וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "הרווחנו מה שרצינו, רוצים להגיע מוכנים לליגה"

10.10.2010 / 20:43

אחרי הניצחון על בני השרון, מאמן גלבוע/גליל היה מרוצה בעיקר מהמנוחה שהעניק לשחקניו. שמיר: "נדלקו כמה נורות אדומות"

גביע הליגה, שהחליף העונה את גביע ווינר המסורתי, יצא הערב (ראשון) לדרך במלחה עם משחקי רבע הגמר. במשחק הראשון של הערב גברה האלופה המכהנת, הפועל גלבוע/גליל עליון, 70:77 על בני השרון למרות שלא ממש הופיעה לשלושת הרבעים הראשונים. ריצת 0:17 של ליאור ליובין ושחקניו עמוק בתוך הרבע האחרון סידרה להם את המקום בחצי גמר המפעל, כאשר בשעה זו נאבקות הפועל ירושלים ועירוני אשקלון על כרטיס נוסף לחצי הגמר, שייערך ביום רביעי.

שמיר: "אנחנו מוכנים ומחכים לתחילת הליגה"

"המשחק הזה נתן לנו שיעור. ההתנסויות והטורניר עוזרים לקבוצה להיות טובה יותר לקראת הליגה", אמר ליאור ליובין בסיום, לאחר שקבוצתו חזרה מספר פעמים מפיגור דו-ספרתי בדרך לניצחון. על שלושת הרבעים הראשונים, אליהם האלופה לא ממש הופיעה, אמר המאמן הצעיר: "קצת הכרחנו דברים ובני השרון הענישו אותנו על כל טעות. בני השרון יכולים להרשות לעצמם לשחק בחצי הילוך, הם קבוצה יותר מנוסה, בטח בזרים. אם אנחנו נשחק חצי הילוך, והם חצי הילוך, זה לא ייראה טוב מבחינתנו".

אלא שגם ליובין יודע שלקבוצתו מחכה עוד עבודה. "כרגע זאת הקבוצה שלנו, ונוציא את המקסימום ממה שיש. אני אף פעם לא מאוכזב לנצח, ובסופו של דבר הרווחנו את מה שרצינו, בלי קשר לתוצאה. מי שהיה צריך לנוח יותר, נח יותר. אנחנו רוצים להגיע הכי טוב לעונה, לא רק לגביע הליגה". בנוגע לעידו קוז'יקרו, שלא קיבל הרבה דקות וגור פורת, שלא שיחק בכלל, אמר ליובין: "עידו נכנס לבעיית עבירות, והלכתי עם ההרכב שרץ בלעדיו. לגבי גור, אני לא בא מראש עם החלטה מי משחק ומי לא, יש לנו פקק בעמדה הזאת, אני בטוח שיהיו עוד אפשרויות".

בהמשך לדבריו של ליובין, בגלבוע/גליל לא מסתירים את הרצון להתחזק, ולאחר שכשלו בשלב זה הנסיונות להחתים רכז זר, מנהלים בקבוצה מגעים עם מריו מטלון, ששיחק אשתקד ביקנעם/מגידו. מטלון הוא ישראלי ממוצא יווני, והתאמן הקיץ בשורות אריס סלוניקי.

ג'ק מקלינטון, שהצטיין עם 17 נקודות, כולל כמה חשובות במיוחד בדקות הסיום, הוסיף: "יצאנו ושיחקנו חזק, ורק רצינו ליהנות מכדורסל. ההגנה שלנו הייתה לא טובה במחצית הראשונה. במחצית השנייה שיפרנו את ההגנה וזה מה שהוביל אותנו לניצחון".

מנגד, ניסה דן שמיר להסביר את הנפילה של קבוצתו ברבע האחרון: "זה התחיל כשהחמישייה השניה נכנסה. שיחקנו בלי שרון ששון בחצי השני, הוא נפצע וזה הגביל אותנו, לא יכולנו לשחק עם ריברה וסטיל ביחד. צריך ללמוד איך לצאת מהנפילות האלה. אנחנו מוכנים ומחכים לתחילת הליגה. ניהלתי את המשחק כמו משחק טרום עונה, גם בריצות האלה. יש כמה נורות אדומות שצריכות להידלק, אבל גם צריך ללמוד לשלוט בריצות".

לי ניילון: "המשחק צריך לחלק אותו לשתי מחציות, בחצי הראשון שיחקנו טוב, בחצי השני הם שיחקו טוב. היה לנו נפילה מנטלית בסוף, לא עשינו את המהלכים הטובים שגמרו לנו ליפול. משחק ההכנה הזה הוא כדי לעבוד על הדברים האלה ולהתקדם ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully