מנצ'סטר יונייטד להתמנות כמחליפו של סר אלכס פרגוסון לכשיפרוש. גוארדיולה בן ה-39 מוערך מאוד על ידי פרגוסון בן ה-68 "בגלל סגנון המשחק שלו", כדברי העיתון.

* חלוץ מנצ'סטר סיטי קרלוס טבז טס לארגנטינה על מנת לטפל בפציעה שלו. טבז, שנפצע במשחק מול ארסנל בתחילת השבוע, צפוי היה להיות כשיר למשחק של סיטי מול וולבס במחזור הקרוב, אך מכיוון שהכאבים ברגלו לא עברו, מאמנו רוברטו מנצ'יני איפשר לו לטוס לארגנטינה על מנת לנוח בביתו בתקווה שיהיה כשיר למחזור הבא, ב-10 בנובמבר, מול מנצ'סטר יונייטד.

* שוער טוטנהאם הוארליו גומס מאיץ במאמן הקבוצה הארי רדנאפ לעשות רכש בינואר: "אנחנו צריכים שחקנים מנוסים, כאלה שמסוגלים לזכות באליפות. צריכים שחקנים טובים, שיכולים ליצור השפעה מיידית על הקבוצה, כמו שואן דר וארט עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully