וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:1 בפארמה

שער נדיר של פירלו מ-30 מטר העלה את הרוסונרי זמנית למקום הראשון. ניצחון ראשון לאודינזה העונה כשגברה 0:1 על צ'זנה

שני משחקים מהמחזור השישי בליגה האיטלקית הוקדמו ליום שבת, כשבמוקד הצליחה מילאן להעפיל זמנית למקום הראשון בעזרת ניצחון חוץ 0:1 על פארמה והאקס הרנן קרספו. עוד לפני כן השיגה הערב (שבת) אודינזה ניצחון בכורה העונה, כשגברה 0:1 על צ'זנה.

המילאנזים רשמו ניצחון שני רצוף, וטועמים אוויר פסגה נדיר. בדקה ה-25 אנדראה פירלו לקח את הכדור כ-30 מטר אלכסונית לשערו של אנטוניו מיראנטה. קשר מילאן לקח שני צעדים ימינה, הניף את הרגל ושלח טיל אדיר לחיבורים. מילאן חגגה 0:1 משער נדיר ביופיו. הרוסונרי החזיקו ביתרון במחצית הראשונה. במחצית השנייה פארמה שלחה הרבה שחקנים קדימה, וכריסטיאן אביאטי מתח לא פעם את איבריו כדי להשאיר את התוצאה על כנה. בדקה ה-81 רונאלדיניו קיבל כדור עומק מאלשנדרה פאטו, ולמרות שנותר חופשי מול מיראנטה, בעט שטוח החוצה. מילאן הגיעה לעוד מספר מצבים וניצלה את הדלילות של פארמה מאחור, אולם לא הצליחה לכבוש והסתפקה ב-0:1 קטן, שמעלה אותה זמנית למקום הראשון בטבלה. עתה יחכו הרוסונרי לתוצאת הדרבי ד'איטליה בו תארח האלופה אינטר את יובנטוס (א', 20:45, ספורט 5).

נועלת הטבלה מאודינה ניסתה לשדר שקט במהלך השבוע, חרף היותה עם נקודה אחת בלבד אחרי חמישה משחקים. אנטוניו די נטאלה האמין כי יוכל לכבוש מול ההגנה של צ'זנה את שערו השני העונה, אבל הניסיונות הרבים שלו נעצרו אצל פרנצ'סקו אנטוניולי בן ה-40 בשערה של העולה החדשה. מאוריסיו איסלה הצ'יליאני היה הקרוב ביותר לשער, כששלח כדור לקורה בדקה ה-50, אבל השער לא הגיע. עד לתוספת הזמן. אז ג'אמפיירו פינצי שלח כדור חופשי לרחבה והבלם מהדי בנאטיה המשיך לרשת. צ'זנה עם הפסד שלישי ברציפות, אודינזה נותרת אחרונה למרות הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully