וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "אסור לנו להתפרק כך"

מאמן מילאן יודע שהקבוצה חייבת להראות שיפור ולתקן טעויות רבות. גליאני נחלץ להגנת ברלוסקוני, לאחר דבריו של לאונרדו

עוד מחזור עבר ושוב מילאן מסיימת אותו ללא שלוש נקודות. הקבוצה המילאנזית, שהתבשמה בכוכבים אין קץ, התקשתה לפצח את המערך הזהיר של קטאניה וסיימה עם הקבוצה מסיציליה בתיקו 1:1 במחזור השלישי בליגה.

המאמן מסימילאנו אלגרי לא אהב לראות את הקבוצה שלו לא מסתדרת עם ההתקפות המתפרצות הרבות שהצליחו לייצר האורחים. "שוב עשינו את אותן טעויות, ואפשרנו ליריבה לצאת להרבה התקפות מתפרצות, בעיקר לאחר שספגנו את השער. אסור לנו להתפרק כך. אנחנו בתחילת הדרך, אבל עדיין צריכים למסור ולהעביר את הכדור בצורה נקייה הרבה יותר.

"אנחנו חייבים לנצח בבית, וכמובן לשחק הרבה יותר טוב", הוסיף אלגרי, שכבר נשמע כמו תקליט שבור. "אנחנו צריכים לדעת לשחק בסבלנות ובבגרות. אני לא חושב שיש לנו בעיה של ריכוז". לגבי זלאטן איברהימוביץ' אמר: "הכדור צריך להגיע אליו באופן תכוף יותר. כשנשחק עם רוביניו ופאטו זה יקרה".

גם רונאלדיניו נדרש לתוצאת התיקו הלא מחמיאה של מילאן: "זה תמיד קשה לשחק נגד קבוצה שעושה הגנה מאסיבית כל כך. הייתה לנו אפשרות לנצח, אבל הכי חשוב זה להמשיך לעבוד. כבר שכחנו את צ'זנה אבל יש לנו הרבה טעויות שאנחנו צריכים לשפר".

גליאני לא מבין את דבריו של לאונרדו

מלבד התיקו, קברניטי מילאן עסקו בדבריו של מאמן הקבוצה לשעבר, לאונרדו. המאמן הברזילאי, שעזב אותה בקיץ, התראיין בסוף השבוע החולף ל"גאזטה דלו ספורט" ותקף את הבעלים של מועדון הפאר, סילביו ברלוסקוני. לאונרדו שפך אש וגופרית על ראש ממשלת איטליה כשהוא אומר עליו בין היתר: "נרקסיסט שלא אוהב שום דבר שלא השתקפות של עצמו".

סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני נזעק כדי להגן על הבוס שלו: "אני עובד עם ברלוסקוני מעל 30 שנים, והוא מכבד כל סוג של רעיון. במשך השנים היו לנו חילוקי דעות, אבל תמיד דיברנו והסברנו דברים אחד לשני. אף פעם לא שמעתי אותו אומר: 'נעשה כך בגלל שאמרתי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully