וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "השחקנים עבדו קשה כדי לנצח"

מאמן ריאל לא התאכזב מה-0:0 הלא מרשים עם מורסיה בגביע. צ'אבי אלונסו חושב שלצ'אבי מגיע לזכות בתואר שחקן השנה

חלוצה של ריאל מדריד קארים בנזמה קיווה העונה לקבל את הקרדיט מהמאמן החדש ז'וזה מוריניו, לאחר שבעונה שעברה, הראשונה שלו בקבוצה הלבנה, הוא ראה הרבה ספסל אצל מנואל פלגריני. המאמן הפורטוגלי אף הבטיח שהוא יקדם את החלוץ הצרפתי והוא אכן נתן לו כמה הזדמנויות במשחקי ההכנה של העונה אבל לא קיבל ממנו תפוקה מרשימה.

אלא שנראה שאמש מוריניו קיבל עוד איתות שלילי מהחלוץ, שפתח אמש (שלישי) בהרכב הקבוצה במשחק הגביע בסיבוב הרביעי נגד מורסיה (0:0). בנזמה, כמו יתר חבריו, לא הצליח להבקיע, ונראה שלמוריניו מתחיל להימאס מכך שהוא נותן לו הזדמנויות ובנזמה לא פורע את השטרות. "זה לא מספיק", נשמע מוריניו אומר על היכולת של בנזמה.

מוריניו אמר לפני המשחק כי אם הביזיון בשנה שעברה מול אלקורקון יחזור על עצמו, שחקני ריאל יחשבו למתים מבחינתו, אז הביזיון אמנם לא חזר בצורת הפסד אלא בצורת תיקו נטול שערים, אלא שהפעם מוריניו שינה זמירות: "אני שמח מהקבוצה, השחקנים עבדו קשה מאוד ושיחקו מספיק טוב כדי לנצח, אבל השוער של מורסיה היה פנטסטי במשחק. אין לי טענות לקבוצה שלי, כי שלטנו במשחק. אין לי ספק שבמשחק הגומלין ננצח ונעלה לשלב הבא".

"באופן כללי, הגישה של הקבוצה הייתה טובה יחסית", הוסיף מוריניו על המשחק. "רצינו, כמובן, לנצח, כמו שאנחנו רוצים בכל משחק שאנו עולים על הדשא. הביקורת שלי בדרך כלל מגיעה לאלה של עובדים ומשחקים ברצינות, אבל זה לא היה המקרה הפעם".

אמש (שלישי) פרסמה פיפ"א את רשימת המועמדים בת 23 השמות לזכות בכדור הזהב לשנת 2010, ונראה שמעכשיו עד קיצור הרשימה לשלושה שמות (ב-6 בדצמבר) ועד ההכרזה של הזוכה ב-10 בינואר בטקס שיתקיים בציריך, שוויץ, יילחמו השחקנים על התואר הנכסף והיוקרתי. הם יצהירו הצהרות, יתמכו בחבריהם ויצאו נגד אויביהם.

סנונית ראשונה של תמיכה מגיעה משחקן ריאל מדריד, צ'אבי אלונסו. והרי כל בר דעת היה מאמין ששחקן הבלאנקוס יביע תמיכה לדוגמא, בכריסטיאנו רונאלדו, חברו משכבר הימים לקבוצה מעיר הבירה הספרדית, אלא שצ'אבי תומך דווקא בשחקן אחר, יריב - צ'אבי. אולי בגלל השם הזהה (...), אולי בגלל האחווה מנבחרת ספרד, כשהשניים ניווטו וזכו ביחד במונדיאל בדרום אפריקה. בכל אופן, התמיכה של צ'אבי אלונסו נתונה לצ'אבי.

"מגיע לו לזכות בכדור הזהב", אמר צ'אבי על חברו ושחקן ברצלונה. "אם מסתכלים על מה שהוא עשה במהלך השנה האחרונה על המגרש, נדהמים". מעניין מה עכשיו יגיד על זה כריסטיאנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully