וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "רצינו לתת הצגה לקהל"

פורוורד מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון הקליל על גלבוע/גליל. ליובין: "אנחנו לא צריכים להצדיק את מה שהיה בשנה שעברה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את עונת הכדורסל בצורה טובה, עם ניצחון 75:102 קליל על הפועל גלבוע/גליל עליון, שרק לפני כחמידה חודשים גברה עליה בגמר הפיינל פור. הפעם זה כאמור הסתיים בצורה חד צדדית ורגע לפני שהם פותחים את דרכם ביורוליג, הצהובים יכולים לסמן וי על המשחק הראשון בליגה.

דייויד בלאט היה מרוצה בסיום: "לא תשמעו ממני בשום שלב הצהרות של זלזול או שחצנות. אני מתייחס לכל יריב בכבוד הראוי. רק כך נוכל לא ליפול בפח של אבדן מטרה. יש בגליל שחקנים מאוד כשרוניים וכשהם הם יתחברו - ואני מקווה שזה יקרה כי אני אוהד את הקבוצה הזו - הם יעשו הרבה ניצחונות". על העובדה שאלישי כדיר שיחק ארבע דקות בלבד אמר בלאט: "הוא עובד קשה מאוד והוא בריא, אבל יש לנו 12 שחקנים וקשה לשתף את כולם. אני לא אומר שההרכבים תמיד יהיו ככה. הוא צעיר, הוא פוטנציאל ולא נשכח אותו".

ליאור אליהו, שקלע 15 עבור הצהובים, אמר: "היה חשוב לנו לבוא ולנצח את המשחק הביתי הראשון. דיברנו על זה שאנחנו רוצים לתת תצוגה לקהל שרואה אותנו בפעם הראשונה בארץ. תמיד מרגש לשחק עם מכבי, באולם הזה. הייתה התרגשות, אבל היא נגמרה ברבע השני-שלישי". אליהו התייחס גם למשחק ביום חמיש נגד קאחה ויטוריה, במדיה הוא כמובן שיחק בשנה שעברה: "זה עוד מפגש פיקנטי בשבילי, אחרי שבשנה שעברה באתי איתם לשחק כאן נגד מכבי. במשחק האחרון שלי שם זכיתי באליפות ספרד, הפעם אני מקווה להגיע לשם ולנצח".

ליאור ליובין ניסה להסביר מה השתבש עבור האלופה ואמר: "מסתבר שאנחנו לא מוכנים לרמה של מכבי תל אביב. התחלנו מחדש בלי לחץ. אנחנו לא צריכים להצדיק את מה שהיה בשנה שעברה, אלא להיות טובים בשביל עצמנו".

אלפסי: "יש לנו חלודה וחוסר תיאום"

במשחק השני של הערב ניצחה מכבי ראשון לציון 67:75 את ברק נתניה, והוכיחה לקבוצה של אריק אלפסי שהעונה מצפה לה סיפור אחר לגמרי אחרי הקסם של אשתקד. "מסתבר שגם משחק ראשון בעונה וגם אחרון בגמר הפלייאוף מסתכם בהגנה", אמר אפי בירנבוים המרוצה בסיום. "לא ראיתי מפגן של הגנה מארון מגי אף פעם. כשהאיש הגדול שלך קופץ לפרקט המצב של הקבוצה טוב. ברגע שיהיה ביטחון עם ההגנה הזאת, נוכל לעשות הרבה יותר דברים".

מגי, שקלע 14 נקודות וקלט 13 ריבאונדים, אמר: "הם הביכו אותנו במשחק ההכנה אצלנו, והיה לנו מה להוכיח שאנחנו קבוצה יותר טובה. אם הם קבוצה יותר טובה הם לא הוכיחו את זה. אני נותן לחברים שלי ולצוות המקצועי את הקרדיט".

בצד המפסיד היה אריק אלפסי שאמר: "נכנסנו לא טוב למשחק, 16 ריבאונדים בהתקפה ו-16 החטאות עונשין זה יותר מדי. הם באו מאוד מוכנים, צריך לתת להם את הקרדיט על הניצחון. לא היינו במיטבנו. יש לנו חלודה וחוסר תיאום. אני מקווה מאוד שניראה יותר טוב כבר בשבת. אני לא מתכוון לדבר על שופטים, גם אם ירחיקו אותי. אני רק אגיד, כמו שאנחנו מכבדים את השופטים, אנחנו מצפים שגם יכבדו אותנו".

שמוליק ברנר הוסיף: "אנחנו קבוצה יותר טובה מהם, אבל לא שיחקנו טוב היום. אני לא אגיד כלום על השופטים, אבל אני חושב שמסמנים את כריס ווטסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully