וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון, קולאוטי וגולסה יפתחו מול יוון

12.10.2010 / 14:30

פרננדז מתכנן מהפכה גדולה, כאשר הבלם יעלה כמגן שמאלי בעוד ורמוט וברדה ישלמו את המחיר ויירדו לספסל (20:45, ערוץ 10)

נבחרת ישראל תנסה להציל את קמפיין מוקדמות יורו 2012 הערב (שלישי, 20:45, ערוץ 10), כאשר תפגוש את נבחרת יוון. הרכב הנבחרת עדיין לא פורסם באופן סופי, אך מסתמן כי לואיס פרננדז מתכנן מהפכה לא קטנה ב-11 שיקבלו את החולצה. בעמדת המגן השמאלי צפוי המאמן הצרפתי להעלות את רמי גרשון, אותו יעדיף על דדי בן דיין הפצוע ויואב זיו. בהגנה, מלבד גרשון, יפתחו דני בונדר כמגן ימני, ותמיר כהן ודקל קינן כצמד הבלמים, בהיעדרו של טל בן חיים המוצהב.

שני שינויים מעניינים נוספים צפויים בחלק הקדמי, כאשר אייל גולסה ורוברטו קולאוטי יקבלו את הקרדיט על חשבון אליניב ברדה וגילי ורמוט, שיירדו לספסל. שחקן נוסף שיחזור להרכב הוא קשר מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, שהכניס בנבחרת רוח חיים כשעלה כמחליף מול קרואטיה.

מאמן הנבחרת קיים אתמול (שני) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול היוונים, שמגיעים מעודדים לאחר ניצחון הבכורה שלהם בקמפיין, 0:1 מול לטביה. הצרפתי פתח במחמאות: "נבחרת יוון משתפרת. הניצחון האחרון שלה על לטביה, אחרי התיקו בקרואטיה החזיר לה את הביטחון. אנחנו מגיעים אחרי הפסד וקצת מאוכזבים, אבל יש לנו שאיפות. קרואטיה היא הנבחרת העדיפה בבית". פרננדז נשאל גם לגבי המערך שיעלה איתו וענה: "זה משהו אישי. אני לא מתכוון לפרט את השינויים. נתקן את מה שלא היה טוב במשחק הקודם". פרננדז התייחס לנבחרת היריבה כשאמר: "צריך לכבד אותה. מדובר באלופת אירופה לשעבר, שזכתה ב-2004. עכשיו יש מאמן חדש והם מנסים לבנות דור חדש, כמו בצרפת".

בנוסף התייחס הצרפתי גם למעמדו: "אני לא חושב על כשלון, אלא רק על זה שהנבחרת שלנו תשתפר. מבחינה אישית, אני מרגיש משוחרר", המשיך מאמן הנבחרת. "אני לא ליצן ולא רוצה להיות כזה. אני לא קורא עיתונים, מה שחשוב לי זה לא מה כותבים אלא הקשר עם השחקנים שלי". המאמן נשאל האם הוא חושב ללכת הביתה במקרה של הפסד. "זה משהו שאתם מייצרים", ענה, "אני חושב איך להצליח. אם אתם רוצים אתם יכולים להמשיך. אני חזק".

הנבחרת של פרננדז יודעת שרק ניצחון, שישפר את מאזן הנקודות לשבע, יצמיד אותה לקרואטיה (לה יש משחק חסר) וישאיר אותה בתמונת העלייה ליורו 2012. תיקו או הפסד ישאיר את הכחולים במקום הרביעי, הרחק מהמקום שמוליך ליורו 2012 או לפלייאוף. מנגד, ניצחון של היוונים עשוי להעלות אותם למקום הראשון בבית ובעיקר להעניק לה מקדמה משמעותית מול יריבותיה, אף על פי שסיימה בתיקו 1:1 בבית מול גאורגיה במחזור הראשון. זאת מפני שסיימה בתיקו בחוץ מול קרואטיה וניצחה בבית את לטביה.

הרכב משוער נבחרת ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, דקל קינן, תמיר כהן, רמי גרשון, אלמוג כהן, ביברס נאתכו, ליאור רפאלוב, אייל גולסה, איתי שכטר, רוברטו קולאוטי.

סנטוס: "לישראל יש הגנה טובה"

גם בנבחרת יוון סיימו את ההכנות למשחק הגורלי, ולמרות ההיעדרויות הרבות והביקורת שנשמעת על הנבחרת של פרננדו סנטוס מאז תחילת הקמפיין, הניצחון על לטביה בשבת (0:1) העלה את מפלס הביטחון אצל היוונים. סנטוס הקדים לערוך את מסיבת העיתונאים הרשמית כבר אתמול בצהריים במסיבת העיתונאים הרשמית שלו, בה הקפיד שלא להקל ראש ביריבתו, תוך התעלמות מהמשחק האחרון מול קרואטיה.

"לישראל יש הגנה טובה, ראינו את זה מול גאורגיה", אמר המאמן הפורטוגלי. "יש להם שני בלמים טובים והם יוצאים להתקפות מהירות. אבל אנחנו יודעים איך לשחק מולם. התוצאות האחרונות שלנו נותנות לנו ביטחון. אני מרוצה מהיכולת ובטוח שנוכל להצליח גם מול ישראל".

סנטוס התייחס למצב הפצועים של הנבחרת היוונית ואמר: "אנחנו לא מודאגים מהפצועים שיש לנו. אנחנו בנויים כקבוצה. כמובן שדיברתי עם השחקנים שלי על זה. יש אצלנו התרגשות ומעט עצבנות, אבל זה נורמלי. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ואנחנו יכולים להמשיך לעשות את זה כי אנחנו על המסלול הנכון".

היוונים יצטרכו להסתדר ללא אלכסנדרוס ציוליס הפצוע וללא ואסיליס טורוסידיס, שקיבל כרטיס צהוב שני בקמפיין במשחק נגד לטביה. מחליפו של טורוסידיס באגף הימני של ההגנה יהיה לוקאס וינטרה. מעבר לכך, סנטוס ימשיך עם חוליית ההגנה איתה פתח נגד לטביה, כלומר עם גאורגיוס צבלאס באגף השמאלי ואברם פפאדופולוס וסוקרטיס פפאסטאתופולוס במרכז.

בקישור צפוי פאנטליס קאפס, קשרה הוותיק של א.א.ק אתונה, להחליף את ציוליס. בחלק הקדמי לא יעמוד ניקוס ליברפולוס בן ה-35, שהוזעק מפרישה בתחילת החודש בעקבות המחסור בחלוצים בנבחרת, לרשותו של סנטוס עקב פציעה, כשבעמדת החלוץ המרכזי צפוי המאמן הפורטוגלי להעדיף את את דימיטריס סלפינגידיס על פניו של קוסטאס מיטרוגלו, שפתח נגד לטביה. לצידו ישחקו גאורגיוס סמאראס, שהחלים מפציעה, וסוטיריס ניניס הצעיר.

הרכב משוער: מיכאליס סיפאקיס, לוקאס וינטרה, סוקרטיס פפאסטאטופולוס, אברם פפאדופולוס, גאורגיוס צבלאס, קוסטאס קצוראניס, קוסטאס קראגוניס, פאנטליס קאפס, סוטיריס ניניס, גאורגיוס סמאראס, דימיטריס סלפינגידיס (קוסטאס מיטרוגלו).

עדכון ראשון: 11/10/10, 17:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully