וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו שוב במקום הראשון

בישול גדול של הרנאנס למאורי (45) סידר לביאנקוצ'לסטי 0:1 על ברשיה והעפלה זמנית לפסגה. נאפולי גברה 0:2 על רומא

מספר שעות לפני הדרבי ד'איטליה המסקרן בין אינטר ליובנטוס בסן סירו הערב (ראשון, 20:45, ספורט 5), הצליחה לאציו להלחיץ מעט את האלופה. הביאנקוצ'לסטי ניצחו 0:1 באולימפיקו את ברשיה וחזרו למקום הראשון עם 13 נקודות. היריבה העירונית, רומא, הפסידה 2:0 בסן פאולו לנאפולי שמתבססת בצמרת, בעוד פאלרמו ניצחה 1:2 את פיורנטינה בפירנצה.

לאציו - ברשיה 0:1

הביאנקוצ'לסטי המשיכו את פתיחת העונה הנהדרת שלהם ועלו למקום הראשון לפחות עד שאינטר תשלים את משחקה מול יובנטוס. לאציו משתפרת מדי שבוע, והיום הסתדרה גם עם ברשיה באולימפיקו כדי להשיג ניצחון רביעי העונה. הקבוצה של אדי רג'ה נהנית מכישוריו של הרכש הברזילאי הרנאנס, שמנהל את המשחק במרכז השדה בצורה מעוררת התפעלות והפעם שלח כדור עומק פנטסטי לסטפנו מאורי, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-45. אלסנדרו דיאמנטי מברשיה הורחק בדקה ה-74, אבל לאציו שוב הסתפקה בשער אחד כדי לנצח.

נאפולי - רומא 0:2

אחרי ה-3:3 הדרמטי שחילצה בבוקרשט מסטיאווה, נאפולי חזרה הביתה לסן פאולו במטרה להשתוות למילאן עם 11 נקודות. רומא השיגה במחזור הקודם את ניצחונה הראשון העונה כשגברה על האלופה אינטר, אבל היום חזרה לסורה. וולטר מצארי החזיר להרכב את מארק האמשיק ואזקיאל לאבצי כדי שיגבו את אדינסון קבאני הלוהט (חמישה שערים בחמישה משחקים), ודווקא הסלובקי היה זה שהצליח בסופו של דבר להכניע את בוגדן לובונט, כשקיבל כדור רוחב מאנדראה דוסנה והמשיך לרשת בדקה ה-72. רומא החזיקה בכדור הרבה יותר מיריבתה, אך ספגה את השני משער עצמי של ניקולאס בורדיסו בדקה ה-83.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פיורנטינה - פאלרמו 2:1

שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה מאכזבת מאוד נפגשו בפירנצה, ובסיום הסיציליאנים היו אלה שחגגו ניצחון שני העונה וברחו מעט מהחלק התחתון. יוסיפ איליצ'יץ' המשיך בכושרו הטוב וירה בשמאל מ-25 מטרים לחיבורים הרחוקים בדקה ה-20. חאבייר פסטורה הארגנטינאי סיים מתפרצת קטלנית בדקה ה-37 וקבע 0:2. פיורנטינה הצליחה לצמק עם שער של אלברטו ג'ילארדינו (58) וגם קיבלה פנדל אחרי שש דקות, אבל סלבטורה סיריגו עצר את הבעיטה של אדם ליאיץ'. ריקרדו מונטוליבו הורחק משורות הוויולה בדקה ה-73.

משחקים נוספים:

בולוניה - סמפדוריה 1:1
לבולוניה: מיגל בריטוס (64). לסמפדוריה: דניאלה פורטאנובה (עצמי, 45)

גנואה - בארי 1:2
לגנואה: רודריגו פלאסיו (36), לוקה טוני (90). לבארי: פאולו בארטו (52 בפנדל)

לצ'ה - קטאניה 0:1
ללצ'ה: דניאלה קורביה (37)

קייבו - קליארי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully