וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו בין: "יום שחור בהיסטוריה של פיינורד"

המאמן לא ידע היכן לקבור עצמו לאחר התבוסה הגדולה ביותר בתולדות המועדון, 10:0 לפ.ס.וו. אפילו אתר הקבוצה חדל לעבוד

ההשפלה הקשה מול פ.ס.וו איינדהובן תיחרת לדיראון עולם במועדון הכדורגל המכובד של פיינורד. אמנם הקבוצה מרוטרדם, המוכרת בשנים האחרונות בעיקר עקב אלימות אוהדיה, הדרדרה מבחינה מקצועית, אבל אמש (ראשון) , עם התבוסה 10:0 הגיעה הקבוצה לשפל הגדול ביותר בתולדות המועדון.

מעמדו של מאמן הקבוצה מריו בין נמצא זה זמן רב על כרעי תרנגולת, כאשר הוא עצמו ניסה להגיש את התפטרותו לאחר התבוסה. כרגע בין עדיין נשאר בקבוצה ובימים הקרובים יחליטו במועדון על עתידו. "זהו יום שחור בתולדות המועדון", אמר בין בעקבות התבוסה הקשה.

לאחר ההפסד אמר בין לשחקניו בחדר ההלבשה שהוא יתפטר לאלתר אם הם יאמרו לו בפניו שהם אינם מאמינים בו, אלא שהוא נתקל בחומה בצורה של שקט, שקשה היה לפרשה - האם הסכמה שבשתיקה או שמא אכזבה מהביזיון? "אם אין אמון במאמן, אז החלטתי ברורה", אמר בין, "אבל השחקנים לא אמרו דבר. נמשיך להיוועץ בהמשך השבוע".

לא רק שחקני הקבוצה איבדו עשתונות כי גם אם מפעילי אתר האינטרט של הקבוצה, שהחשיכו אותו בעקבות התבוסה. הכניסה לאתר נחסמה אמש כשבמקומה הוצב לוגו הקבוצה מבלי אפשרות כניסה. על השקופית נרשמה ההודעה הבאה: "ברגע זה אנחנו עסוקים בשימור הדף. אנו מקווים שנוכל לעלות לאוויר בהקדם האפשרי. אנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמני". לאחר זמן קצר דף זה עם ההודעה הוסר, כשבמקומו ציפתה לבאים בשער הכניסה הודעת שגיאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully