וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:2 מאכזב למנצ'סטר יונייטד בבולטון

מנצ'סטר יונייטד עדיין ללא ניצחון חוץ בליגה אחרי 2:2 מאכזב בבולטון. אואן המחליף הציל נקודה. תמיר כהן לא התלבש

המחזור השישי בפרמיירליג, שנפתח אתמול (שבת) בהפסדים של צ'לסי וארסנל, נמשך באותה מגמה. מנצ'סטר יונייטד חזרה עם 2:2 מאכזב ממשחק החוץ בבולטון ופספסה הזדמנות לצמק את הפער מצ'לסי לנקודה אחת. גם הטרוטרס יכולים לראות עצמם מאוכזבים. החבורה של אואן קויל היטיבה לשחק, הובילה פעמיים, אך ירדה עם תיקו רביעי בשישה משחקי ליגה העונה. תמיר כהן שוב לא נכלל בסגל למשחק.

ההגנה של יונייטד המשיכה להיראות רע בהמשך ישיר למשחקים האחרונים. כבר אחרי שש דקות נגח הבלם זט נייט את המארחים ליתרון. נאני, אחד השחקנים הבולטים של השדים העונה, כבש את השוויון בדקה ה-23 לאחר מבצע אישי נאה, אבל יונייטד המשיכה לחרוק.

בדקה ה-67 ניצל מרטין פטרוב חור גדול במרכז ההגנה ובעט כדור שפגע בדארן פלטשר וחדר פנימה. שש דקות חלפו ויוהאן אלמנדר היה קרוב לסגור את הסיפור, אך החטיא ברשלנות מול אדווין ואן דר סאר ובולטון שילמה את המחיר. בדקה ה-74 נגח מייקל אואן את השוויון שלוש דקות בלבד אחרי שנכנס. שער בכורה לאואן העונה.

השדים האדומים, שניצחו את בולטון בכל חמשת המפגשים האחרונים בין השתיים בהפרש שערים כולל של 1:11, איבדו נקודות חשובות ואלכס פרגוסון צריך להיות מודאג. הקבוצה שלו עדיין לא ניצחה העונה בחוץ בליגה ובשלושה משחקים השיגה שלוש תוצאות תיקו וספגה שבעה שערי חובה. בהחלט נתון לא מעודד לקראת משחק החוץ במסטאייה של ולנסיה בליגת האלופות ביום רביעי.

וולבס - אסטון וילה 2:1

ז'ראר הוייה חזר לפרמיירליג לאחר היעדרות של שש שנים ולא יכול היה לבקש לעצמו בכורה טובה יותר. אסטון וילה שבה לנצח לאחר שני משחקים, אבל קל זה לא היה. סטוארט דאונינג כבש ראשון לאורחים בדקה ה-25 לאחר בישול של מארק אולברייטון. הקבוצה המקומית מצאה את השוויון מרגלו של מתיו ג'רביס בדקה ה-61, אבל שתי דקות לסיום הכריע אמיל הסקי הוותיק את ההתמודדות עם שער נגיחה טיפוסי שהעלה את הווילה עד למקום החמישי. וולבס רושמת הפסד שלישי ברציפות.

ניוקאסל - סטוק 2:1

במשחק שחתם את המחזור ספגו המגפייס הפסד מאכזב במיוחד. הזברות כבר הוליכו 0:1 לאחר פנדל מוצלח של קווין נולאן בדקה ה-43, בעקבות עבירה טיפשית של רוברט הות ברחבה. הקבוצה האורחת מצאה את השוויון בדקה ה-67 מנגיחה של קנווין ג'ונס, לו זה שער שלישי ברציפות בליגה. בדקה ה-85 הגיע גם השני של סטוק, הפעם משער עצמי אומלל במיוחד של ג'יימס פרץ' שנגח קרן לשערו שלו. בסיום זה 1:2 לסטוק, לה זה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, בהם צברה את שבע הנקודות היחידות שלה העונה. בנוסף ברחה הקבוצה של טוני פוליס מהתחתית הלוהטת ועלתה למקום ה-14 בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully