וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גיגס: גם ווין רוני יחמיץ את ולנסיה

פרגוסון החליט להשאיר את רוני הפצוע מחוץ לסגל היונייטד מול הספרדים בליגת האלופות. קיגן תקף את רוני בנוגע לפפראצי

במנצ'סטר יונייטד עדיין מלקקים את הפצעים מה-2:2 בליגה מול בולטון, והיום (שני) מתברר כי בנוסף לפציעתו של ריאן גיגס, שיחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב מול ולנסיה בליגת האלופות, גם ווין רוני, שנפצע מול בולטון והוחלף, לא יוכל לשחק. מנג'ר היונייטד, אלכס פרגוסון החליט להשאיר את רוני מחוץ לסגל, והוא כלל לא ימריא עם הקבוצה לספרד. על פי הדיווחים, פרגוסון טען כי הסגל של קבוצתו מספיק עמוק ואין סיבה לסכן את השחקן.

אלא שלא רק על הדשא יש לרוני צרות. מאמן נבחרת אנגליה קווין קיגן טוען כי ווין רוני, חלוץ מנצ'סטר יונייטד, לא מצליח לשחזר השנה את ביצועיו בגלל חוסר היכולת שלו להתמודד עם האינטנסיביות של התקשורת. כזכור, רוני היה כוכב של שערורייה תקשורתית לאחרונה, לאחר שהצהובונים דיווחו על בגידותיו התכופות בחייו הפרטיים.

"אתה לא יכול להחזיק בחוזה מצוין, אתה לא יכול למכור לתקשורת את הזכויות לחתונה שלך, ואז פתאום להגיד 'פה אני מוכן לקבל את זה, ופה אני לא מוכן לקבל את זה'", אמר קיגן, "אתה לא יכול פתאום לסובב את הדברים ולהגיד שיש יותר מדי פפראצי או תקשורת. רגע אחד אתה משתף עם זה פעולה, ורגע לאחר מכן אתה אומר 'אני לא רוצה את זה'", אמר קיגן. "היכולת שלו מול בולטון הוכיחה שמשהו מהביטחון שלו נפגם. אם יונייטד רוצה לחזור לאיתנה ולנצח במשחקים כאלה, היא חייבת את רוני בכל הכוח".

גם גיגס בחוץ

מנצ'סטר יונייטד פיספסה אמש (ראשון) הזדמנות להיצמד לצ'לסי בפסגה כשאיכזבה וסיימה בתיקו 2:2 בחוץ מול בולטון, במסגרת המחזור השישי של הפרמיירליג. השדים האדומים נקלעו לפיגור משער של זט נייט, אך נהנו משער נפלא של נאני. מרטין פטרוב כבש את השני של בולטון, אך מייקל אואן עלה מן הספסל והצליח לאזן עם השער ה-200 שלו בליגה האנגלית. זה היה התיקו השלישי בחוץ של יונייטד העונה, ששיפר את מאזנה ל-12 נקודות, לעומת 15 של הכחולים, שספגו אתמול הפסד ראשון העונה.

"קבוצות תמיד מאבדות נקודות כשהן לא מצפות לכך", אמר אלכס פרגוסון, "כך זה תמיד בפרמיירליג. במשחקי החוץ הצלחנו לכבוש שבעה שערים, אך לקחנו רק שלוש נקודות. אני חייב לתת אשראי לשחקנים שהצליחו לחזור מפיגור. לחזור פעמיים מפיגור במשחק חוץ זה לא דבר של מה בכך, זה מראה אופי". הסקוטי התייחס גם לפציעות של גיגס ו-רוני: "גיגס ייעדר מספר שבועות בגלל מתיחה בירך".

אואן הוסיף: "בולטון בחוץ זה תמיד משחק קשה, ייצרנו מספיק הזדמנויות ושלטנו ברוב שלבי המשחק". החלוץ התייחס לעובדה שכבש את השער ה-200 שלו באנגליה: "זה נחמד לכבוש שערים, אבל מאכזב מאוד לא להשיג את מלוא שלוש הנקודות. כל השחקנים מאוד מאוכזבים בחדר ההלבשה, אבל אנחנו יודעים שבולטון בחוץ זה משחק קשה. אנחנו חייבים להתרכז במשחק הבא שלנו, אני בטוח שנחזור לעצמנו".

* דידייה דרוגבה שוב רומז על עזיבה אפשרית של צ'לסי. אומנם לחלוץ בן ה-32 נותרו עוד שנתיים בחוזהו בקבוצה, אך טוען ש"אמרתי בעבר שאני רוצה לסיים את הקריירה בצ'לסי, אבל אני יודע שהכל יכול לקרות. כשהייתי במארסיי אמרתי שאני רוצה לסיים את הקריירה שלי שם, ושבוע אחרי זה הכל השתנה".

עדכון ראשון: 26.9, 18:18
עדכון אחרון: 27.9, 18:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully