וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק תיקו לאינטר בבית מול סמפדוריה

אטו הציל נקודה עבור אלופת אירופה בסן סירו, לאציו הגדילה את היתרון בפסגה לארבע עם ניצחון 1:2 על קליארי. תיקו ליובה

משחקי המחזור השמיני באיטליה נפתח בשבת עם ניצחונה של פיורנטינה על בארי בתוצאה 1:2, והיום (ראשון) יושלם המחזור בארץ המגף. המשחק שפתח את המשחקי היום היה בפארמה, שם התעמתו שחקניו של פסקוואלה מארינו עם רומא ושתי הקבוצות חילקו ביניהם את הנקודות לאחר תיקו 0:0.

לאציו שמרה על הפסגה עם ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 1:2 באולימפיקו על קליארי, והגדילה את הפער מאינטר לארבע נקודות, לאחר שהנראזורי סיימו ב-1:1 ביתי מול סמפדוריה. יובנטוס איבדה גובה עם 0:0 מאכזב בבולוניה וגם פאלרמו התרחקה מהצמרת בעקבות הפסד 2:1 לאודינזה המתאוששת.

אינטר - סמפדוריה 1:1

סמואל אטו הזהיר את חבריו מפני המפגש מול סמפדוריה, וכנראה ידע על מה הוא מדבר. אלופת אירופה רצתה לצמק את הפער מלאציו המוליכה לשתי נקודות, אך שמטה שתיים בבית נגד מלכת התיקו של הליגה (חמש תוצאות תיקו, כמו בולוניה). אחרי מחצית מאופסת עלתה סמפדוריה ליתרון, כשאנטוניו קסאנו חטף כדור מכריסטיאן קיבו בדקה ה-62 ומצא ברחבה את סטפנו גוברטי, שמהאוויר בעט תוך כדי נפילה כדור שנהדף על ידי ז'וליו סזאר פנימה. לשמחתה של אינטר, אטו בכושר נפלא בתקופה האחרונה והוא שוב שיתף פעולה בצורה טובה עם פיליפה קוטינו כדי להשוות בדקה ה-80 ולחגוג את השביעי שלו העונה.

לאציו - קליארי 1:2

החבורה של אדי רג'ה שמרה על הפסגה עם ניצחון רביעי ברציפות, גם אם הפעם נאלצה להוציא כדור אחד מהרשת אחרי שלושה משחקים נקיים. הרנאנס וסטפנו מאורי שוב עמדו במרכז העניינים אצל לאציו, והוכיחו כי הקבוצה מסוגלת לרוץ בצמרת העונה. הקשר האיטלקי בישל לסרג'יו פלוקארי בדקה ה-21 והבקיע בעצמו בדקה ה-53 מאסיסט של המאסטרו הברזילאי. אלסנדרו מאטרי רק צימק עבור קליארי בדקה ה-59, וקבוצתו נשרה אל מתחת לקו האדום.

בולוניה - יובנטוס 0:0

הביאנקונרי רצו להשיג ניצחון שני ברציפות ולצמק את הפער בצמרת, אבל סבלו מיום חלש בהתקפה ואיבדו נקודות בבולוניה, שכבר סחטה העונה תוצאות תיקו גם מאינטר ורומא. וינצ'נזו יאקווינטה עלה כמחליף בדקה ה-22 בעקבות פציעה של אמאורי, אך 12 דקות לאחר מכן החטיא מהנקודה הלבנה מול אמיליאנו ויויאנו, אחרי פנדל שסחט בהתחזות מילוש קראסיץ'. כל הניסיונות של יובה נתקלו בשוער ובהגנה החזקה של הקבוצה המארחת. גם כניסתו של אלסנדרו דל פיירו, שרצה כל כך לכבוש את שערו ה-179 בליגה ולהפוך לשיאן הכובשים של יובה, לא הביאה את המפנה המיוחל מבחינת האורחים, שנמצאים כרגע שבע נקודות מהצמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פארמה - רומא 0:0

ההפסד הביתי המביך לבאזל בליגת האלופות ודאי לא הוסיף גאווה לרומא, ושחקניו של קלאודיו ראניירי ידעו כי ניצחון חוץ ישפר את מצב הרוח במועדון. רומא הגיעה למצב ראשון כבר בדקה ה-5, כשמירקו ווצ'יניץ' בעט כדור חזק שחלף סמוך לקורת שערו של אנטוניו מיראנטה. הג'אלורוסי, עם פרנצ'סקו טוטי ומרקו בוריילו בהתקפה, המשיכו ללחוץ על המארחים, ואל קפיטנו היה הציר המרכזי בהתקפת הרומאים, אולם להזדמנות הטובה במחצית הגיע דווקא קשר פארמה פרננדו מארקז, שהחמיץ מקרוב ולא ניצל כדור נהדר שמסר לו מאסימו גובי, בדקה ה-39. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. פתיחת המחצית השנייה הייתה של פארמה, ששלטה בקצב וגרמה לרומא להתגונן. בדקה ה-67 הוחלף גובי בסבסטיאן ג'ובינקו כדי להוסיף תנופה להתקפת פארמה, אולם שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת ונפרדו בתיקו 0:0.

אודינזה - פאלרמו 1:2

המארחת פתחה את עונה בצורה איומה, אבל עכשיו היא כבר עם שלושה ניצחונות רצופים שסייעו לה לברוח לראשונה העונה מהמקום האחרון. הבלם מהדי בנאטיה שוב כבש (9) וגם אנטוניו די נטאלה מצא את הרשת מהנקודה הלבנה (54). גם הרחקתו של אנדראה קודה (64) לא מנעה מאודינזה ניצחון מרשים על פאלרמו חסרת היציבות, שהצליחה רק לצמק הודות לשער של הצ'יליאני מאוריסיו פינייה (83).

קייבו - צ'זנה 1:2
לקייבו: בושטיאן ססאר (31), סיריל תרו (90). לצ'זנה: לואיס חמינז (45)

גנואה - קטאניה 0:1
לגנואה: מרקו רוסי (68)

לצ'ה - ברשיה 1:2
ללצ'ה: אדוארד אופרה (54), דויד די מיקלה (61). לברשיה: אנדראה קראצ'ולו (19)

(עדכון ראשון: 14:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully