וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "לא הייתה לי בעיה בקרסול כל השנה"

חלוץ יונייטד הכחיש את מה שאלכס פרגוסון טען במשך השבועות האחרונים כתירוץ לספסולו: "לא יודע לא הוא אמר את זה"

האם יכול להיות שחתול שחור עבר בין אלכס פרגוסון לווין רוני? חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, שנשאל על מצב קרסולו לאחר ה-0:0 של נבחרת אנגליה מול מונטנגרו, סיפר כי הוא כשיר לשחק ומתחילת השנה לא סבל מפגיעה שם, זאת בניגוד גמור למה שפרגוסון טען רק לאחרונה כי לשחקן יש "עניין קטן עם הקרסול".

כשרוני נשאל אחרי מונטנגרו אם הקרסול שלו גורמת לו לבעיות, השחקן השיב: "לא, לא הייתה לי בעיה עם הקרסול כל השנה". מיד נשאל רוני מדוע אלכס פרגוסון אמר שיש לו בעיה, והשחקן צחקק כשאמר: "אני לא יודע".

אז איך פרגוסון המציא פציעה בקרסול, שלכאורה לא קיימת? כזכור, אחרי ה-2:2 של יונייטד נגד בולטון, נשאל המאמן מדוע החליף את החלוץ אחרי שעה של משחק. פרגי כאמור השיב שמדובר בפציעה קטנה בקרסול, ובהמשך רוני אף לא טס עם הקבוצה לולנסיה למשחק בליגת האלופות. המאמן אמר לפני המשחק אז ש"ייקח לו להתאושש בין שבועיים לשלושה".

פרגוסון השאיר את רוני גם מחוץ למשחק מול סנדרלנד לפני פחות משבועיים, ואמר: "אני חושב שתוך שבוע הוא יהיה כשיר. כמובן שאנחנו לא משחקים בשבוע הבא, כך שההחלטה תהיה של פאביו קאפלו אם הוא רוצה אותו או לא".

מעבר לעניין חילוקי הדעות בנושא, התייחס רוני עוד למצבו, ואמר: "הרגשתי טוב יותר נגד מונטנגרו. אתה צריך משחקים כדי להיכנס לכושר. התחלתי את העונה, שיחקתי כמה משחקים והתחלתי להרגיש חד. לאחר מכן פספסתי שלושה או ארבעה משחקים ולכן אתה לא מרגיש חד כמו שאתה מצפה".

על ההבדלים מהעונה שעברה, אז סיים עם 34 שערים, אמר: "זה שייך לעבר, למרות שזו הייתה עונה טובה מבחינתי. אני רוצה לכבוש ויש לי הרבה משחקים עד סוף העונה. אני משוכנע שהרצף של משחקים ללא כיבוש יגיע לסופו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully