וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר גביע הליגה: נתניה ניצחה את חולון 69:82

אדריאן בנקס הוליך את נתניה ל-69:82 על חולון ברבע גמר גביע הליגה עם 23 נק' והראה שגם העונה יהיו לאלפסי זרים מוכשרים

לא מעט שינויים עברו על ברק נתניה בקיץ, כשקבוצתו של אריק אלפסי ראתה זרים נהדרים כמו מרקו קילינגסוורת', דנילו פינוק וטוני וושהאם עוזבים, אבל במקומם הגיעו אחרים, ואם לשפוט לפי הניצחון הערב (שני) 69:82 ברבע גמר גביע הליגה מול הפועל חולון, הרי שלאוהדים בנתניה יש סיבות לחייך. אדריאן בנקס מסתמן כגניבה אמיתית, אלטון בראון נראה חזק בצבע, רומאו טראוויס משלים משחק פנים טוב, בעוד כריס ווטסון הוותיק ממשיך להיות יציב ולתת מעצמו לכל קבוצה שהוא מגיע אליה.

קבוצתו של אריק אלפסי מצטרפת אל גלבוע/גליל והפועל ירושלים בחצי גמר גביע הליגה, אבל חשוב מכך, מראה שאם היא תמשיך לשחק כפי ששיחקה ברבע האחרון, היא עשויה להיות שוב הפתעת העונה. מנגד בחולון ברור כי יש עוד לא מעט עבודה. ג'יימי ארנולד נראה אגרסיבי מאוד, אבל הקבוצה תקועה כשהוא לא קולע (או כשסוגרים אותו היטב), קאסיב פאוול עדיין לא בעניינים, ואלמלא משחק טוב של הישראלים, ניר כהן ועמית בן דוד, בהחלט ייתכן שההפרש היה גדול יותר בסיום.

מהלך המשחק

ברק נתניה פתחה בחמישייה עם אורי יצחקי, רון הווארד, אדריאן בנקס, אלטון בראון וכריס ווטסון. הפועל חולון העלתה את רוברט הייט, עמית בן דוד, קאסיב פאוול, ריץ' מלצר וג'יימי ארנולד. קבוצתו של אלפסי פתחה מצויין את המשחק כשבנקס מפגיז שלשה ראשונה, ורון הווארד מסיים מתפרצת בדאנק כדי להעלות ל-0:5. נתניה לחצה טוב את ארנולד, ההתקפה של חולון נתקעה, בעוד חולון עלתה ל-4:11 קליל. אלא שאז הצליח ארנולד למצוא נקודות, ושלשה פנויה של בן דוד יחד עם סל ועבירה של ניר כהן קבעו 12:12. אדריאן בנקס המשיך להשתלט על המשחק עם עוד שלשה, אבל הייט לא נתן לנתניה לברוח, וסל נהדר עם הבאזר של סטולרו קבע פיגור 20:18 בלבד בסיום הרבע הראשון.

חולון המשיכה את המומנטום עם מלצ'ר בפתיחת הרבע השני, וסל ועבירה של עמית בן דוד כפתה שיוויון. נתניה לא ויתרה על היתרון, בנקס הזין מצויין את טראוויס וסיים בסל ועבירה. יצחקי הפגיז שלשה מרחוק, אבל ניר כהן, שרשם איירבול ברבע הראשון משלוש, החזיר באחת משלו. יצחקי לא התבלבל ומיד רשם עוד אחת, כדי לקבוע 31:35 לנתניה. בנקס שוב הראתה את היכולות ההתקפיות הנהדרות שלו, אבל חולון לא הרפתה, ארנולד חפר בצבע וצימק ל-2 בלבד. אריק מקורם לקח ריבאונד התקפה והפך אותו לסל ועבירה, ונתניה ירדה ביתרון 38:44 במחצית.

אדריאן בנקס פתח היטב את הרבע השלישי עם חדירה טובה, בעוד אורי יצחקי בסל ועבירה ואלטון בראון מעלים את נתניה ליתרון 42:55. חולון נראתה רע מאוד בהתקפה, כשרק בן דוד מצליח לחטוף כדור ולהמיר מתפרצת בנקודות. המהלך הזה הצליח להכניס קצת מומנטום בחולון, שהחלה לחזור למשחק. רוברט הייט סוף סוף מוצא את היד שלו מחוץ לקשת, וריץ' מלצר מיד הוסיף אחת משלו, כששחקניו של דני פרנקו שוב הצליחו לצמק את הפער בסיום הרבע, הפעם ל-61:56.

כמו ברבעים שקדמו לו, בנקס היה האיש של נתניה בפתיחת הרבע האחרון, וביחד עם ווטסון השלים ריצה של 0:8 בדרך ליתרון 13. ארנולד מצא נקודות ראשונות ברבע עבור חולון רק אחרי 4 דקות מתחילת הרבע, אבל שום דבר כבר לא עצר את הריצה ההיסטרית של נתניה, שעלתה ל-20 נקודות הפרש בעזרתו של מי אם לא, אדריאן בנקס. משם הצליחה חולון רק לצמק מעט עד לסיום, בעוד נתניה נבטיחה לעצמה את המקום בחצי הגמר.

קלעו לברק נתניה: אדריאן בנקס 23 (4 אסיסטים), רומאו טראוויס 11 (5 מ-6 מהשדה, 8 ריבאונדים), אלטון בראון 11 (11 ריבואנדים), אורי יצחקי 9, רון האוורד 6, אלירן גואטה 4, אריק מקולום 3ץ ערן אסנטי 2, אוריה גור 2, מוטי מוסקוביץ' 2.

קלעו להפועל חולון: ניר כהן 14, ריץ' מלצר 14, עמית בן דוד 14 (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים), ג'יימי ארנולד 11, רוברט הייט 9 (4 מ-20 מהשדה), עידו סטולרו 4, אור רון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully