וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן בנקס: "אני מוכן למכבי ת"א"

11.10.2010 / 20:38

הזר המצטיין של נתניה מסתכל אל היריבה האפשרית בחצי גמר גביע הליגה. פרנקו: "אין קסמים ואני לא קוסם. זאת עונה ארוכה"

מאמן ברק נתניה, אריק אלפסי הצהיר לפני משחק רבע גמר גביע הליגה מול הפועל חולון כי גם העונה הקבוצה שלו עומדת להיות מלהיבה ומהירה. במשך שלושה רבעים אי אפשר ממש היה להבין במה מדובר, מלבד שחקן אחד- הזר החדש, אדריאן בנקס, שהפגין עליונות אתלטית על מרבית שחקני חולון. אלא שברבע האחרון הדברים התחברו בנתניה, שחסרה את שמוליק ברנר, והקבוצה טסה לניצחון 69:82, שהעלה אותה לחצי הגמר.

"אנחנו פחות או יותר מוכנים לליגה", אמר אלפסי בסיום. "שמרנו לא טוב בחצי הראשון. אמרתי בחדר ההלבשה שאנחנו צריכים לדרוס אותם, ובחצי השני הראנו עליונות על חולון. יש הרבה מה לשפר ולתקן, אני מקווה שנראה יותר טוב בחצי הגמר. יש הרבה חלודה, יש לנו יותר מדי איבודי כדור במגרש הפתוח, אבל זו פתיחת עונה". באשר לאדריאן בנקס, שהיה מצוין הערב ולזרים האחרים, שתרמו את חלקם, אמר המאמן: "יש קבוצה טובה. אני חושב שהצלחנו בחלק מהם. אנחנו קצת חסרים ישראלים, אבל נקווה ששמוליק יהיה בריא ויחזור אלינו, ואז נהיה יותר רחבים בסגל".

אדריאן בנקס, איש המשחק, נשאל על חצי הגמר הצפוי, מול מכבי תל אביב ולא נראה מודאג במיוחד: "כיף לנצח את המשחק הראשון. אני מוכן למכבי, אני לא רוצה להתחיל את העונה מול קבוצות חלשות ולהתרגל לזה, אז אם יהיה לנו אתגר בשלב כזה מוקדם זה יהיה טוב עבורנו". לאחר מכן נשאל השחקן מה יביא לברק נתניה העונה, ואמר: "אני יכול להביא הרבה אנרגיה, אני מאוד אוהב לרוץ ואני מביא הרבה אמוציות. אם אמשיך לעשות זאת כל העונה, נוכל להיות קבוצה טובה".

"שיחקנו 20 דקות טובות"

מאמן חולון, דני פרנקו אמר לאחר ההפסד: "ההרגשה לא טובה, כי אף אחד לא רוצה להפסיד. זה לא נעים, אנחנו רוצים להיראות טוב יותר. היה לנו קצת קשה היום, עם זר אחד שהגיע לא ממש בכושר, וזר חולה. גם בלי מורן רוט קשה לנו, אבל יש לנו בסיס מצוין, של שבעה שחקנים מנוסים ואיכותיים, והבסיס הזה עד יום ראשון ידבק ויראה יותר טוב. שיחקנו 20 דקות טובות וזה חצי הכוס המלאה". פרנקו המשיך ואמר: "אין קסמים ואני לא קוסם. נהיה חיוביים ונדאג להביא את הכדור למקום שאנחנו רוצים שהוא יגיע. היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, החבר'ה לא נשברו ונשארו עם הראש למעלה, וזה חשוב. הדברים הקטנים האלה משפיעים, זאת עונה ארוכה. מי שנראה טוב היום זה לא אומר שהוא יראה טוב בדצמבר, ינואר או אפריל".

אחד הזרים דווקא כן הגיע למשחק עבור חולון הוא ריץ' מלצר, אמר לקראת המשך העונה: "יש לנו קבוצה טובה של שחקנים. אנחנו עובדים קשה, מתחברים, אבל אנחנו חייבים להביא יותר מאמץ, ונביא". על משחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה החזקה אמר מלצ'ר: "אין לנו סיכוי מול חיפה ביכולת הזאת, אבל אנחנו משתפרים בכל יום. יש לנו שחקנים חדשים למועדים, אבל ברגע שנתחבר ונעבוד על השיטה, נהיה קבוצה מפחידה לשחק מולה. אנחנו שבוע משם, ויהיה מעניין לראות איך נגיע לזמן המשחק הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully