וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון בכורה לשאלקה

סגנית האלופה השיגה 1:2 דרמטי בפרייבורג, אך נותרה במקום האחרון. דורטמונד שנייה אחרי 0:5 מרשים על קייזרסלאוטרן

כמו באיטליה ובספרד, גם בגרמניה ניצלו את ההפוגה ממפעלי אירופה על מנת לערוך מחזור ליגה באמצע השבוע. המחזור החמישי החל בשלישי ונמשך הערב (רביעי) כששאלקה, יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות, השיגה נקודות ראשונות עם ניצחון דרמטי 1:2 בפרייבורג. בורוסיה דורטמונד, שניצחה את שאלקה בדרבי של הרוהר ביום ראשון, השיגה ניצחון רביעי ברציפות ועלתה למקום השני אחרי 0:5 ביתי מרשים על קייזרסלאוטרן. וולפסבורג השיגה ניצחון שני ברציפות, 1:3 בדרבי הצפוני על המבורג, שמצידה נחלה הפסד בכורה. אלמוג כהן ישב 90 דקות על הספסל וראה את קבוצתו נירנברג רושמת ניצחון ראשון, 1:2 דרמטי בבית על שטוטגרט.

פרייבורג - שאלקה 2:1

אחרי ארבעה הפסדי ליגה, כולל מפלה ביתי כואבת במיוחד מול היריבה השנואה דורטמונד - שחקני שאלקה ידעו שיותר גרוע הם כבר לא יכולים להיראות. הלחץ על המאמן פליקס מגאת גבר בימים האחרונים, אבל ההנהלה נתנה גיבוי והערב הגיעו במזל טוב גם הנקודות הראשונות העונה. בשנה שעברה שאלקה לא הצליחה למצוא את הרשת של פרייבורג (הפסד ביתי 1:0 ותיקו מאופס בסיבוב השני), אך הפעם היא נזקקה לתשע דקות בלבד כדי לתפוס את ההובלה משער של הקרואטי איבן ראקיטיץ'.

חוסה חוראדו, הרכש הספרדי שהגיע מאתלטיקו מדריד, ערך הופעת בכורה בהרכב הראשון והציג יכולת טובה, אבל ההגנה הכחולה שוב לא הצליחה לשמור על שער נקי. פאפיס סיסה, חלוצה הסנגלי של פרייבורג, היה חתום על השוויון בדקה ה-69, במה שהיה גם השער החמישי שלו העונה. דווקא ברגעים בהם המארחת הייתה קרובה יותר לכיבוש, יצאה שאלקה למתפרצת והשיגה את שער הניצחון מרגלי ההולנדי קלאס יאן הונטלאר בדקה ה-87. איביצ'ה באנוביץ' המקומי עוד הספיק לקבל אדום בתוספת הזמן. למרות שקבוצתו עדיין במקום האחרון, מגאת יכול סוף סוף לחייך.

דורטמונד - קייזרסלאוטרן 0:5

הקבוצה המדוברת של גרמניה בשבוע האחרון המשיכה בכושרה המצוין, והשיגה ניצחון רביעי ברציפות שהקפיץ אותה למקום השני. כל העיניים הופנו ללהיט היפני שינג'י קגאווה, אבל הפעם נורי סאהין הטורקי גנב את ההצגה עם שלושה בישולים. בדקה ה-31 שלח סאהין כדור עומק ללוקאס באריוס שסיים את המתפרצת בשער קל, ובחלוף שבע דקות קווין גרוסקרויץ' נהנה מאסיסט שלו ושלח מקצה הרחבה כדור לחיבורים. בדקה ה-65 גיוון סאהין עם בישול ממצב נייח, כשהנהנה השלישי היה הבלם מאטס הומלס. השער הרביעי כבר היה על טהרת השחקנים הפולנים, כאשר יאקוב בלאשצ'יקובסקי סידר שער למחליף רוברט לבנדובסקי בדקה ה-75. באריסו נעץ את המסמר החמישי שתי דקות לסיום. קייזרסלאוטרן, שניצחה בשני המחזורים הראשונים, חוזרת אט אט לגודלה הטבעי.

המבורג - וולפסבורג 3:1

הדרבי הצפוני עמד בסימן פציעות בשני הצדדים, והסתיים עם המשך המומנטום של הזאבים והפסד ראשון העונה של המארחת. סטיב מקלארן קיווה לראות את שחקניו ממשיכים מהנקודה בה עצרו בניצחון הבכורה על האנובר, ובדקה ה-15 היה זה אדין דז'קו שאכן העלה את וולפסבורג ליתרון עם החמישי שלו העונה. אלא שהתגובה של המבורג לא איחרה להגיב, ובדקה ה-27 אריק מקסים צ'ופו-מוטינג נגח פנימה את שער השוויון. המבורג הייתה קרוב יותר לשער כשהייקו ווסטרמן נעצר בקורה, אבל בדקה ה-71 גראפיט הרשית את הראשון שלו העונה וסידר לוולפסבורג ניצחון שני רצוף, אותו קיבע הברזילאי בעצמו עם שער נוסף בדקה ה-78.

משחקים נוספים:

נירנברג - שטוטגרט 1:2
לנירנברג: ג'וליאן שיבר (3), חאבייר פינולה (90). לשטוטגרט: קאקאו (85)

בורוסיה מנשנגלאדבך - סט. פאולי 2:1
לגלאדבך: חואן ארנגו (25). לסט. פאולי: ג'ראלד אסמואה (66), פלוריאן ברונס (71 בפנדל)

לברקוזן - פרנקפורט 1:2
ללברקוזן: לארס בנדר (9), ארתורו וידאל (90 בפנדל). לפרנקפורט: תאופניס גקאס (18)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully