וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון דרמטי לבאיירן מינכן על הופנהיים

ואן בויטן קבע 1:2 בתוספת הזמן, והחזיר את האלופה הגרמנית לעניינים. מיינץ שמרה על מאזן מושלם בפסגה, אחרי 0:2 על קלן

המחזור החמישי בבונדסליגה נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים מסקרנים. האלופה באיירן מינכן הצליחה סוף כל סוף למצוא את הרשת, ובסופו של דבר גם השיגה ניצחון דרמטי, 1:2 במגרשה של הופנהיים, בו גם הייתה פציעה לא נעימה של פרנק ריברי, שעלול להיעדר תקופה ממושכת. המוליכה הלוהטת מיינץ התגברה על הבונקר של קלן, ניצחה 0:2 ושמרה על מאזן מושלם בפסגה. ורדר ברמן הלא יציבה דווקא הפגינה יציבות הפעם, עם הפסד שני ברציפות, 4:1 להאנובר.

הופנהיים - באיירן מינכן 2:1

לואיס ואן חאל אמר שקבוצתו משחקת טוב יותר מבעונה שעברה והרגיע את הדיבורים על משבר. אחרי זריקת הביטחון הזו, גם התוצאות לא איחרו לבוא. אחרי שהשיגה שתי נקודות בלבד בשלושת המחזורים האחרונים ולא כבשה שער מאז מחזור הפתיחה, אלופת גרמניה הצליחה להרעיד את הרשת של הופנהיים, וגם להשיג ניצחון דרמטי ממש בתוספת הזמן.

הקהל המקומי עוד לא הספיק להתיישב וכבר קיבל סיבה לצהול. סבסטיאן רודי מצא ברחבה את החלוץ הבוסני ודאד איביסביץ', שהצליח להשתחרר ושלח כדור מדויק לקורה ופנימה כדי לקבוע 0:1 מהיר להופנהיים. באיירן השתלטה על המשחק והחזיקה בכדור יותר מ-75 אחוזים מהזמן, אבל ניסיונותיה היו עקרים. ואז, כמו נגד רומא, הגיע המושיע של הבווארים, תומאס מולר, שמצא את הרשת של דניאל האס עם בעיטה מ-10 מטרים. מיד לאחר השער נאלץ ריברי לרדת מכר הדשא בגלל פציעה בקרסול, והוסיף עוד דאגות לבאיירן, אבל בתוך תוספת הזמן הבלם דניאל ואן בויטן דחק מקרוב והנחיל להופנהיים הפסד ראשון העונה.

מיינץ - קלן 0:2

המאזן המושלם של הקבוצה הביתית העלה את רף הציפיות גם בקרב אוהדיה, שהניפו ביציעים חיקויים של צלחת האליפות והפצירו בשחקנים להשיג ניצחון חמישי ברציפות. מיינץ נאלצה לעבוד קשה מול המערך ההגנתי המעובה של קלן, שקיוותה לשחזר את התיקו המאופס שכפתה על באיירן מינכן בשבת, אבל אחרי דקות של לחץ היה זה לואיס הולטבי שפרץ את קו הביצורים של האורחים עם שער בדקה ה-72. הקשר המוכשר הכפיל את התוצאה בדקת הסיום, ואוהדי מיינץ יכולים לחגוג עוד שבוע בפסגה.

האנובר - ורדר ברמן 1:4

כמו מרבית הקבוצות הבכירות בבונדסליגה, גם ורדר ברמן עדיין לא מצאה את הקצב שלה העונה. הקבוצה של תומאס שאף ציפתה לחזור למסלול הניצחונות ולהתרומם מעל המאזן העלוב של ארבע נקודות, אבל האנובר הייתה זו שהתאוששה מההפסד לוולפסבורג והשיגה ניצחון שלישי העונה, בכיכובו של דידייה יא קונאן. החלוץ מחוף השנהב נעזר ברגל של קלמנס פריץ כדי לכבוש בדקה ה-11, ובדקה ה-53 כבר עשה את העבודה בעצמו. טורסטן פרינגס הוותיק רק השווה זמנית בפנדל (36), כשהרגע המשמעותי במשחק היה בדקה ה-79, אז כריסטיאן שולץ כבש בבעיטה מחוץ לרחבה והעמיק את הצרות של קבוצתו לשעבר. מוחמד עבדלווה נעץ את המסמר האחרון בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully