וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 75:102 את גלבוע/גליל

העונה נפתחה עם 75:102 מוחץ של מכבי ת”א על גלבוע/גליל בשחזור גמר הפיינל פור מאשתקד. ראשל”צ-נתניה 67:75

עונת 2010/11 בליגת העל יצאה הערב (ראשון) לדרך עם ניצחון קליל של מכבי תל אביב 75:102 על הפועל גלבוע/גליל עליון בשחזור גמר הפיינל פור מהשנה שעברה. בניגוד לאשתקד, הפעם הגיעו האורחים מהצפון ליד אליהו ללא אמונה ביכולתם להפתיע את הצהובים, שברחו לפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון ושלחו מסר ברור לליגה כולה על כוונתם להחזיר לעצמם את השליטה בזירה המקומית.

במשחק נוסף הערב ניצחה מכבי ראשון לציון 67:75 את ברק נתניה, הפתעת העונה שעברה שפתחה ברגל שמאל את העונה החדשה. המחזור יושלם ביום שני כשהפועל חולון תארח את מכבי חיפה בראשון לציון, לאחר שאולם הפחים נפסל, בני השרון תארח את הפועל ירושלים לקרב מרתק, ובדרום ייפגשו מכבי אשדוד, העולה החדשה, ועירוני אשקלון.

מכבי תל אביב – הפועל גלבוע/גליל עליון 75:102

מכבי תל אביב פתחה עם דורון פרקינס, ג'רמי פארגו, גיא פניני, ליאור אליהו וריצ'רד הנדריקס. מנגד עלתה גלבוע/גליל עם גל מקל, ג'ק מקלינטון, אבישי גורדון, טיילר ווילקרסון ו-וורן קרטר. פניני הוציא את העונה לדרך עם שלשה אופיינית מהפינה, ואליהו נכנס במהירות לעניינים עם שני סלים קלים והקפיץ את הצהובים ל-2:7 מהיר.

מקלינטון לא הפסיק להחטיא מהעבר השני, בעוד שפארגו ניהל את המשחק מצוין מול קבוצתו לשעבר עם חמישה אסיסטים מהירים, והזין את אליהו והנדריקס בדרך ליתרון 4:17. מקל היה הראשון שהתעשת אצל האלופה עם מהלך של סל ועבירה שקטע את המומנטום ושלשה ראשונה של מקלינטון צימקה ל-14:21, לפני שבורשטיין ענה בשלשה משלו וקבע 14:24 לצהובים בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני כבר הפעיל דייויד בלו את הידית וגם סופוקליס שחורציאניטיס קם מהספסל וייצר כמה סלים קלים בצבע מול הגבוהים חסרי האונים של האורחים מהגלבוע, והפער צמח במהירות ל-26:43. רודני גרין נתן כמה דקות טובות נדירות לקבוצה של ליובין, אבל הדקות האחרונות שוב היו של הצהובים, שירדו להפסקה ביתרון 33:49.

מקל, שסיים את המחצית הראשונה עם שבעה איבודים, החל לשלוט בקצב המשחק ומנע מהאלופה להיקלע לפיגור גדול יותר, אבל אז הגיע תורו של פרקינס להתחיל לצלוף, אליהו ופניני חזרו לעניינים וגרין נשאר לבד במערכה אצל האורחים, כשהרבע השלישי הסתיים בתוצאה 57:81 למכבי תל אביב, והרבע האחרון כולו כבר היה גארבג' טיים טהור, ועשר הדקות האחרונות חלפו במהירות עד שהבאזר נשמע כשהתוצאה על הלוח הייתה 75:102 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 16 נקודות (16 דקות), ליאור אליהו 15, גיא פניני 11 (5 איבודים), דייויד בלו, ריצ'רד הנדריקס, דורון פרקינס (6 אסיסטים) וטל בורשטיין 10 כל אחד, יניב גרין 6, ג'רמי פארגו (8 אסיסטים), צ'אק איידסון ודרק שארפ 4 כל אחד, אלישי כדיר (4 דקות) 2.

קלעו לגלבוע/גליל: רודני גרין 21 נקודות, ג'ק מקלינטון 15, גל מקל (8 (8 איבודים), וורן קרטר 7 (5 ריבאונדים), טיילר ווילקרסון ועידו קוז'יקרו 6 כל אחד, אנטון קזרנובסקי 4, דגן יבזורי ואבישי גורדון 3 כל אחד, ליאו ליונס 2.

מכבי ראשון לציון – ברק נתניה 67:75

המשחק נפתח בקצב איטי במיוחד כשאף אחת משתי הקבוצות לא הצליחה לחבר שתי התקפות טובות, ואחרי שלוש וחצי דקות עוד עמדה התוצאה על 2:2. אדריאן בנקס היה הראשון שהתעורר אצל הנתנייתים והקפיץ אותם ל-4:7, אלא שאז הגיע תורו של ריימר מורגן להפגין ניצוצות מהפוטנציאל שלו ובשש נקודות מהירות הפך הפורוורד החדש של אפי בירנבוים את התוצאה ל-9:15 לראשון לציון, לפני שאלטון בראון צימק ל-13:17 בסיום הרבע הראשון.

בתחילת הרבע השני החלו דווין מיטשל ודארל טאקר לעבוד אצל הכתומים והקפיצו את היתרון ל-20:26, אבל בנקס המשיך להחזיק את האורחים בתמונה והקטין עד ל-27:28. לאחר מכן ספג כריס ווטסון עבירה שלישית וקטע את המומנטום של האורחים, ואחרי כמה דקות של מאבקים יפים בין ארון מגי לאלטון בראון משני צדי המגרש ירדה ראשון לציון להפסקה ביתרון 36:42.

אחרי ההפסקה חזרה ראשון לציון נחושה ואגרסיבית בראשותו של מגי, שהחזיר אותה לפער מבטיח של 38:50. דניס קלמנטה המשיך בתנופה של המקומיים ובשתי שלשות רצופות קבע יתרון שיא של 40:56, אבל אורי יצחקי וכריס ווטסון בלמו את המפולת והחזירו את נתניה עד לפיגור סביר של 52:63 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון נטל מיטשל את האחריות אצל ראשון לציון לצידו של קלמנטה, בעוד שבנקס התקרר ולא הצליח להוביל קאמבק של נתניה. יציאתו של ווטסון בעבירה חמישית לא הוסיפה לשאיפות של האורחים, וסל גדול של קלמנטה דקה וחצי לסיום קבע 63:72, והבטיח מעשית את הניצחון, ובסיום עמדה התוצאה על 67:75.

קלעו לראשון לציון: דניס קלמנטה 17 נקודות, דווין מיטשל וארון מגי (13 ריבאונדים) 14 כל אחד, ריימר מורגן 12 (8 ריבאונדים), יהוא אורלנד 9, דארל טאקר 6, ניצן חנוכי 3.

קלעו לנתניה: אלטון בראון (9 ריבאונדים) ואדריאן בנקס (4 מ-12 מהשדה) 15 נקודות כל אחד, רון הווארד וכריס ווטסון 11 כל אחד, אורי יצחקי 8, רומאו טראוויס 5, שמוליק ברנר (5 אסיסטים) 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully