וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: ריאל איכזבה עם 0:0 מול מורסיה

הבלאנקוס לא הצליחו לכבוש מול הקבוצה מהליגה השלישית בסיבוב הרביעי של גביע המלך. ברצלונה ניצחה 0:2 את סאוטה

בעוד יומיים תמלא שנה לאחד הימים השחורים של ריאל מדריד בשנים האחרונות, אז הובסו הבלאנקוס 4:0 על ידי אלקורקון מהליגה השלישית בסיבוב הרביעי של גביע המלך. שבועיים לאחר מכן ניצחה ריאל רק 0:1 בגומלין והודחה מהמפעל, בדרך לעוד עונה נטולת תארים. הערב (שלישי) ספגה קבוצת הפאר מהבירה פגיעה נוספת בגאוות המועדון באותו שלב בדיוק, כשפתחה את דרכה במפעל עם 0:0 מול מורסיה.

ז'וזה מוריניו העלה הרכב חזק יחסית מול היריבה מהליגה השלישית, שכלל את איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, פפה, ראול אלביול, אלברו ארבלואה, ממאדו דיארה, אסטבן גראנרו, סרחיו קנאלס, פדרו לאון, קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, אך אפילו הכוכב הפורטוגלי שהפגיז רביעייה ב-1:6 על סנטאנדר בשבת לא הצליח למצוא את הרשת.

אחרי החמצות רבות הגיעה ריאל למצב הטוב ביותר שלה בדקה ה-69, כשרונאלדו שלח בעיטה חופשית חזקה למרכז השער, והרננדז הדף הישר לרגליו של פדרו לאון, שבעט מקרוב אל גופו של השוער המקומי שהדף פעם נוספת והעניק לקבוצתו תיקו יוקרתי, שספק אם יספיק בגומלין בסנטיאגו ברנבאו בעוד שבועיים.

מאוחר יותר נמנעה ברצלונה מגורל דומה כשניצחה 0:2 את סואטה, גם היא מהליגה השלישית. הקטלאנים, בהרכב משני, הדרימו כמעט עד מיצר גיברלטר ללא לאונל מסי, דויד וייה, צ'אבי, אינייסטה, ג'ראר פיקה ושאר הכוכבים, ועלו ליתרון מהיר בדקה ה-15 משער של מקסוול, שבעט פנימה מזווית קשה אחרי שקיבל כדור עומק מצוין מבויאן קרקיץ'. עשר דקות לאחר מכן עבר המגן הברזילאי לעמדת המבשל, כשהרמה שלו מאגף שמאל הגיעה לפדרו, שמזווית קשה מהעבר השני כבש את השני של בארסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully