וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אסטון וילה וצ'לסי נפרדו ב-0:0

הדאבליסטית, ללא דרוגבה, לא מצאה את הרשת. סגניתה שוב הובילה (הרננדז ונאני) ואיבדה יתרון בדרך לתיקו חמישי העונה

אחרי פגרת הנבחרות, הליגה האנגלית שבה במלוא המרץ, אבל נראה שלפחות מבחינת מנצ'סטר יונייטד יש צרות שלא משתנות. סגנית האלופה האנגלית התרגלה השנה לאיבוד יתרון, וזה בדיוק מה שקרה לה גם מול ווסט ברומיץ'. יונייטד כבר הובילה 0:2, אבל במחצית השנייה נכנעה עם שני שערים תוך חמש דקות בדרך לתיקו חמישי העונה, שמגביר עוד יותר את הלחץ באולד טראפורד. למזלם של השדים האדומים, צ'לסי לא הצליחה לנצל את אובדן הנקודות שלהם וסיימה בתיקו 0:0 בחוץ מול אסטון וילה.

המרוויחה הגדולה מאובדן הנקודות של השתיים, היא ארסנל, לה הפגרה הזו עשתה טוב. התותחנים, שלא ניצחו שלושה מחזורים כשבמשחק החשוב שלהם מול צ'לסי הם הפסידו 2:0, שבו למסלול הנכון מבחינתם אחרי 1:2 על בירמינגהאם.

מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 2:2

זו לא הפעם הראשונה שמנצ'סטר יונייטד שומטת יתרון, וגם הערב השדים האדומים, שהובילו כבר 0:2, נכנעו מול שני שערים מהירים של ווסט ברום, שבמחצית השנייה הצליחה עם קאמבק חלומי לחזור לתיקו. השדים האדומים עדיין לא הפסידו משחק העונה, אבל רשמו כבר חמש תוצאות תיקו. המאזן הזה לא השתנה הערב, אבל פרגוסון יכול לכעוס על השחקנים שלו, שלא היו מרוכזים ופספסו הזדמנות לנצח.

מי ששוב בלט בהיעדרו על כר הדשא הוא ווין רוני, ששבר השבוע למאמן שלו את המילה. פרגי טען בשבועות האחרונים שהחלוץ שלו סובל מפציעה בקרסול, אבל רוני הכחיש זאת ואמר שהוא כשיר לגמרי. הערב הוא פתח על הספסל ונכנס כמחליף רק בדקה ה-71. מי שכן פתח בהרכב הוא ראיין גיגס, שנפצע והוחלף על ידי דארן גיבסון אחרי 43 דקות.

זה התחיל טוב מבחינת יונייטד, כשכבר אחרי חמש דקות נאני בעט כדור חופשי מ-25 מטר, שוער ווסט ברומיץ' סקוט קארסון הדף לא טוב היישר לחאבייר הרננדז, שהמשיך פנימה. עוד עשרים דקות חלפו והתקפה מתפרצת של האדומים הולידה אסיסט מצוין של דימיטאר ברבאטוב אל נאני, שהבקיע מהרחבה את ה-0:2.

ווסט ברום, שלא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים, עלתה נחושה למחצית השנייה כשהקבוצה של רוברטו די מתיאו חזרה עם שער עצמי של פטריס אברה אחרי ערבובייה ברחבה. עוד חמש דקות עברו וטעות קשה של אדווין ואן דר סאר הולידה את השני. השוער ההולנדי שמט כדור פשוט יחסית, שהגיע לסומן טצ'וי, וזה בעט מקרוב פנימה את השוויון הדרמטי.

ארסנל - בירמינגהאם 1:2

התותחנים הגיעו למשחק הבית הנוח יחסית אחרי שני הפסדים רצופים, כולל אחד מביך במיוחד בבית מול ווסט ברומיץ', כשהפעם הם צלחו את המשימה הביתית בצורה טובה. גם הסטטיסטיקה הייתה לטובת ארסנל, שכן בירמינגהאם לא ניצחה אותה בששת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות והפעם האחרונה שחגגה במגרשה של ארסנל הייתה רק ב-1957.

לארסן ונגר חיכה הרכב חסר, כשבין השאר מנואל אלמוניה וססק פברגאס נעדרו. מהצד השני, אלכסנדר חלב, הקשר הבלארוסי של בירמינגהאם, שרשם תקופה יפה בארסנל, עשה קאמבק לאיצטדיון האמירויות, אבל לא הצליח לרוות יותר מדי נחת בדקות שבהן שיחק.

דווקא בירמינגהאם הייתה זו שעלתה ראשונה על הלוח (33) אחרי שקית' פאהי הגביה לראש של ניקולה זיגיץ', שדייק פנימה וכבש את השער לאורחים. בדקה ה-41 סקוט דאן, בלמה של בירמינגהאם, ביצע עבירה ברחבה של מרואן שמאק, והשופט לא היסס להצביע על הנקודה הלבנה. סמיר נאסרי לקח את הבעיטה ובעט מצוין לפינה השמאלית כדי להשוות. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה הושלם המהפך כשג'ק ווילשייר מצא את שמאק, שבעט מצוין פנימה וסידר ניצחון רביעי העונה לתותחנים. בדקה ה-90 הורחק ווילשייר אחרי עבירה גסה, אבל זה כמובן לא שינה את התוצאה.

אסטון וילה - צ'לסי 0:0

עם שישה ניצחונות בשבעת המחזורים הראשונים בליגה, צ'לסי יצרה פער של ארבע נקודות בפסגה - היתרון הגדול ביותר של מוליכה בפרק זמן זה מאז 2005. הכחולים לא הצליחו להגדיל את הפער הזה הערב לאחר התיקו הביתי של מנצ'סטר יונייטד, לאחר שסיימו בתיקו 0:0 בחוץ מול אסטון וילה. אם מסתכלים על העבר, אז התוצאה לא עד כדי כך מפתיע. לאחר המשחק הזה לצ'לסי יש רק ניצחון אחד ב-12 הביקורים האחרונים שלה בווילה פארק.

צ'לסי אמנם שלטה במשחק והחזיקה בכדור ב-60 אחוז מן הזמן, אך לא הצליחה להשיג את שער הניצחון. מה שהקשה עליה במיוחד הוא חסרונו של דידיידה דרוגבה, שאת מקומו מילא גאל קאקוטה הצעיר. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שפתחה את העונה עם שישה ניצחונות, השיגה ארבע נקודות בלבד בשלושת המחזורים האחרונים.

פולהאם - טוטנהאם 2:1

אחרי שבמחזור האחרון התרנגולים גברו על אסטון וילה, הפעם הם חזרו מהקרייבן קוטג' עם ניצחון יוקרתי שמקדם אותם בפסגה. זה התחיל עם שער יתרון של דיומנסי קמארה בדקה ה-30, אבל רומן פאבליוצ'נקו החזיר ל-1:1 אחרי דקה בלבד. בדקה ה-63 טום האדלסטון השאיר את הנקודות אצל הארי רדנאפ, שמשאיר את פולהאם על ניצחון אחד בלבד בשמונה משחקים.

משחקים נוספים:

בולטון - סטוק סיטי 1:2
לבולטון: לי צ'ונג-יונג 22, איבן קלאסניץ' 90; לסטוק: רורי דלאפ 48 (תמיר כהן לא היה בסגל).

ניוקאסל - וויגאן 2:2
לניוקאסל: שולה אמאובי 72, פבריסיו קולוצ'יני 90; לוויגאן: שארל נ'זוגביה 22, 23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully