וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז: "ספגנו בגלל השופט"

מאמן אינטר תירץ את ה-1:1 עם סמפדוריה. לאציו ממשיכה להוביל, רייה: "לנו ולסקודטו אין קשר". אלגרי: "ברלוסקוני רגוע"

אינטר סיימה את משחקה אמש (ראשון) עם סמפדוריה בתיקו 1:1 מאכזב מאוד מבחינתה בסן סירו. סמואל אטו, שהזהיר מפני הקבוצה מגנואה, היה האיש שכבש את שער השוויון לקבוצתו, לאחר שנקלעה לפיגור משער יפה של סטפאנו גוברטי, לאחר בישול יפה של אנטוניו קסאנו

מנג'ר הנראזורי רפא בניטז האשים, כמו תמיד, אחרים, זולת עצמו. "שלטנו במשחק עם תחילתו, בעוד סמפדוריה הסתמכה על התקפות מתפרצות", אמר בניטז, שנטפל לאחר מכן לשופט. "ספגנו שער בגלל השופט, קסאנו עשה עבירה על קיבו, במהלך שהביא לשער. אפשר לראות שהוא הסתכל על הקוון אחרי המהלך, בגלל שהוא ידע שהוא עשה עבירה. הפיגור סיבך את המשחק שלנו, הפעם השופט לא עשה עבודה טובה.

"הקבוצות באיטליה משחקות מאוד טקטי", המשיך בניטז לתרץ את התיקו ברמה הגלובלית, "הן משחקות חזק מאוד, כך שזה מאוד קשה להבקיע נגדן. מלבד זאת, הפציעות של דייגו מיליטו וגוראן פאנדב לא עזרו לנו. כשכולם יהיו כשירים, הדברים יבואו ביתר קלות עבורנו. עם זאת, אני שמח עם איך שהקבוצה תפקדה לאחר השער שספגנו, זה מעיד על אופי".

אדי רייה: "אנחנו מצליחים לא בגלל המזל"

בעקבות התיקו של אינטר, החבורה השמחה של לאציו הגדילה את הפער בפסגת הליגה לארבע נקודות, כשעוד לפני משחקה של אינטר ניצחו התכולים את קליארי 1:2 עם עוד משחק מצוין של הרנאנס.

למרות זאת, המאמן אדי רייה עדיין צוחק כשהוא שומע שהמילה אליפות שמוזכרת בהקשר של קבוצתו. "אין לנו ולסקודטו קשר", אמר נחרצות ראייה. "אנחנו משחקים טוב מאוד וזה לא בגלל שיש לנו מזל. אי אפשר להיות טוב שמונה משחקים רק בגלל מזל.

"זה היה ניצחון קשה מאוד", הוסיף רייה, "כי אחרי שאלסנדרו מאטרי צימק עבור קליארי בדקה ה-59, נכנסו קצת ללחץ והשחקנים דאגו לספוג שער שוויון. עם זאת, היה לנו צ'אנס להבקיע עוד שער ולנצח 1:3 משער של תומאסו רוקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully