וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו 2012: לטביה סיימה ב-1:1 עם גאורגיה

בבית הישראלי: גאורגיה היתה בדרך לניצחון עם שער של סיראדזה (74) אבל קאונה (90) הציל את המארחים מהפסד

חדשות טובות לנבחרת ישראל. שתי הנבחרות עם שאיפות דומות לשלה- השתלטות על המקום השני בבית- סיימו הערב (שלישי) בתיקו 1:1 דרמטי, שמוציא את גאורגיה מתוסכלת במיוחד. הנבחרת שסומנה כסוס השחור של הבית כשסיימה בתיקו ביוון, היתה קרובה הערב להשיג את ניצחונה השני בקמפיין, ועוד בחוץ על לטביה, ניצחון שהיה מעלה אותה, אל המקום הראשון בבית. אלא ששער שיוויון דרמטי של לטביה בדקה ה-90 קבע שוויון, והשאיר את המארחים בתמונת המאבק על המקום השני. הגיאורגים, שהגיעו מלאי מומנטום לאחר הניצחון הביתי שלהם על מלטה, ניסו במשך 20 הדקות הראשונות של המשחק לתקוף ללא הרף את השער הלטבי, אך לא הגיעו להזדמנויות קורצות במיוחד.

לטביה נראתה קפואה, כמו במשחק הקודם שלה מול יוון, ורק עמוק לתוך פתיחת המשחק הגיעה למצב הראשון שלה, אבל גם הוא לא הניב דבר. לקראת סיום המחצית נרשמה אחת ההחמצות הגדולות של העונה, כשבעיטה של לאייזנס נהדפה על ידי רבישווילי, ורודנבס השתלט על הריבאונד אך מ-5 מטרים בעט מעל השער. הגיאורגים לא ויתרו והמשיכו בלחץ שלהם גם במחצית השניה, עד לדקה ה-74, אז כבש סיראדזה מקרוב. ואז, בדיוק כשהיה נדמה שהמשחק גמור, יצאה לטביה להתקפה נואשת, כשהיא מנסה לשלוח כדור ארוך, ודווקא משם הגיעה הישועה: קאונה השתלט טוב על הכדור, ניסה בעיטת חצי מספרת, וזו הכניעה את השוער הגיאורגי, ושלח את הקהל המקומי, שכבר החל לעזוב את האיצטדיון, לפרוץ בחגיגות.

ואם כבר בבית הישראלי, הרי שקרואטיה, שניצחה ביום שבת את נבחרת ישראל, נותרה חופשייה הערב, וערכה משחק אימון מול נבחרת נורבגיה. הקרואטים שוב נראו טוב וניצחו 1:2 בבית. דווקא האורחים מנורבגיה עלו ליתרון ראשונים, כשמוחמד עבדולאי כבש בדקה ה-21, אבל מריו מנדזוקיץ' השווה בדקה ה-35, ובמחצית השניה כבש מיודענו, ניקו קרנצ'אר את שער הניצחון בדקה ה-50.

מהלך המשחק

דקה 13: הגיאורגים חיפשו את השער ומצאו את קאלדזה, שניסה בעיטה מרחוק, אבל זו לא מצאה את המסגרת.

דקה 23: לטביה סוף סוף מצאה התקפה, אבל בעיטה של קאנוג'ה מחוץ לרחבה חלפה ליד הקורה והלכה החוצה.

דקה 29: טעות נוראית בהגנת גיאורגיה יצרה הזדמנות פז לרובינס, שהיה יכול למצוא את עצמו אחד על אחד מול השוער, אבל זה לא הצליח להשתלט על הכדור, וההזדמנות אבדה.

דקה 32: איזה מצב נהדר לאורחים! ג'אנו אנאנידזה פרץ נהדר מהאגף הימני, הגיע מול הושער הלטבי ושיחרר בעיטה טובה, אבל זו נהדפה היטב על ידי השוער המקומי.

דקה 36: בעיטה נהדרת של יורי לאייזנס כמעט והכניעה את רבישווילי, שהצליח רק להדוף את הכדור לא טוב אל רודנבס, שמ-5 מטרים לבד שלח את הכדור מעל השער, בהחמצה נוראית.

דקה 57: קבירקבליה קיבל כדור טוב וניסה בעיטה טובה, אבל החמיצה את השער.

דקה 61: אנאנידזה המשיך לעשות כאבי ראש להגנה הלטבית, וכדור ארוך שהגיע אליו נורה מרגליו, אך הכדור טס ליד החיבורים והחוצה.

דקה 68: הגיאורגים חגגו שער, כשבעיטה נהדרת מהאוויר של דאושווילי מ-22 מטרים נהדפה על ידי השוער, ואת הריבאונד שלח סיראדזה אל הרשת, אך השער נפסל עקב נבדל.

דקה 74: שער! הגיאורגים כובשים ובצדק! אנאנידזה הרים כדור לרחבה, ואנינס הדף אל מחוץ לרחבה, הכדור ננגח בחזרה וסיראדזה דחק מקרוב, 0:1 לגיאורגיה.

דקה 90: שער! דווקא כשהיה נדמה שהכל סגור, הלטבים שולחים כדור ארוך אל הרחבה, קאונה ניסה חצי מספרת שלא ממש התלבשה לו, אבל דווקא זו הכניעה את השוער, 1:1.

הרכב נבחרת לטביה: אנדריי ואנינס, אוסקר קאייבה, ויטאלי אסטפייבס, יורי לאייזנס (קריסטף גרביס, 82), דניס איבאנוס, אלכסנדר קאונה, אנדרייס רובינס, קספאר גורקס, דזינטראס צירניס, ארטוים רודנבס, יורי ציגאייבס (אנדריאס פרפלוטקינס, 86).

הרכב נבחרת גאורגיה: נוקרי רבישווילי, אוצ'ה לובז'נידזה, מלחאז אסטיאני, קאחה קלאדזה, מורטז דאושווילי, אלכסנדר אמיסולאשווילי, אלכסנדר יאשווילי, דויד סיראדזה, לבאן קוביאשווילי, ג'אנו אנאנידזה (לאשה סאלוקבדזה, 79), דויד קבירקבליה (גוגיטה גוגאווה, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully